Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen I Udon Thani.


sarne

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sarne

    173

  • Baa

    166

  • Maitan

    96

  • Avregistrerad clion

    72

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fasen alltså, det är midsommarvecka och redan nu känns det som om annandagen står för dörren!

Men först ska vi ha lite sill o nubbe i sommarvädret, för varmt har vi ini h-vete!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

5020;- kr blev gårdagens insamling, en riktigt rejäl slant till barnhemmet :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

5020;- kr blev gårdagens insamling, en riktigt rejäl slant till barnhemmet :thumbsup:

Strålande bra gjort. Då har vi total ca 39.000 baht till barnhemmet. Att det blir "all time high" är redan klart, frågan är hur mycket.

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande bra gjort. Då har vi total ca 39.000 baht till barnhemmet. Att det blir "all time high" är redan klart, frågan är hur mycket.

Det är bara 11 kvar till 50. Tror med säkerhet att 60 är passerat innan annandagens insamling är klar,,,frågan är bara hur mycket

Nästa fråga blir,,Baa har du släp till din bil, eller blir det till att hyra lastbil??

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det är bara 11 kvar till 50. Tror med säkerhet att 60 är passerat innan annandagens insamling är klar,,,frågan är bara hur mycket

Nästa fråga blir,,Baa har du släp till din bil, eller blir det till att hyra lastbil??

Förra året blev det runt 40000 så 80000 borde inte vara omöjligt :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara 11 kvar till 50. Tror med säkerhet att 60 är passerat innan annandagens insamling är klar,,,frågan är bara hur mycket

Nästa fråga blir,,Baa har du släp till din bil, eller blir det till att hyra lastbil??

Nopp, inget släp men det går att åka flera rundor--------------det ordnar sig på nåt vis!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara 11 kvar till 50. Tror med säkerhet att 60 är passerat innan annandagens insamling är klar,,,frågan är bara hur mycket

Nästa fråga blir,,Baa har du släp till din bil, eller blir det till att hyra lastbil??

Förra året blev det runt 40000 så 80000 borde inte vara omöjligt :thumbsup:

Nu skall vi inte vara blyga. 100.000 bath är målet.

Kom igen alla nu, sista ölen pengar, lotterier och privata donationer. Om någon MPR medlem vill skänka en slant och inte vet hur han/hon skall gå tillväga, skicka ett PM till mig. Vartenda öre går garanterat till barnhemmet, allt redovisas öppet här på forumet. Inte en enda krona/bath går till "administration".

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

får väl skit för detta men jag tycker ibland att det går överstyr med dessa insamlingar.

Blir väl va de blir o varför hålla på o jämföra?

kör en insamling och så blir det va de blir.

Skickat från min U8860, smarta telefonernas Rålls Råjs

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

möcke blir men så sitter jag ju fast i en bar pattis oxå :wub:

Men summa summarum, tagga ner och samla ihop vad det blir.

Alla bahtingar kommer nog till godo utan att vi behöver jämföra p-längder.

Skickat från min U8860, smarta telefonernas Rålls Råjs

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hallå Lamai vi jämför inte utan vi försöker bara pusha på för att få in pengar, summan blir som den blir.

Men har man sett eller besökt ett barnhem blir det lite personligt på nått vis och hjärtat blir lite blödigt så man vill tagga folk att ge mera

Så det är absolut ingen tävling utan bara att få folk att ge lite mer :thumbsup:

Skriva om det ofta är som att hålla grytan kokande

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Lamai vi jämför inte utan vi försöker bara pusha på för att få in pengar, summan blir som den blir.

Men har man sett eller besökt ett barnhem blir det lite personligt på nått vis och hjärtat blir lite blödigt så man vill tagga folk att ge mera

Så det är absolut ingen tävling utan bara att få folk att ge lite mer :thumbsup:

Skriva om det ofta är som att hålla grytan kokande

Från min sida känns det lite som att det blir för mycket ibland.Kanske inte som denna tråd med annandags-träffen men om man ser som på TV ibland när galorna

går ihop så infaller sig en viss mättnad.

