Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Nightlife bilder


Jerker

Recommended Posts

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kawasaki

    38

  • Kentan

    19

  • Avregistrerad clion

    18

  • lellexp

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hahah du ska inte vara så misstänksam det finns inget extra på henne som inte ska finnas där :great:

28544_119380041416755_1000003427929.jpg

//K

Jo, kläder B)

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kentan,du briljerar.+ it is :great:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ekivoka bilder på personer som kan tänkas vara minderåriga, typ skolflickor, är ej tillåtna. Oavsett om dom verkligen är myndiga. Var vänlig respektera det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ekivoka bilder på personer som kan tänkas vara minderåriga, typ skolflickor, är ej tillåtna. Oavsett om dom verkligen är myndiga. Var vänlig respektera det.

Herr Chang har talat.

hmmm...skolflickor säger Ni..

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Avregistrerad clion

post-3713-12758189661_thumb.jpg

Damen chockad eller :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas herr elefant sover riktigt tungt idag :whistle:

ruby2.jpg

//K

Från mitt favorit hotell ABC i Angeles.

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

post-3713-002494300 1278744799_thumb.jpg

Stort grattis! DOM VANN ! ! ! ! Jag är inte helt klar över vad dom vann i, men. . . . . vad fan gör det....dom vann ju!! :crazy::crazy:

post-3713-005708500 1278745038_thumb.jpg

Kann DI va Ryskor :whistle::wub::wacko:

post-3713-056829900 1278745055_thumb.jpg

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

I mitt tycke så borde det inte tillåtas några "pro-bilder" (ni i ledningen, hur är det med rättigheter där?) för de är så jävla osexiga, men stort jävla PLUS till alla egentagna bilder, typ från ABC hotel, där jag vart på ett poolparty en gång, men de bilderna lär inte passera censuren här tyvärr...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I mitt tycke så borde det inte tillåtas några "pro-bilder" (ni i ledningen, hur är det med rättigheter där?) för de är så jävla osexiga, men stort jävla PLUS till alla egentagna bilder, typ från ABC hotel, där jag vart på ett poolparty en gång, men de bilderna lär inte passera censuren här tyvärr...

Jag tycker vi borde lätta på censuren här inne :)

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hmmm... var ligger det där ABC Hotel? Verkar kunna vara målet för en liten utflykt :-) Kan någon visa var det ligger?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm... var ligger det där ABC Hotel? Verkar kunna vara målet för en liten utflykt :-) Kan någon visa var det ligger?

Här.

post-4300-002682100 1283692433_thumb.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak är säker med thai tjejer dansa kan dom INTE

Är väl inte så konstigt när man stängt av original musiken och lagt till fel musik till filmerna! :crazy:

Lovelos

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inte så konstigt när man stängt av original musiken och lagt till fel musik till filmerna! :crazy:

Lovelos

Har absolut ingen betydelse dom dansar som skadeskjutna kråkor ändå, men det är min högst egna personliga åsikt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har absolut ingen betydelse dom dansar som skadeskjutna kråkor ändå, men det är min högst egna personliga åsikt :)

Nisse Pisse Päronpung! Släng på dig folkdräkten och ut och hoppa som en kråka.. :yahoo: Och sluta gnäll på coyote brudar.. :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...