Jump to content
IGNORERAD

Baren/Färjan Håkan


Fridde

Recommended Posts

Enligt mina säkra källor inom produktionsbolaget så är Anna Anka kontrakterad och på plats för att jobba som mama-san i baren.

Dokumentäre Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • honken

    6

  • Sabura

    4

  • ban_kog_wat

    4

  • Posten Berit

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu är det nog så att det inte är Håkan själv som står som ägare till någon bar.

Mycket av det du ser på tv är regisserat, på tal om alla hästar hemma.

Axell

Det är väl klart att det är regisserat för att nå ut till den målgrupp de har tänkt sig. Det är inte mycket som sker spontant i TV idag.

Men..de personer som ändå är med ger en bit av sig själva utanför det regisserade och där tycker jag verkligen inte Håkan gett intryck av att vara en kille med självförtroende och att vara skärpt. Vi ser givetvis saker på olika sätt, men jag tror att Håkan gick in i svenska hjärtan just pga att han inte är speciellt skärpt utan att han, precis som många andra, faktiskt är "normal" med alla brister och all okunskap mellan varven.

Detsamma gäller Morgan på lagret i Ullared. Hade inte han varit den person han är så hade han inte haft en huvudroll i serien. Ibland kände jag mig illa till mods när de ganska tydligt vinklade honom som förståndshandikappad för att sedan lyfta fram hans affärssinne osv. De bollade med publiken och de bollade med Morgan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Färjan Håkan "ramlar överbord" från Cindyrella och till slut simmar han iland på Patong Beach Phuket, såg det live igår lördag kl 18.05

post-6877-126370767907_thumb.jpg

post-6877-126370767907_thumb.jpg

Ändrades av smilet
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var nere i oktober så hade de polisen efter sig, eller rättare sagt så var de ute efter de som gick och delade ut flyers åt dem. Först var det turistpoliserna men de kan inte göra annat än att säga till dem och ta deras flyers från dem. Men nästa dag var det full fart på utdelandet igen.

På dagarna håller de till på stranden och på kvällarna runt barer och discon. De jag såg var norrmän och svenskar runt 20 år. Det är ju ett jobb som bara thaiare får ha men det struntade de i. Efter ett tag så skulle både polisen och folk från immigration själva göra jobbet. De som blev ertappade skulle omhändertas på en gång och sedan fick de lämna landet och skulle inte få komma tillbaka på ett antal år.

Jag åkte hem sedan och vet inte vad det blev av det. Jag har inte läst något om det någonstans och vet inte hur det är nu men misstänker att det fortsätter som vanligt.

Hej där har lite vänner som jobbar för club lime och grabbarna grus och det rullar på i vanlig ordning :)

Link to comment
Dela på andra sajter

OJ,vad nästan alla verkar vara negativa till Håkan och hans resa till Thailand

Han kommer att göra ett alldelles utmärkt jobb och tro inte att några gamla dammiga regler om vad han får eller inte får gäller honom,givetvis pröjsar Tv-bolaget Den lokala polisen och då dyker inga myndighetsgubbar eller kärringar upp

Så all lycka till Håkan

Katoyan (som är kompis med Håkan på facebook)

wow kompis med Håkan på Facebook, jag höll "nästan" på att bli kompis med Baa på Mpr

Link to comment
Dela på andra sajter

wow kompis med Håkan på Facebook, jag höll "nästan" på att bli kompis med Baa på Mpr

..och så har Jante visat sitt fula tryne, igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

..och så har Jante visat sitt fula tryne, igen.

nej nej nej, har inte med saken att göra-lite billig komik, där stannar det!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

wow kompis med Håkan på Facebook, jag höll "nästan" på att bli kompis med Baa på Mpr

http://www.youtube.com/watch?v=JHnDbHpmjSY&feature=related

drinks.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Han har problem med humlor tydligen

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6755659.ab

Är inte detta Håkan i ett nötskal så säg...

Spontan, lättsam och helnojig pojke i 40 års åldern. Många tar till sig den enkla killen medans andra skrattar åt hans ständiga och konstiga funderingar om livet och allt annat. Jag ska villigt erkänna att jag har svårt för honom, men kan ändå inte låta bli att tycka han är ok, om än rejält skruvad... :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Håkan är stabil...

Hans skylt visar HAKÅNS... Håkan försöker förklara för thailändarna genom att ljuda Hååååkan not Hoookooon... När han kommer och kontrollerar skylten står det HAKÅNS... otippat.

Ändrades av kokos
Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Enligt mina säkra källor inom produktionsbolaget så är Anna Anka kontrakterad och på plats för att jobba som mama-san i baren.

Dokumentäre Arne

Det är bara att erkänna, ibland får du verkligen knorr på dina kommentarer.

Tack för den :dance1:

//Khun Somtam

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...