Jump to content
IGNORERAD

Surin flygplats öppnar igen


Surin P3

Recommended Posts

Senare i år kommer Surins flygplats att åter igen öppnas för flyg till och från Bangkok.

Tre gånger i veckan kommer flyg att gå enl. PB Air.

Fortfarande finns inga exakta datum för när de börjar flyga, men klart är att det blir senare i år (hoppas det inte är Thai-time). ;)

http://www.bangkokpost.com/business/economics/22767/lighter-airplanes-open-new-horizons-for-pb-air

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger den flygplatsen någonstans? Jag har lite långt till Satuk, ca 85 km. Bor närmare Prakonchai i Buriram. :40:

// Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Senare i år kommer Surins flygplats att åter igen öppnas för flyg till och från Bangkok.

Tre gånger i veckan kommer flyg att gå enl. PB Air.

Fortfarande finns inga exakta datum för när de börjar flyga, men klart är att det blir senare i år (hoppas det inte är Thai-time). ;)

http://www.bangkokpost.com/business/economics/22767/lighter-airplanes-open-new-horizons-for-pb-air

Då hoppas vi på att senare är tidigare än i april när jag skall till Surin så slipper man resan till Buriram

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger den flygplatsen någonstans? Jag har lite långt till Satuk, ca 85 km. Bor närmare Prakonchai i Buriram. :40:

// Perra

Flygplatsen ligger mitt i stan. Vid elefantfestival-området.

Link to comment
Dela på andra sajter

"öppnas igen" varför har den varit stängd ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Den har varit stängd av olika anledningar... Bl.a. klagade piloterna om att det är för farligt att landa där, pga närhet till city.

Andra anledningar kan ha varit brist på kunder.

ELLER så har det att göra med att flygbolaget som flög dit slutade att fungera år 2004 och lades ner 2006.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flygplatsen ligger mitt i stan. Vid elefantfestival-området.

Ok. Då kanske det blir lite närmare om man genar över risfälten. Intressant och veta om dom lägger ner till Buriram då? Eller om det innebär att det blir fler flyg per vecka till området?

// Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Senare i år kommer Surins flygplats att åter igen öppnas för flyg till och från Bangkok.

Tre gånger i veckan kommer flyg att gå enl. PB Air.

Fortfarande finns inga exakta datum för när de börjar flyga, men klart är att det blir senare i år (hoppas det inte är Thai-time). ;)

http://www.bangkokpo...zons-for-pb-air

Detta kan man verkligen kalla för Thaitime, ligger planerna på is eller är det någon som hört nåt nytt?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...