Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Nightlife bilder


Jerker

Recommended Posts

andersbangkok

Här.

Åhh! Tack! Jag tänkte inte på att vara så tydlig så att alla förstod min avsikt. Uppskattar ditt försök. Om du kan komplettera med placering i Google map så tar du nästa utvecklingssteg. Tveka inte!!

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kawasaki

    38

  • Kentan

    19

  • Avregistrerad clion

    18

  • lellexp

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Åhh! Tack! Jag tänkte inte på att vara så tydlig så att alla förstod min avsikt. Uppskattar ditt försök. Om du kan komplettera med placering i Google map så tar du nästa utvecklingssteg. Tveka inte!!

Prövat Google? Låg som etta där nu när jag just googlade.. :-)

Kom på att det nog varit enklare att söka på forumet, det har jag dock inte prövat, överlåter det åt dig. ;-)

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhh! Tack! Jag tänkte inte på att vara så tydlig så att alla förstod min avsikt. Uppskattar ditt försök. Om du kan komplettera med placering i Google map så tar du nästa utvecklingssteg. Tveka inte!!

Nämen, hoppsanhejsan.Blev lille snutteplutten lite ilsken för att jag behagade skämta till det en aning. Det var ju inte meningen att göra dig upprörd, och som den kloke Farbror Bibben sa, så finns ju faktiskt google att ta till hjälp. Men eftersom dina händer verkar vara upptagna av snuttefilten och gosedjuret så ska jag vara så vänlig att hjälpa dig med en länk.

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Nämen, hoppsanhejsan.Blev lille snutteplutten lite ilsken för att jag behagade skämta till det en aning. Det var ju inte meningen att göra dig upprörd, och som den kloke Farbror Bibben sa, så finns ju faktiskt google att ta till hjälp. Men eftersom dina händer verkar vara upptagna av snuttefilten och gosedjuret så ska jag vara så vänlig att hjälpa dig med en länk.

Nej inte alls! Det var faktiskt fyndigt. Min fråga var ju tydlig, "visa", och det gjorde du :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inte alls! Det var faktiskt fyndigt. Min fråga var ju tydlig, "visa", och det gjorde du :-)

Härligt, +karma på det. :friends:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

I mitt tycke så borde det inte tillåtas några "pro-bilder" (ni i ledningen, hur är det med rättigheter där?) för de är så jävla osexiga, men stort jävla PLUS till alla egentagna bilder, typ från ABC hotel, där jag vart på ett poolparty en gång, men de bilderna lär inte passera censuren här tyvärr...

Prova jag vill se dom. ABC e dyrt men värt pengarna, alla hotell i AC är dyra jämfört med Pattaya men på ABC får du fri taxi hela tiden, Atm i lobbyn.

Åker ner igen i oktober skall ta några nya bilder.

Ändrades av lellexp

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiska bilder :great: :great: :great:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

:clapping: :clapping: Yihaaa! :clapping: :clapping:

Nu somnar man gott! +karma

Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Plötsligt händer det :rotfl::rotfl:

post-3713-027586900 1285012745_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jau hadde åsså såna bilder kvar från min tid som sailor...men sen fick frugan syn på dom och slängde dom i spisen....undrar om det finns nåt negativ? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Ett litet klipp jag tog från baren Papagayo i Pattaya, Soi Diana.

Bra ställe.. humana priser i baren,och ok att filma om man frågar snällt. :friends:

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet klipp jag tog från baren Papagayo i Pattaya, Soi Diana.

Bra ställe.. humana priser i baren,och ok att filma om man frågar snällt. :friends:

Dit lurade jag in min sambos lillebror.. efter han dreglat en kvart så sa jag till honom att det är katoyer som dansar. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Vet inte om det platsar här men... En liten flört jag hade när man var singelcool.gif. Underbar tjej på många sättwink.gif. MVH HNjap.gif

.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Denna tjej är 21 år, söt eller?

post-3220-0-68746000-1307164719_thumb.jp

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

I mitt tycke så borde det inte tillåtas några "pro-bilder" (ni i ledningen, hur är det med rättigheter där?) för de är så jävla osexiga, men stort jävla PLUS till alla egentagna bilder, typ från ABC hotel, där jag vart på ett poolparty en gång, men de bilderna lär inte passera censuren här tyvärr...

hogge.nhww@hotmail.com

hit kan du sända dina censurbilder :whistle:

:giggle: gubben :giggle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...