Jump to content
IGNORERAD

Bra Resebyrå i England


Joints

Recommended Posts

Hej,

Vill bara slå ett slag för en resebyrå i UK som jag tycker är bra. http://www.westeasttravel.com/user/default.asp

Snabb service och bra priser. Köpte ettårs-biljett med emiraterna för 5100SEK. De hade en likadan biljett med Jet Air för enbart 4100 men de erbjudandet försvann dagen innan vi skulle boka tyvärr. Men nu får man ju flyga fetingplanet så det kan det väl vara värt. Har även sett att de har haft väldigt bra erbjudanden på andra slags biljetter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

la in den som bokmärke började söka på avg landvetter stockholm :diablo::suicide:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja

Antar du menar London - BKK ? Ja pundet har sjunkit ganska rejält på sista tiden, men det låter som riktigt bra priser på en ettårsbiljett.

Men vilka är Jet Air?

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

NASAS Resebyrå raketpaket :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja

Antar du menar London - BKK ? Ja pundet har sjunkit ganska rejält på sista tiden, men det låter som riktigt bra priser på en ettårsbiljett.

Men vilka är Jet Air?

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Tror jag har flygit inrikes i Indien med dom förra årtiondet, kul att dom expanderat ut i europa.

Hittar priser på Bromma - Bangkok på hemsidan, via Bryssel - Dehli/Bombay, men inte riktigt prisvärt.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...