Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Nightlife bilder


Jerker

Recommended Posts

Så att det fanns en konspirátionstråd som trodde att BTT var tillbaks,

så jag tänkte att en fet ryska kanske kunne locka fram Brodern :)

post-7077-0-43858300-1342297761_thumb.jp

post-7077-0-40080600-1342297767_thumb.jp

post-7077-0-79127400-1342297772_thumb.jp

Återigen det var då det :dirol:

Misstänker att du föredrar "doggystyle" då jag ser hennes armbåge, och på det belåtna leendet så antar jag att du pyntade bra.

Vad ni använde ficklampan till vill jag inte ens spekulera i :not_i:

Och jag ser att tidtagaruret stod på nattduksbordet, blev det en hel timma? :giggle:

Mvh Sherlock Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kawasaki

    38

  • Kentan

    19

  • Avregistrerad clion

    18

  • lellexp

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad

Misstänker att du föredrar "doggystyle" då jag ser hennes armbåge, och på det belåtna leendet så antar jag att du pyntade bra.

Vad ni använde ficklampan till vill jag inte ens spekulera i :not_i:

Och jag ser att tidtagaruret stod på nattduksbordet, blev det en hel timma? :giggle:

Mvh Sherlock Hn

Klockren analys Hn!

:14:

post-6637-0-06169600-1343114982.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Bjuder på en aptitretare för din skull hamnoi! Mer än så blir det inte sålänge jag är tillsammans med henne :)

post-9642-1343472466,26_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjuder på en aptitretare för din skull hamnoi! Mer än så blir det inte sålänge jag är tillsammans med henne :)

post-9642-1343472466,26_thumb.jpg

Vem tar "hand" om grejorna när du sover i hytten ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Vem tar "hand" om grejorna när du sover i hytten ?

Hon får klara sig själv maj till oktober =)... Endast fingrar och leksaker... :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bjuder på en aptitretare för din skull hamnoi! Mer än så blir det inte sålänge jag är tillsammans med henne :)

post-9642-1343472466,26_thumb.jpg

Du är forumhjälte nr1

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är forumhjälte nr1

Instämmer.. såg trevligt ut :nyam: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjuder på en aptitretare för din skull hamnoi! Mer än så blir det inte sålänge jag är tillsammans med henne :)

post-9642-1343472466,26_thumb.jpg

Har aldrig förstått varför man ska ha en plastkuk för tillfredsställa sin flickvän.

Men fungerar sin egen orginalapparat dåligt får man använda sådan istället..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara så att substitutet ska appliceras i dajmen och den riktiga salutkanonen i fuktgrottan (eller omvänt)

Har aldrig förstått varför man ska ha en plastkuk för tillfredsställa sin flickvän.

Men fungerar sin egen orginalapparat dåligt får man använda sådan istället..

FF

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Har aldrig förstått varför man ska ha en plastkuk för tillfredsställa sin flickvän.

Men fungerar sin egen orginalapparat dåligt får man använda sådan istället..

FF

Då kan jag meddela att det är ungefär 8000 km mellan henne och mig och då tycker både hon å jag att det är ett bättre alternativ än en originalapparat..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra sagt Gawar! Det fattar tydligen inte FF bara för att denna AMATÖR inte vet ett skit hur det funkar i verkligheten med all denna pappers exercis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Smygbild från soi 7 eller 8, minns inte riktigt.

100_0446.jpg

Här ligger en liten goding =)

100_0372.jpg

WOHO! Jag kan lägga in bilder!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

WOHO! Jag kan lägga in bilder!

WOHO! Du kan lägga in bilder!!!!!!!

Me like

Link to comment
Dela på andra sajter

WOHO! Du kan lägga in bilder!!!!!!!

Me like

bara att invänta November nu då så man kan ta lite bilder att lägga in.

Link to comment
Dela på andra sajter

bara att invänta November nu då så man kan ta lite bilder att lägga in.

Ähh va fan. drick dig lite "wild and crazy" så skickar du in alla godbitarna du sitter på nu istället.

Verkar vara en riktig skatt du sitter på :nyam: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh va fan. drick dig lite "wild and crazy" så skickar du in alla godbitarna du sitter på nu istället.

Verkar vara en riktig skatt du sitter på :nyam: /Hn

Har inget att bli wild and crazy på. Men med tanke på hur havet luktar i Trelleborg så kanske det räcker med en kallsup där så är det klart sen... Vet inte hur jag ska lyckas somna i denna tong-stank!! :suicide:

post-9642-0-91738400-1343851954_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har tyvärr inga bilder att lägga ut själv. :not_i:

Men ni som har kan väl lägga ut. Underbar sida det här!!! :14:

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fyyfaaan, Henne har man ju bestigit förut ju.. Fast en var ju onyktrig då. :)

:crazy::thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Misstänker att du föredrar "doggystyle" då jag ser hennes armbåge, och på det belåtna leendet så antar jag att du pyntade bra.

Vad ni använde ficklampan till vill jag inte ens spekulera i :not_i:

Och jag ser att tidtagaruret stod på nattduksbordet, blev det en hel timma? :giggle:

Mvh Sherlock Hn

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Idag är det lördag och den kan väl representeras med

en Brasilianska upphittad i Portugal för några år sedan

post-7077-0-24809900-1341065716_thumb.jp

:crazy:

:thumbsup::fan1::giggle: secket djur

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bjuder på en aptitretare för din skull hamnoi! Mer än så blir det inte sålänge jag är tillsammans med henne :):thumbsup::lol:

post-9642-1343472466,26_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Förvisso ingen asiatiska men nog vill man allt sätta tänderna i den där julskinkan :-)

Å fy fan ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

WOHO! Du kan lägga in bilder!!!!!!!

Me like

snusk gubbe

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...