Jump to content
IGNORERAD

Nu Mr Chang är surkriget slut


thai412

Recommended Posts

Hello Mr Chang,,,

nu är surkriget slut för denna gången.prova din taktik och tro mig eller ej..Det funka..Nu är allt som vanligt igen..tills man inte orkar hålla käft längre.såg att Du också hade slintit med munnen om nån i hennes familj...så jag är inte ensam om att ha en glapp käft.hehehe

Ha de bra Chang

Thai412

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta.

skulle ju vara Herr Chang..Mr Chang var ju Salisas pappa...for nog skylla på ölen.grilla lite tidigare...så det slank ner nåra öl...

ha de

Thai412

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Thai412,

Det var ju bra att det löste sig!

Vill bara påpeka att detta bara är en möjlig lösning, man kan förstås göra på andra sätt också. Vad som passar bäst i en specifik relation eller situation lär vara mycket individuellt.

Ja, ibland kan man inte låta bli att kritisera ;-) Fast jag försöker hålla mig till indirekt kritik, dvs man kritiserar ett beteende utan att blanda in thaidamen. Till exempel kan man ju citera något inlägg från detta forum, och förfasa sig över hur den thaidamen betett sig där. Nu kan det vara så att ens egen thaidam gjort något liknande, men man kritiserar ju inte henne! Har man tur så går budskapet hem utan något gräl...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

:D:D:D:D:D

Hade en het debatt hemma igår om tidsluckan mellan ambasadbesök och thaiflyget till svedala för frugans släkt..

..Efter ett tag var det bara att knipa käft trots att man hade rätt om att det var för kort om tid för att hinna hem till byn frma och tillbaka.

:fan1:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Herr Chang 

:thumbsup: Smart tips att vinkla in på en annan thal-lady! + Karma till dig!  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...