Jump to content
Leni

Polis med thailändsk fru misstänks ha bordell

Recommended Posts

Wanchai
21 minuter sedan, skrev Wanchai:

Har du partiboken dessutom så är du inne! Lycka till!

ooh,  ohh,...ohhh.. yee..

Wanchai
3 timmar sedan, skrev audirs2:

Och ibland så kan dom ha det 30 dagar i månaden!:lipa: Sedan så kan kvinnor stoppa detta med "medusin, vete fan hur det funkar men en thai tjej som jag träffade för länge sedan gjorde så ibland!

Sorry men om en tjej påstår att hon har mens 30 dagar i månade, hahaha, så är det nåt annat fel...hahaha...

Wanchai
1 timme sedan, skrev Wangthong:

Han började inte så snyggt. Men från att ha varit värsting så har han gjort bra ifrån sig. Har varit på hans föreläsning om att ta sig från värstingvärlden till ett normalt liv. Riktigt, riktigt bra! Har säkert avdramatiserat värstinglivet för många ungdomar. Nu var det länge sedan och den nya generationen ungdomar skulle behöva höra något liknande från någon med samma bakgrund och genomslagskraft som PR.

Tycker att det finns så många dyngskallar som bara blånekar även om de är överbevisade. Men det är väl så man ska vara nu för tiden? Inte för inte att det gått så bra för Donald Trump.

Fast det han gjorde är obegripligt, snygg flickvän, kändis borde kunna ordna det snyggare. Men så är livet. 

Dyngskallarna regererar så du kan vara lugn.

Är du full eller...?

• Ge karma 1
  • Haha 2

Nineteen68
3 timmar sedan, skrev Wangthong:

Han började inte så snyggt. Men från att ha varit värsting så har han gjort bra ifrån sig. Har varit på hans föreläsning om att ta sig från värstingvärlden till ett normalt liv. Riktigt, riktigt bra! Har säkert avdramatiserat värstinglivet för många ungdomar. Nu var det länge sedan och den nya generationen ungdomar skulle behöva höra något liknande från någon med samma bakgrund och genomslagskraft som PR.

Tycker att det finns så många dyngskallar som bara blånekar även om de är överbevisade. Men det är väl så man ska vara nu för tiden? Inte för inte att det gått så bra för Donald Trump.

Fast det han gjorde är obegripligt, snygg flickvän, kändis borde kunna ordna det snyggare. Men så är livet. 

Jag skulle gärna vända på steken! Nu kommer han få sitt straff han skulle haft för 30 år sen. Han är nartuligtvis en duktig manipulitatör/  ordbajsare... Vad hade den gode Punch Drug Pauol gjort utan sin feta strut och reklamkåt media? 

• Ge karma 2
  • Fint 1

Wangthong
2 timmar sedan, skrev Swippe:

Han hade ju bara kunnat blåneka så hade han aldrig åkt dit förutsatt att tjejen han betalade inte sa att han betalat för att ha sex med henne. De hade kunnat komma överens om att de skulle säga att han bara betalat för massage t ex. De hade så klart velat kollat hans mobil men han hade inte behövt ge dom lösenordet och för brott som bara ger bötesstraff så lär de inte lägga så mycket resurser på att få tillgång till innehållet. Vad som sker bakom stängda dörrar hade bara Paolo och tjejen vetat i så fall.

Nu förlorade han massa cash och sin flickvän genom att vara ärlig och erkänna så fort han blev tagen. Men i ärlighetens namn så sa säkert snuten nåt i stil med "antingen så erkänner du nu Paolo och får betala lite böter och så är det klart eller så kommer vi se till så att alla får reda på vad du är misstänkt för och då blir det bara värre för dig med rättegång och skit". Just då så tyckte han säkert att det var det bästa alternativet att erkänna men man ska aldrig erkänna det första man gör, det vinner man ingenting på. Bättre att få snacka i lugn och ro med sin advokat först. För med facit i hand så kunde det ju faktist inte bli värre än vad det blev, helt omöjligt att kunna göra det värre än vad det blivit. 

I varje fall vet inte jag hur det gick till när han blev tagen. Men pratat med advokaten skulle han gjort, det håller jag med om.

Swippe
15 minuter sedan, skrev Wangthong:

I varje fall vet inte jag hur det gick till när han blev tagen. Men pratat med advokaten skulle han gjort, det håller jag med om.

