Jump to content
IGNORERAD

One night in Bangkok


soiwalker

Recommended Posts

En rykande farsk rapport fran en utekvall i Anglarnas stad:

Frugan har rest norrover pga den stora Buddistiska helgdagen och jag ar ledig fran jobbet av samma anledning. Saledes ett utmarkt tillfalle att utforska stadens begivenheter i lugn och ro.. Lamnade hemmet vid 20:15 och anlande soi Cowboy omkring 20:30. Gatan var lugn och spoklikt fridfull, stor brist pa kunder men aven antalet arbetande damer var betydligt decimerat i jamforelse med for en vecka sedan.

Forsta stoppet blev Long Gun's agogo dar jag avnjot en kall Tiger och lite underhallning. Long Gun ar i mitt tycke ett av de battre stallena pa Soi cowboy, snygga tjejer, nakna shower, trevlig personal och inget tjafs om lady drinks i tid och otid.

Efter avslutad ol gick jag vidare och ramlade in pa Dundee Bar, i huvudsak eftersom en av inkastarna, Am, gjorde ett bra jobb nar jag forsokte passera stallet. En Tiger och en cigg tillsammans med Am utanfor baren, sen slog vi folje in i baren. Precis som pa Long Gun sa var det ont om kunder men vi som var dar fick bra service och uppmarksamhet. Jag tog en Tiger till inne pa Dundee och hade en kul pratstund med Mamasan samt Am, inget markvardigt i ovrigt med stallet, jag tvivlar pa att jag kommer tillbaka..

Jag hade last nagra rader pa Internet om ett massagestalle pa Suhumvit 33 som inriktar sig pa japanska kunder, Akane Fashion massage. Det fanns en VIP service som hette "Lip Massage" som jag vill kolla upp.

Anlande Suk 33 och det var som om en bomb briserat, gatan var helt tom och ode, ett stort antal stallen hade stangt pga av helgdagen och ovriga hade akut brist pa kunder. Nar jag gick uppfor gatan gjordes inga forsok att ragga in mig, lite uppgivet med andra ord. Jag hittade slutligen fram till Akane, fick en kall handduk pa mitt svettiga huvud, ett glas te, en meny, samt sallskap av 8 damer samt 3 japanska affarsman.. Den service som jag ville kolla upp kostade runt 1900 baht men da ingick 2 damer ( extraerbjudande under Juli). Dessvarre var det obligatoriskt med "regnrock" for den tjanst jag ville utforska sa jag tackade for mig och drog vidare.. Gatan i ovrigt hade inget i ovrigt att erbjuda sa jag tog en taxi till Soi 8 istallet.

Anlande Soi 8 och avgick fran soi 8 inom 5 minuter. Mitt favoritstalle, Lolitas, var stangt pga helgdagen och gatan i ovrigt var lika ode som Flens centrum en sondags eftermiddag.

Krisen var ett faktum och jag tog en rask promenad over Sukhumvit for att kolla laget pa freelancerhaket No 1, Thermae Coffe Shop. Gissa vad? Stangt pga helgdag.. Utanfor stallet satt 2 trevliga och rutinerade damer som forklarade att alla har akt till hembyn och att Thermae oppnar igen pa lordag. De gav mig ocksa ett skamligt erbjudande om 2 for priset av 1 for lite akrobatik pa PB Hotel men jag avbojde vanligt men bestamt eftersom damerna klart och tydligt passerat mitt personligt satta troskelvarde avseende alder och omfang.

Vad gora? Jo, man tar till ett sakert kort sa efter 10 minuters promenad var jag tillbaka pa Soi Cowboy och inne pa Toy Bar. Detta stalle kan man alska eller hata men det finns ingen mer hangiven personal an pa Toy Bar. Klockan var nu runt 24:00 och eftersom jag inte var pa jakt efter en tillfallig flickvan sa var detta det perfekta stallet, igen.. Jag avrundade kvallen har tillsammans med 3 riktigt serviceinriktade tjejer, allihop fran Khon Khaen.. Notan passerade 1900 baht innan 01:00 men det var det vart!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha... sköna synonymer där! Vad sa eller vad kommer du säga till frugan när hon kommer tillbaks då beträffande din natt på stan :crazy: ?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, it's on a need to know basis and my wife does not need to know. Ingen aning om hur era fruar fungerar men min fru staller inga svara fragor om jag inte provocerar henne, vilket jag normalt sett undviker :)

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Quote

Nja, it's on a need to know basis and my wife does not need to know. Ingen aning om hur era fruar fungerar men min fru staller inga svara fragor om jag inte provocerar henne, vilket jag normalt sett undviker :)

Detta känner jag igen. Jag tillbringar alltid 1vecka per resa med en så kallad egen semester, oftast i Pattaya :) denna vecka är guld värd för mig.

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Rogigoal

Quote

Nja, it's on a need to know basis and my wife does not need to know. Ingen aning om hur era fruar fungerar men min fru staller inga svara fragor om jag inte provocerar henne, vilket jag normalt sett undviker :)

:thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Detta känner jag igen. Jag tillbringar alltid 1vecka per resa med en så kallad egen semester, oftast i Pattaya :) denna vecka är guld värd för mig.

Du menar den är guld värd för brudarna  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...