Wanchai Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 On 2020-06-16 at 12:48, skrev mrkinkhao: För en del är det de riktiga Thailand men både havet och norra Thailand är bra😎 Att kalla Isaan för det riktiga Thailand blir lite lustigt. De har väl mer gemensamt med Laos. Kanske "riktiga Laos" vore mer passande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 42 minuter sedan, skrev Wanchai: Att kalla Isaan för det riktiga Thailand blir lite lustigt. De har väl mer gemensamt med Laos. Kanske "riktiga Laos" vore mer passande. Eller "Wannabe" Laos. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev Wanchai: Att kalla Isaan för det riktiga Thailand blir lite lustigt. De har väl mer gemensamt med Laos. Kanske "riktiga Laos" vore mer passande. Jag kallar inte issan för riktiga Thailand håller till norr om Nakonsawan är nog minst lika varmt där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 38 minutes ago, mrkinkhao said: Jag kallar inte issan för riktiga Thailand håller till norr om Nakonsawan är nog minst lika varmt där Hur långt norr om NakonSawan. Jag bor ca 7 mil norr om NakonSawan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev thomas001: Hur långt norr om NakonSawan. Jag bor ca 7 mil norr om NakonSawan? Det heter Kharomton ligger söder omSalokbath det kan inte vara mer en 3 till 4 mil till dig nästan grannar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 minut sedan, skrev mrkinkhao: Det heter Kharomton ligger söder omSalokbath det kan inte vara mer en 3 till 4 mil till dig nästan grannar Kartomthon ska det vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu