Jump to content
IGNORERAD

Misshandel av thai eller?????


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Är det inte sådana glas som dom sätter på ryggen med vakum.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Gurkan,  Du måste ha en rejäl käft med sådana sugmärken :laugh:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

   Huga ..det var inte snyggt ...

                                                             mvh Repe

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Ja du gurkan... för att ställa en säkrare diagnos så måste jag nog be dig ta ett foto från framsidan också.  :o

Det finns ju två sidor av det mesta som du vet.  8)

Link to comment
Dela på andra sajter

Snälla Banarne sluta aldrig skriva här :D och jag är helt säker på att det är mässlingen, hur skulle du kunna ha fel.

Man får verkligen hoppas att man inte får denna sjukdom själv, men har för mig att jag hade den i 13 årsåldern.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Snälla Banarne sluta aldrig skriva här :D och jag är helt säker på att det är mässlingen, hur skulle du kunna ha fel.

Man får verkligen hoppas att man inte får denna sjukdom själv, men har för mig att jag hade den i 13 årsåldern.

å fan så du är äldre en 13 år  :D:D:D ;D ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Prövat den "massagen" en gång, förstod inte vad det gick ut på men gav ingen positiv verkan på mig, men tog ett tag att bli av med så kunde ju inte visa mig på gym eller nåt sånt. Rekas inte!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett sånt där foto har jag med..! (fast på mig själv  :P )

Det kommer av s.k. "koppning" som är ett kinesisk tillägg till traditionell akupunktur. Har en förstärkande effekt av akupunktur. Kan även användas istället för akupunktur men har en väldigt lokal, och mild, effekt.

Man tar bort syret ur dessa koppar (e.g. glas) innan dessa sättes på ryggen, så att vaccum uppstår. Ni kanske har sett att man eldar en snabbis med en tändare i dom innan man sätter på dom?

Det läskiga är att skinnet och underhuden kryper upp 4-5 cm i koppen, av bara vaccumet! Känns lite skumt och ser helskummt ut på kort  :ahh: .

//Fender

Link to comment
Dela på andra sajter

Massagetjejen på jobbet använder  liknande koppar, hon drar kopparna över kroppen så att bindvävnaden släpper, ska tydligen vara bra för cirkulationen. Men bieffekterna kan bli lite scary "sugmärken" om man låter dom sitta kvar på samma plats en stund.

Gott är det i alla fall-

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...