phitsanulok Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Skjutsade tjejer till sunne igår för en fotbollscup, och mitt inne i stan stod en Thai take away-vagn, vet inte om den finns där jämt eller bara tillfälligt pga olika aktiviteter i stan(fotboll+hästtävlingar) stannar nog till och provar imorron när jag hämtar tjejerna. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Khruathai vid statoil djuröbron på värmdö är kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Tacka vet ja Deijles i Örebro,gediget mumsmums Kan bara medela att Deijles skjunkit kraftigt sen dom byggdes om, jag har vart stamkund där i 40 år men efter nya ägaren tog över så byttes mosreceptet ut, korven smakade blaskigt. Så sista året har jag inte satt min fot där, men du kan väl kolla Måne om jag ska ge dom en ny chans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Kan bara medela att Deijles skjunkit kraftigt sen dom byggdes om, jag har vart stamkund där i 40 år men efter nya ägaren tog över så byttes mosreceptet ut, korven smakade blaskigt. Så sista året har jag inte satt min fot där, men du kan väl kolla Måne om jag ska ge dom en ny chans? Självklart ska jag kolla upp detta Pingislover.Ett sånt ställe får inte förfalla,stället är kult Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Apropå thaimat och konverterade ”Korvmojar ” där mat serveras så lär det även finnas ambulerande stånd där själva korvmojängen servas. Men det är ju en helt annan rörelse . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 phitsanulok....vår svärdotter(Nunn..18år ) jobbar i den vagnen tillsammans med mamman..de brukar vara i Sunne nåra dar o sen i Torsby...Hälsa till henne från PaEnn o Calle .då kommer hon att bli snopen...Hehe.. Ha de bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 (ändrad) Jodå, Thai-mojjar verkar vara det senaste påfundet. Från att bara ha korvmojjar, till att det spreds gott om mojjar med mat från sydeuropa, har nu Thai-mojjarna poppat upp som svampar ur marken. Till min stora glädje. Har ingen just där jag bor (mitt ute i skogen...) men skulle äter gärna på dem när jag är inne i stan (Stockholm). Min erfarenhet är att det varit precis lika vällagat och varierat som på 'restaurangen'. Men som redan påpekat, men kan inte dricka Chang vid mojjen, så det blir ju mest när man har bråttom, eller bara är på väg någonstans. Någon som (utan att vara partisk) kan ge en Thai-mojj i Stockholm 5 getingar av 5 möjliga? Vilken? Mojen vid K-rauta i Sollentuna 4+, i Sigtuna 2, dom e inget vidare på service, sura och ointresserade. Sedn har vi ju den i Värmdö på Grisslingen rakan, i folka lastbilen=5! Ändrades Juli 2, 2011 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 2, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2011 phitsanulok....vår svärdotter(Nunn..18år ) jobbar i den vagnen tillsammans med mamman..de brukar vara i Sunne nåra dar o sen i Torsby...Hälsa till henne från PaEnn o Calle .då kommer hon att bli snopen...Hehe.. Ha de bra Noterat, får besked ikväll om jag ska hämta eller om nån annan förälder får tummen ur och gör en insats, föga troligt iofs. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu