Jump to content
IGNORERAD

Patong


kawasaki

Recommended Posts

hallo alla goa rara,just hem ifrån Thailand en månad i mitt andra hemland.Var i Patong 3 veckor med min familj..känner bara att denna roliga stad förändras till Pattaya 2.Gud phuyinger överallt och.ha det bäst en enkel olje massage måste man säga inte sex tack...Lite kul men känner inte igen mig här längre hoppas detta inte blir hårda typers stad för man kan ju ha super kul här.Hyrde stor Bike o körde många goa mil här.nu har man ljuvlig ångest att vara i Svedala igen ,nya tag sen bär det av igen en Patong lover som vill ha kul

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att du hade en trevlig resa. När var du senast i Patong? Tycker inte det har förändrats så mycket under de sju-åtta åren jag besökt staden.

Link to comment
Dela på andra sajter

hallo alla goa rara,just hem ifrån Thailand en månad i mitt andra hemland.Var i Patong 3 veckor med min familj..känner bara att denna roliga stad förändras till Pattaya 2.Gud phuyinger överallt och.ha det bäst en enkel olje massage måste man säga inte sex tack...Lite kul men känner inte igen mig här längre hoppas detta inte blir hårda typers stad för man kan ju ha super kul här.Hyrde stor Bike o körde många goa mil här.nu har man ljuvlig ångest att vara i Svedala igen ,nya tag sen bär det av igen en Patong lover som vill ha kul

Jag får nog hålla med, har dock bara varit i Pattaya 1 gång i 11 dagar men det räckte och blev över, men gör som jag bo i karon eller kata och åk in till patong när du vill svänga dina lurviga en kväll :)

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...