Mvh L64 som nog släpper en 20-bahtare i Udon Thani runt juletid.

Skickat från min U8860, smarta telefonernas Rålls Råjs

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Först skänka pengar till ett barnhem där säkert det mesta går ner i chefens fickor sen när barnen i bästa fall blivit vuxna lösa ut dom i en bar.Är det ett sett att döva samvetet?Själv har jag inga problem jag handlar i baren,Mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Först skänka pengar till ett barnhem där säkert det mesta går ner i chefens fickor sen när barnen i bästa fall blivit vuxna lösa ut dom i en bar.Är det ett sett att döva samvetet?Själv har jag inga problem jag handlar i baren,Mvh bajen

Kunde jag skulle du få ett jävla 1000 minus på detta inlägg

Bättre och läsa hela inlägget innan man kommer med så fullständigt korkad kommentar din jävla k..e

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Först skänka pengar till ett barnhem där säkert det mesta går ner i chefens fickor sen när barnen i bästa fall blivit vuxna lösa ut dom i en bar.Är det ett sett att döva samvetet?Själv har jag inga problem jag handlar i baren,Mvh bajen

Bajen, har du nånsin skrivit ett positvt inlägg bakom din skärm? Du verkar ha missat hur det går till med insamlingen i denna tråd. min "invändning" var att det alltid skall jämföras så jäkla mycket vare sig det kommer från Annandagsträffen, från maitan-stället eller till o med hemifrån Svedala!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Bajen, har du nånsin skrivit ett positvt inlägg bakom din skärm? Du verkar ha missat hur det går till med insamlingen i denna tråd. min "invändning" var att det alltid skall jämföras så jäkla mycket vare sig det kommer från Annandagsträffen, från maitan-stället eller till o med hemifrån Svedala!

Min inställning är att det är ett jävla hyckleri att döva samvetet med att skänka pengar till ett barnhem sen sitta och supa och lösa ut brudar.Mvh bajen
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Oj lite känslor från en man som förlovade sej efter 2 eller var det 3 veckor med en tjej minst 30 år yngre men lika hög.kärlek var det hoppas jag.puss

Är du avundsjuk??

Vi är fortfarande lyckligt gifta. :give_rose: Synd att det inte gick så bra för dig, men bättre lycka nästa gång :thumbsup:

För övrigt så var hon bara 24 år yngre

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Min inställning är att det är ett jävla hyckleri att döva samvetet med att skänka pengar till ett barnhem sen sitta och supa och lösa ut brudar.Mvh bajen

Korkad sa Bill Korkad var ordet sa Bull

Vilken jävla nöt du är, sa alla vi andra

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Korkad sa Bill Korkad var ordet sa Bull

Vilken jävla nöt du är, sa alla vi andra

Jag är censurerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är censurerad

Nu gick det igen.Jag bor med min thaikärring sen 12 år tillbaks ock har en hasip dotter på 5 så misslyckat vill jag inte kalla det.Mvh bajen
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nu gick det igen.Jag bor med min thaikärring sen 12 år tillbaks ock har en hasip dotter på 5 så misslyckat vill jag inte kalla det.Mvh bajen

Låter ju helt OK

Men varför då så negativ ??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle bara banna Bajen från denna tråd men med tapatalk så blev det stor-rensning och alla bajens inlägg försvann

Får se om Surin P3 kan återställa senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle bara banna Bajen från denna tråd men med tapatalk så blev det stor-rensning och alla bajens inlägg försvann

Får se om Surin P3 kan återställa senare.

Varför skulle du banna Bajen????

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3153-0-97514300-1340321025.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle bara banna Bajen från denna tråd men med tapatalk så blev det stor-rensning och alla bajens inlägg försvann

Får se om Surin P3 kan återställa senare.

Verkar som han blev markerad som spammare, vilket inte var helt fel. :) Spamma med negativitet. :D

Då försvinner två dagars inlägg automatiskt.

Återinfört dessa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...