fatman Inlagd September 1, 2009 Dela Inlagd September 1, 2009 Hej Undrar om nån vet nått om man som hitflyttad (Thai) kan fortsätta sina studier på universitet nivå, alltså på distans? Kanske nån som har några länkar till universitet? Har pratat med thaiambassaden men dom vet inte. //Fatman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Hej Såg i tidningen Thai Tangdaen att Ramkhamhaeng universitet har några intressanta program som man kan studera och tentera i Sverige. Kolla på www.ru.ac.th/oasc Har en kompis i Sverige som läser på distans hos Ramkhamhaeng universitet. Själv hade jag tänkt läsa thailändsk juridik. Men det är nog ingen bra idé att läsa plus hundra andra projekt när man har barn. --- Om man redan har läst på annat universitet och vill läsa på Ramkhamhaeng kan man tillgodoräkna några poäng från sitt gamla universitet också. --- Länken till tidningen är www.thainews.eu Vet ej om informationen står där för jag läser papperstidning. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fatman Inlagd September 3, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2009 Hej Såg i tidningen Thai Tangdaen att Ramkhamhaeng universitet har några intressanta program som man kan studera och tentera i Sverige. Kolla på www.ru.ac.th/oasc Har en kompis i Sverige som läser på distans hos Ramkhamhaeng universitet. Själv hade jag tänkt läsa thailändsk juridik. Men det är nog ingen bra idé att läsa plus hundra andra projekt när man har barn. --- Om man redan har läst på annat universitet och vill läsa på Ramkhamhaeng kan man tillgodoräkna några poäng från sitt gamla universitet också. --- Länken till tidningen är www.thainews.eu Vet ej om informationen står där för jag läser papperstidning. Mvh Magrood Tack för informationen Magrood! Mvh Fatman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.