Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen I Udon Thani.


sarne

Recommended Posts

Vill påminna om Annandagsträffen i Udon. Se kopia nedan.

Alltså kl. 12.00 på NB hotell.

Program kommer..

Hur många blir vi iår?

Vi ses.

Sven Arne

Inlagd 30 December 2008 - 05:00

Annandagsträff i Udon Thani.

Då har vi startat en traditon, alla forummedlemmar inbjudes till träff Annandag Jul 12.00 på NB Hotel. Lägg in i era kalendrar! :victory:

Gott Nytt År

/Sven Arne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sarne

    173

  • Baa

    166

  • Maitan

    96

  • Avregistrerad clion

    72

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vill påminna om Annandagsträffen i Udon. Se kopia nedan.

Alltså kl. 12.00 på NB hotell.

Program kommer..

Hur många blir vi iår?

Vi ses.

Sven Arne

Kunde ju vara kul men du, jag har inte en susning om var NB Hotel ligger.

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Är ju bara några timmar därifrån så det är mycket möjligt att vi kommer.

Vi får lämna säkert besked lite senare.

Men jag hoppas att det blir så.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Sven-Arne.

Kan i skrivande stund inte hitta något som skulle hålla mig ifrån detta, hoppas Du informerar baren att dom tankar upp ordentligt med Chang i år...finns redan i agendan.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vi ordnar ett anslutningsrör till Changbryggeriet :whistle:

Vi ses annandagen 26/12 kl.12.00 på NB Hotel.

/Sven Arne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

ca 23 mil

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

ca 23 mil

Tackar för de Kenneth.. ja de e inte så farligt långt får väl se om man kan övertyga tanten till o åka dit då :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan min kommer och det vore väll kul om de andra också kommer, eller?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det med eller utan respektive? såg bara bilder på gubbar förra mötet :)

Janne

Frugan min kommer och det vore väll kul om de andra också kommer, eller?

Nu kan jag inte hålla fingrarna i styr... tillåt mig framföra min åsikt att det ur många avseenden är bra att thaidamen följer med på dessa träffar. Det må vara hänt att fru Chang ej är intresserad av en del möten, men jag tycker man åtminstone ska ge möjligheten.

Om sanningen ska fram så är jag ganska "clueless" vad gäller fru Changs benägenhet att delta i diverse träffar med forummedlemmar. Har icke förstått hur hon tänker...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är inbokad med dam :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang..att Du inte såg några damer beror på att dels tog en av dem fotot, dels var det en del shopping som skulle bestyras men till kvällsaktiviteten infann de sig igen, (naturligtvis eftersom det var mat).

Vi får väl se hur många som deltager i år men några fagra damer att skåda blir det nog.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt sätter de sig en bit bort och äter medhavda matlådor och håller koll på oss!

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt sätter de sig en bit bort och äter medhavda matlådor och håller koll på oss!

Hehe Kenneth,

Visst är det så!

Det är ju dock lite deprimerande att det verkar finnas så lite förståelse för att vi som är beroende av MPR gärna vill träffa IRL de vi dagligen gaggar med!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ingen som noterat att det ordnas Julmiddag för alla Scandinaver i området den 3 december kl 16 på restaurant Garden Kitchen i Udon. Svenska ambassaden kommer och bjussar på lax och ett antal frivilliga entusiaster ordnar med allt det andra. Anmälan måste göras i förväg, svenskar och danskar ringer Lars Erik Brandt (083 672 5641), norrmän ringer Egis Mjölhus (081 913 4342). Senast 20 november.

Sen tycker jag det verkar vara en god ide med lite eftersläckning på Annandagsträffen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ingen som noterat att det ordnas Julmiddag för alla Scandinaver i området den 3 december kl 16 på restaurant Garden Kitchen i Udon. Svenska ambassaden kommer och bjussar på lax och ett antal frivilliga entusiaster ordnar med allt det andra. Anmälan måste göras i förväg, svenskar och danskar ringer Lars Erik Brandt (083 672 5641), norrmän ringer Egis Mjölhus (081 913 4342). Senast 20 november.

Sen tycker jag det verkar vara en god ide med lite eftersläckning på Annandagsträffen.

Låter som en trevlig tillställning, får väl kolla lite närmare tidpunkten.

En lägesbeskrivning behövs dock, har lte svårt med minnet när det gäller restaurangnamn (också).

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt sätter de sig en bit bort och äter medhavda matlådor och håller koll på oss!

Det behövs ingen matlåda hälsar min fru. Det finns Korean barbeque, buffe mm.mm överallt i närheten. :preved:

Ät så mycket du kan för 99 baht :great:

Sven Arne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Låter som en trevlig tillställning, får väl kolla lite närmare tidpunkten.

En lägesbeskrivning behövs dock, har lte svårt med minnet när det gäller restaurangnamn (också).

Baa

Lars Brandt sitter i cafeterian på Tesco Lotus nu på torsdag mellan 13 och 15 åter säljer biljetter. Om allt funkar så följer en bild på inbjudan med.post-6161-125837688097_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt det där med skandinaviskt julbord.

Personligen har jag nu farangrubb för färskt i minnet (magsäcken) för att känna något sug efter skandinavisk julmat, däremot är annandagsträffen givetvis inbokad.

Sarne, står du för en sammanställning över antalet deltagande? Vad blir det mer för aktiviteter än changtömning på hotellet?

mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

3/12 fan jag trodde det va den 26 blir vi ensamma då :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Näädå Clion!

Annandagsträffen 26/12 blir ändå för det är inte samma som den 3/12, så inte blir du ensammendrinks.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...