Jump to content
IGNORERAD

Baren/Färjan Håkan


Fridde

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • honken

    6

  • Sabura

    4

  • ban_kog_wat

    4

  • Posten Berit

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om inte jag minns fel så klagade han som F*n när han kom hem från sin semester i Thailand.

Då var inte mkt som var bra med det landet enligt honom.

Svensk Tv mår bättre utan Håkan.

Hårt men sant!

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

man säger grattis till en betald resa med en säkert hyfsad lön :clapping:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

man säger grattis till en betald resa med en säkert hyfsad lön :clapping:

Jag håller med dej, den svenska avundsjukan får man lämna åt sidan. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan undra om Håkan skall ha några Bartjejer i sin bar. Skulle ju sitta som en smäck med bardamer bekostade av svenska reklamintäkter. Måste ju vara en dröm att få driva bar i Thailand med en väl tilltagen produktinsbudget i botten. Kan inte misslyckas där inte. Men damtemat är roligast.

Hejja Svensk tv. Jag vill också ha en egen serie. Kan tänk mig ett tema.. Farang i ISAN. 5 5 5 5 5. Om någon tv producent ser detta så slicka ett PM.

// Baan

dance1.gif

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Baan,

Nog kan man tänka sig en dokusåpa om farang på landsbygden i Isaan. Speciellt om det ska byggas hus med alla frustrationer det kan innebära...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får tipsa "Farang" eller nån annan MPRáre om ett möjligt konsultjobb.

/ Baandrinks.gif

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli intressant att kolla på. :whistle:

Ligger inte bartender under en utav de 43 yrken som endast Thai befolkningen få utföra?

Enligt reglerna kan Håkan vara manager men får inte jobba i baren utan bara styra/leda personalen.

Kommer ihåg va som hände en svensk tjej som va manager på en känd krog för 8 år sen i Phuket.

Hon bar ut mat och plockade in disk som en vanlig servitris men då dök workpermit gubbarna upp och

hon blev inburad.

Det tog ett antal dagar innan det problemet vart fixat.

Kanske ett litet tips till workpermit avdelningen och det kan bli en riktigt rolig dokusåpa :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli intressant att kolla på. :whistle:

Ligger inte bartender under en utav de 43 yrken som endast Thai befolkningen få utföra?

Enligt reglerna kan Håkan vara manager men får inte jobba i baren utan bara styra/leda personalen.

Kommer ihåg va som hände en svensk tjej som va manager på en känd krog för 8 år sen i Phuket.

Hon bar ut mat och plockade in disk som en vanlig servitris men då dök workpermit gubbarna upp och

hon blev inburad.

Det tog ett antal dagar innan det problemet vart fixat.

Kanske ett litet tips till workpermit avdelningen och det kan bli en riktigt rolig dokusåpa :dance1:

Det går antagligen under artist eller Tv produktion.då är det andra regler.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Gynning, Rosing och alla andra D-, E-,...Ö-kändisar, släng er i väggen. HÄR är mediahoran #1 1zgarz5.gif

Visst är det så, men jag tror faktiskt inte killen inser det själv...han verkar ju ha media ADHD vilket innebär att han är för dum för sitt eget bästa men förstår det helt enkelt inte crazy.gif

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det så, men jag tror faktiskt inte killen inser det själv...han verkar ju ha media ADHD vilket innebär att han är för dum för sitt eget bästa men förstår det helt enkelt inte crazy.gif

:mdr: 5

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär ju bara vara en massa jävla farang brudar i tjugo års åldern på den baren, fast det e klart, vem vill synas i barmiljö i Thailand i svensk tv drinks.gif

Ska snoka upp baren o dra me mej lite roligt katoye material så det blir tv underhållningcrazy.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär ju bara vara en massa jävla farang brudar i tjugo års åldern på den baren, fast det e klart, vem vill synas i barmiljö i Thailand i svensk tv drinks.gif

Ska snoka upp baren o dra me mej lite roligt katoye material så det blir tv underhållningcrazy.gif

Väntar med spänning på det avsnittet. Och rubrikerna efteråt.. 5 5 5 5 5

/ Bsmile.gif

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär ju bara vara en massa jävla farang brudar i tjugo års åldern på den baren, fast det e klart, vem vill synas i barmiljö i Thailand i svensk tv drinks.gif

Ska snoka upp baren o dra me mej lite roligt katoye material så det blir tv underhållningcrazy.gif

Så fort en TV kamera dyker upp = stang Äller?!!!!!!

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker att det borde finnas plats för att visa Thailands "rätta" bar sida i ett sådant program så inte alla khosamui impotenta tonårsmammor får för sej att de är snygga trots två barn.o kanske påvisa att pojkvännen inte åker o handlar bröd bara utan får sej en ordentlig massage me lite happy ending oxå crazy.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Håkan är alltid underhållande att kolla på och han såg lite deppig ut när jag träffade han på Cinderella för ett tag sen så han kommer säkert må prima av 2 mån i solen och eget program. :-)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

OJ,vad nästan alla verkar vara negativa till Håkan och hans resa till Thailand

Han kommer att göra ett alldelles utmärkt jobb och tro inte att några gamla dammiga regler om vad han får eller inte får gäller honom,givetvis pröjsar Tv-bolaget Den lokala polisen och då dyker inga myndighetsgubbar eller kärringar upp

Så all lycka till Håkan

Katoyan (som är kompis med Håkan på facebook)

Link to comment
Dela på andra sajter

klart att det blir lite skoj att se,,

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Lär säkert vara vinklat som fan, typ som produktions personen som ville ha tag på Clion när han berättade om sin resa.

Då vart det att locka svenskar till baren för att i sin tur säkerligen bjucka dom på så mycket sprit så de gör bort sig och bolaget kan klippa ihop skandal scener mm.

Lite typiskt Kanal 5 i att vilja ha det i den stilen, men what the hell, sen är det ju svenska folket som vill se på skiten och garva.

Titta på mig och min fyllekryssning (dock klarade jag mig undan en vinkling men var packad som ett djur på morgonen), sen vad har vi mer?. Ullared, sjukskrivningar och mobbningar osv.

Men skvaller och skandaler säljer... vi svenskar blir för varje år som går mer Amerikaniserade...

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...