Det gick ju till som det brukar gå till, polisen har span på en känd lägenhet och noterar när en misstänkt sexköpare går in i lägenheten och sen plockar dom honom när han kommer ut från lägenheten. Oftast så är väl sexköparna så chockade och skäms så de erkänner rakt av. Står ju en del om just detta här t ex:

https://www.expressen.se/gt/darfor-aker-inte-sexkopare-i-vast-fast/

"Han menar att det är svårt att sätta dit sexköparna.

- Då krävs det att vi ska dundra in i rummet när det pågår. Vissa kanske erkänner att de betalat, men de kan också säga att "vadå jag satt och såg på tv och drack vin", säger Sören Johansson."

"Sexköp är bara ett bötesbrott.

- Men det är moraliskt förkastligt. De flesta som står med byxorna nere erkänner och säger "Fan vad dumt, det ångrar jag. Så gör man inte mot kvinnor", säger han."

• Ge karma 3

Alarik
On 2020-05-22 at 14:46, skrev Wanchai:

Jag håller med dig.

När det gäller thaimassager i Sverige så har det varit organiserat, både i Sverige och Thailand, och de som håller på med detta gör det av pengaintresse.

En thaidam i Sverige beställer tjejer som vill komma och sälja sex i Sverige till nätverket i Thailand. De har kommit oftast på 3 månadersvisum som förlängs till 6 månader för en billig peng till Migrationsverket. Dessa tjejer som nappar på denna möjlighet får betala stora avgifter till både nätverket i Thailand och nätverket i Sverige. De tjänar stora pengar på detta.

T.ex, en ung sexig tjej med silicontuttar kommer till Sverige för 6 månader, hon säljer ett knull 3 gånger om dagen för 1000-1500 kr/st, lågt räknat, plus lite massagepengar. Hon tjänar 3000-5000 kronor om dagen under 180 dagar. Naturligtvis jobbar hon 7 dagar i veckan. Hon har mens 3-4 dagar varje månad men kan köra på 25 dagar i månaden.

25x3000-5000 kr=75.000- 125.000kr/månad, dessutom lite handjob och blowjob, summan är ändå stor för en thailändska om man dessutom räknar om till baht med dagens låga kurs 3,25 blir 243.750- 406.250 baht/månad.

Kostnaderna för tjejen för biljett och förmedling och avgifter är ungefär 100.000 kronor och uppåt för nätverken i Sverige och Thailand.

Så exemplet blir för tjejen blir ett stort plus, 75.000kr-125.000krx6 månader= 450.000-750.000kronor minus avgift.

Dessa tjejer är inte olyckliga att åka hem med dessa pengar och en ömmande mutta.

Detta borde alla veta som har en tjej med massageshop. Jag vet och har aldrig haft en thaitjej arbetande i en massageshop, däremot känner jag en som jobbade på en massage där polisen slog till och stängde denna och en annan i Uppsala. Hon hade turen att vara hemma den dag polisen slog till. Hennes nick är Lycky vilket passar bra i händelsen.

Jag har en kompis som erbjudits 10.000 kronor om han vill åka till Bkk och träffa tjejen/nätverket och skriva på lite papper när han besöker Thailand. Han har gjort det några gånger men jag har avrått honom och nu avstår han, tror jag iaf.

Jag vet också en thaitjej, där mitt hem är i Sverige, som ingår i detta nätverk och tjänat stora pengar på sina landsmaninnor. De värsta fiender till thailändskor i Sverige är thaitjejer, inte pressen.

Ja det är som jag alltid sagt "Kvinnor sitter på en förmögenhet".

• Ge karma 1
  • Buu 1
  • Fint 1

audirs2
7 minuter sedan, skrev Alarik:

Jag tror att polis lönerna e för låga, snart har varje polis en bordell i din stad!:lipa:

• Ge karma 2
  • Ojojoj 1
  • Haha 3

spooncreek
13 minuter sedan, skrev audirs2:

Jag tror att polis lönerna e för låga, snart har varje polis en bordell i din stad!:lipa:

I min stad har de redan det, sedan länge. 😉

• Ge karma 1
  • Haha 8

Tommy
On 2020-05-28 at 08:49, skrev Alarik:

when-the-bank-asks-you-to-scan-and-email-information-32762174.png.78e08bba9b994726cf47aa014500b636.png

MVH

• Haha 2