Nerike Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Är det nån som vet vad detta är, jag skulle tro att det är nån sort av vattenkanal till risfält. Men jag kan ha fel, är det nån som vet skriv gärna. Men barnen samt vissa vuxna tycker det verkar var ett bra badställe. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Vet ej,men såg verkligen trevligt ut Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 En bevattningskanal Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 hej kan det vara för att reglera nivån på sjön,samt överskottet går till bevattning mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Jannegbg har alldeles rätt, nivåreglerings/pivotränna. Man har verkligen lyckats göra en trevlig plats av en så banal (kanal) företeélse. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Hej Nerike Jag var inne på en webbsite som berättade att bevattnings sjön kallas för "Huay Yang Lake" อ่างห้วยยาง. Om det inte finns mer än 1 sjö med samma namn i Thailand så ligger den ca 15 minuters bilväg från Korat (Syd väst om staden). Det ligger även en trevlig resort bredvid sjön. "Pang Rujee Resort" http://www.tammahakin.com/linkweb.php?link=http://www.pangrujee.com Ska åka dit till resorten nästa gång jag besöker Korat. Kanske vi tar och hyr ett hus där under en tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 28, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Tack så mycket för svaren! Tack så mycket Siam för adressen, måste kolla in det nästa resa. mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Oktober 28, 2009 Dela Inlagd Oktober 28, 2009 Här är en likadan från Chiang-Mai. Denna reservoar bevattnar universitetes odlingar. Ser dock inte så trevligt ut att bada vid denna. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.