Jump to content
IGNORERAD

Skall all karma nollas?(Omröstning)


Guest Mr Lamai

Var det rättvist system under tiden då medlemen fick ett karmaplus för varje inlägg ?  

43 röster

  1. 1. Var det rättvist system under tiden då medlemen fick ett karmaplus för varje inlägg ?

    • Ja självklart
      8
    • Ja
      1
    • Nej
      3
    • Absolut inte
      7
    • Karma skall endast ges av andra medlemar
      31


Recommended Posts

Guest Mr Lamai

Finns lite olika uppfattningar kring detta ämne så jag provar med en omröstning :morgon:

Mvh Mr Lamai

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Lama.

Att bara ställa frågan är ju tokigt i sig, någon amesti för de som dragit på sig negativa karmor urholkar den fostrande effekt som denna utmärkta funktion har. Utan negativ karma så kan vi lika gärna återgå till TT.

Däremot så bör den tekniska vice Värden ta bort all positiv karma som akumulerats av att skriva medelanden, rösta och annan meningslös aktivitet. Nu har ju en del spammare byggt upp en massa plus-karma som vi hederliga medlemmar inte kan komma upp till inom de närmsta åren. Det är just denna orättvisa som får det att jäsa bland forummedlemmarna.

Det är ju även mycket märkligt att det inte finns någon möjlighet att ge 0-karma, ofta läser man ju något som inte är bra men ej heller dåligt och då skulle denna funktion komma väl till pass. Det kan väl inte vara så svårt att få till.

[move]Karmige Arne[/move] 

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom fodervärden har lovat att inte nollställa karma igen så finner jag en dylik omröstning helt meningslös ..  :wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Håller med Kramgoe Arne, om följande:

"Att bara ställa frågan är ju tokigt i sig, någon amesti för de som dragit på sig negativa karmor urholkar den fostrande effekt som denna utmärkta funktion har. Utan negativ karma så kan vi lika gärna återgå till TT.

Däremot så bör den tekniska vice Värden ta bort all positiv karma som akumulerats av att skriva medelanden, rösta och annan meningslös aktivitet. Nu har ju en del spammare byggt upp en massa plus-karma som vi hederliga medlemmar inte kan komma upp till inom de närmsta åren."

Eller kanske nolla efter varje Tävling avgjorts?

Fuskade själv lite med inlägg i tidernas begynnelse...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hela grejen..

Vinner den som har mest Karma eller? ???

Är mer inne att dom som jagar inlägg, borde få minus karma..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Thailand

ZzzzzZz Lamai,

Jag kunde knappt brytt mig mindre :icon_twisted:

CT in Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte bara...lägga ner det :morgon:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Däremot så bör den tekniska vice Värden ta bort all positiv karma som akumulerats av att skriva medelanden, rösta och annan meningslös aktivitet. Nu har ju en del spammare byggt upp en massa plus-karma som vi hederliga medlemmar inte kan komma upp till inom de närmsta åren."

Den karma folk fått automatiskt för sina inlägg, ingen roll överhuvudtaget för tävlingen.

Quote

Vinner den som har mest Karma eller?

Läs mera om tävlingen här

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe ,,, utan att sett denna sida !!! fören nu! ööö e d nått i d jag sa??ok sluttjaffsat om detta,, tror jag , kan gjärna dtera d mera.men va hjälper d när jag änndå inte får nån karma.?huhhuhhu,,,,karma,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...