Jump to content
IGNORERAD

När reste ni till LOS för första gången?


Kilo

Recommended Posts

Guest jfk_68

Just det... GeKås heter det...

Brorsan som bor i Småland åker dit ofta.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • crazyswede

    13

  • broder tuk tuk

    8

  • mr-noodles

    5

  • LelleGotland

    4

Mest aktiva i denna tråd

Grevenigrevie

Usch och fy...

Var där så de räckte med ungarnas mor på 90-talet...

Vågar inte visa stället för frugan... :ahh:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Ullared,

Har heller ingen lust att åka dit. Men fru Chang har varit där några gånger på klassresa med SFI ;-) Och stället får högsta betyg av henne vad gäller priser i Sverige!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

LelleGotland

Första gången var -88 med Hasse mytoman, som hade varit i Los varje år sen -75,och en annan kompis. Det vart en flygstol med aeroflot

till Bkk och en taxi dierkt till Pattaya. Vi hyrde ett radhus i The willage. Och det gick åt 25000 bara i fickpengar på en månad :crazy:

så kul hade vi :party: . Efter det så blev det fyra resor till på fyra år. Men efter den sista tog det faktiskt 16 år innan jag åkte ner igen nu i April.

Men nu är man igång igen så nu lär det inte dröja länge.. :8: :Drogar-Love(LBG):

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Första gången va -86, stanna till i Bangkok på väg till Filippinerna, Manila med Eremita, Raymonds fast food och Gristorget va så mycket bättre än Bangkok på den tiden, sen va Boracay en riktig pärla, men på 22 år har det hänt för mycket på ön.

Nu bosatt i Bangkok, gammal, grå och som oftast lite bakis.

Ha det ...

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Thailand -1996

Ullared - Inte än, men väntar med spänning på att få åka dit.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa Medlemmar, att visa damen Ullared är ju ett fint iniativ. Likt muslimernas besök i Mecka så bör ju varje svensk åtminståne en gång i sitt liv ha besökt detta Mammons Tempel, What Ullared!

Eftersom inte alla kanske har den möjligheten i vårt avlånga land så bjuder jag här på filmen, Ullared The Movie.

[move]Vallfärdaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången var 2002, och sedan blev man fast.

Man hinner bara hem, innan man börjar planera en ny resa.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

eftersom tråden har bytt riktning från los till ullared infann sig frågan om Nerike menar los eller Ullared ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

eftersom tråden har bytt riktning från los till ullared infann sig frågan om Nerike menar los eller Ullared ;D

5555 Good one! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

phi...

Då jag aldrig har vart i snålträsket ullared :D , så menar jag Los.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag reste till Thailand första gången på en charterresa med min svenska flickvän och några kompisar, det var en 2 veckors semester i Patong.2000 tog det slut, 2001 var jag tillbaka i paradiset igen, träffade lite girls...reste varje år, 2005 gifte jag mig där nere,några veckor senare var det slut och jag hittade mig en ny tjej, nu har vi haft det bra i 3 år snart..en liten kortis om detta :D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... 2005 gifte jag mig där nere,några veckor senare var det slut ...

Man får ju verkligen hoppas det vart en billig affär & inte tvärt om .. hua så hemskt .. hua hin rent ut av!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

1984 april i tre veckor och då var det varmt :fan1::fan1:

Bangkok-Pattaya helt ensam :rolleyes3:

Blev dock dyrare än jag räknat med och det dröjde nästan 20år till nästa resa.

Nu har det blitt några månader de senaste åren :morgon:

Hur mycket blev du lurad på ?

Vid den tidpunkten så var det ju ganska vanligt att lura falanger i kortspel.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan XpoSweden,    Det var en riktigt trevlig ställe Ermita och MH. Delpilar street,

tills borgmästare Ling eller vad han nu hette stängde nästan varenda bar i Ermita,

tror det stängdes på vårkanten 1993

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Snuske-Pelle! angry.gif

Tänk om Kim:en läser det här!

Föresten , har du varit i ÅSA nån gång??

Ligger söder om GBG.!! 555   :D

Du jag har fan vart i Åsa under tonåren en gång. Hamnade där efter en efterfest.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du jag har fan vart i Åsa under tonåren en gång. Hamnade där efter en efterfest.  :crazy:

Hahaha Fantastiskt , efter en efter fest .. mums .. men ja trodde ju du var från FALUN korven , hur hänger det här ihop igentligen?!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången för mig var augusti 2005 med min väns hustru och dotter samt min dotter som var 10 år då. Vi åkte direkt till en by några mil från både Laos och Kambodja. Väninnan ville att jag skulle hitta någon flickvän i hennes hemby men jag önskade bara ha en trevlig semester med min dotter. Mina planer misslyckade då jag blev förtjust i en av väninnans kusiner redan första kväll.

Sedan dess har det blivit 4 resor och 2 flickvänner till!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Sedan dess har det blivit 4 resor och 2 flickvänner till!

:o

Du byter ofta...

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:o

Du byter ofta...

/jfk

Ha ha!  :D

De första två tgf byttes visserligen ut fort. Det står mycket bättre till med nuvarande. Tre år fyller vi snart och till årsskiftet kommer vår efterlängtade bäbis. Nu är slut med de snabba utbytena!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Måste ha varit jäkligt tight mellan de två första och även tills du träffade din nuvarande kärlek

om ni firar tre år snart och det i augusti är tre år sedan du träffade den förste...

:D :rolleyes3: ;)

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången var mars 1989 , jag och en kompis vart arbetslösa ,så vi tyckte att vi behövde komma ifrån Sverige lite, det vart 3 veckor , när vi kom hem bokade vi ny resa direkt december 1989 2 månader sen har det blivit minst 1 gång per år fram till 2002 , sen kom sonen och efter det blev det varannat år. :wai:

                                        Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Grevenigrevie!

Möjligen är det så att svartens definition på tgf inte är densamma som din.

Om man plockar ut en tjej från en bar och är med henne i en vecka är hon då en tgf eller något annat?

Min definition på tgf är väl när damen slutat i baren och bor ihop med gubben i hans hemland eller i Thailand.

Vissa gubbar förvandlar sin thaitjej till tgf när de slutat lösa barfine,

men så enkelt är det ju inte, eftersom tgf mycket väl återigen kan bli bt efter att gubben lämnat spelplatsen.

Han tror att hon är tgf men kan man va tgf på samma gång som bt?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

btt , finns ju även flt, put, kt pch lsg förutom bt alla kan ju vara tgf, det är ju bara ett jobb/hobby.

Kan man betraka en br eller hb som fbf så varför inte.

ba

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...