Jump to content
IGNORERAD

hjälp med resa till thailand i november 5 veckor


ceasar

Recommended Posts

hejsan skulle vilja ha hjälp med hitta 2 direkt-flygbiljetter till Thailand- bkk mellan den 10-15 november och stanna ungefär 5 veckor,ska vara direktflyg bara från arlanda ir i närheten från gävle,har hittat men bara för 9000kr styck;=(vilket är lite to much:=(hittat med air china för 4370kr men vill ha direktflyg,mig spelar det ingen roll men tjejen gnäller;=)mvh alias ceasar

Link to comment
Dela på andra sajter

Anders-SiamLover

hejsan skulle vilja ha hjälp med hitta 2 direkt-flygbiljetter till Thailand- bkk mellan den 10-15 november och stanna ungefär 5 veckor,ska vara direktflyg bara från arlanda ir i närheten från gävle,har hittat men bara för 9000kr styck;=(vilket är lite to much:=(hittat med air china för 4370kr men vill ha direktflyg,mig spelar det ingen roll men tjejen gnäller;=)mvh alias ceasar

låt henne betala mellanskillnaden från egna fickor då :-)

------------------------------

Snart 2 år :-*

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja

Direktflyg= Thai Air. november = inga kampanjer ==> SEK 9000.

Endera är det bara att pröjsa eller så får du tala om var badkaret ska stå. :)

Allvarligt talat så hittar jag också bara dom priserna du redan har nämt vid en sökning på www.resguiden.se .

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...