Tallviking Inlagd Oktober 5, 2021 Dela Inlagd Oktober 5, 2021 Rapport: Kina mörkade utbrottet i över ett halvår Kinesiska myndigheter hade kännedom om coronavirusutbrottet över ett halvår tidigare än de hittills uppgett. Det är kontentan av en ny rapport från forskare i USA, Storbritannien och Australien, skriver Nikkei Asia. Under 2019 fördubblades kinesiska myndigheters utgifter för PCR-test jämfört med året före i Hubei-provinsen där Wuhan ligger – med en tydlig uppgång från och med maj månad, visar offentliga upphandlingsdokument. Det är sju månader före Kinas första officiella rapporterade smittfall i covid-19 i december 2019. Samtidigt visar satellitbilder på kraftigt ökad aktivitet vid sjukhuset i Wuhan redan i augusti samma år, skriver tidningen. ”Vi bedömer med hög tillförsikt att pandemin började mycket tidigare än då Kina informerade WHO om covid-19”, heter det i rapporten. https://omni.se/rapport-kina-morkade-utbrottet-i-over-ett-halvar/a/OrjAG3 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 https://swebbtv.se/w/gYzN8WUEiTAD62Y2qv9KWW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 (ändrad) Dags att köpa Green Chiretta till husapoteket- 100 tabletter för 55 Baht på Lazada https://trialsitenews.com/thailands-herbal-remedy-beating-mild-covid-19-90-02-success-rate-in-study-with-11800-prison-inmates/ Ändrades Oktober 12, 2021 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 1 timme sedan, skrev ArneMorales: Dags att köpa Green Chiretta till husapoteket- 100 tabletter för 55 Baht på Lazada https://trialsitenews.com/thailands-herbal-remedy-beating-mild-covid-19-90-02-success-rate-in-study-with-11800-prison-inmates/ Hur vet du om du är asymtomatisk eller om dina milda symptom är covid eller lätt förkylning? Tänker du testa dig för att veta om du ska ta Green Chiretta med risk att bli inlåst på Karantän eller vad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 (ändrad) Nu har jag bott i Thailand i över femton år, och aldrig varit förkyld eller haft lungproblem. Om symptom avseende något av detta skulle dyka upp framöver då blir min första åtgärd att ta Green Chiretta. Ändrades Oktober 12, 2021 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 On 10/12/2021 at 12:45 PM, Esspe said: Thailand's national cabinet actually approved green chiretta for use in people with asymptomatic or mild COVID-19 infections Varför ska man öht behandla det??? Håller helt med. "90.02% that took the drug got better." Hade de följt mitt gamla råd att äta finska pinnar hade förmodligen 100% blivit bättre för faktum är att bra nära alla som är asymptomatiska eller har milda besvär blir bra efter en vecka oavsett vad de gör. Hade de gjort testet, och fått ovanstående resultat, bland folk som låg på intensiven hade jag varit intresserad men nu känns det bara som ytterligare en variant på HCQ, Ivermectin och andra mirakelmedel som på sin höjd ligger på min finska pinnar-nivå. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 Amish och covid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 1 timme sedan, skrev Surin P3: Amish och covid. Fact Check-Amish communities have been affected by the COVID-19 pandemic https://www.reuters.com/article/factcheck-covid-amish-idUSL2N2NZ1TY COVID-19 Has Hit The Amish Community Hard. Still, Vaccines Are A Tough Sell https://www.npr.org/sections/health-shots/2021/04/28/990986056/covid-19-has-hit-the-amish-community-hard-still-vaccines-are-a-hard-sell Death and religion: ‘Excess deaths’ sweep through Amish and Mennonite communities during COVID-19 pandemic https://wvutoday.wvu.edu/stories/2021/06/22/death-and-religion-excess-deaths-sweep-through-amish-and-mennonite-communities-during-covid-19-pandemic Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 (ändrad) 2 hours ago, Surin P3 said: Amish och covid. Intressant. Det som framkommer i reportaget är att ingen egentligen vet hur många som faktiskt varit sjuka i covid19 eftersom de, såsom skeptiker mot i princip all sorts sjukvård, inte ens testat sig. Översteprästens påstående om att alla skulle ha smittats direkt när de delade nattvarden är inte särskilt mycket värt. Däremot förefaller det enligt en av @Fritz länkar ovan som att det varit en överdödlighet bland Amish under covidpaniken. Även om jag fortsatt kan tycka att man inte skulle stängt ned världen, så ger nog inte studier av Amish-folket några svar på hur det hade gått om man låtit livet i den riktiga världen fortsätta som vanligt. Om vi hade uppnått flockimmuniteten naturligt och i så fall till vilket pris. Ändrades Oktober 25, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 33 minuter sedan, skrev Fritz: Fact Check-Amish communities have been affected by the COVID-19 pandemic https://www.reuters.com/article/factcheck-covid-amish-idUSL2N2NZ1TY COVID-19 Has Hit The Amish Community Hard. Still, Vaccines Are A Tough Sell https://www.npr.org/sections/health-shots/2021/04/28/990986056/covid-19-has-hit-the-amish-community-hard-still-vaccines-are-a-hard-sell Death and religion: ‘Excess deaths’ sweep through Amish and Mennonite communities during COVID-19 pandemic https://wvutoday.wvu.edu/stories/2021/06/22/death-and-religion-excess-deaths-sweep-through-amish-and-mennonite-communities-during-covid-19-pandemic Sista länken var lite intressant och visar på att de 125% i överdödlighet de skrämmer med var 50 personer totalt med en medelålder på 78 år. Första länken är ännu en sån där "tänk inte själv"-länk. De svarar på en fråga som ingen ställt också. Rent nonsens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 Senaste siffror baserat på veteraner i Amerika, 620.000 st, visar på 3% botemedel mot Covid för J&J vaccinet efter ca 4.5 månader. Inte direkt någon som hurrar på det företaget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 (ändrad) 6 hours ago, Surin P3 said: Senaste siffror baserat på veteraner i Amerika, 620.000 st, visar på 3% botemedel mot Covid för J&J vaccinet efter ca 4.5 månader. Inte direkt någon som hurrar på det företaget... 3 hours ago, Esspe said: Ja men man kan väl ta en spruta till... Utskällda AZ verkar vassast över tid om jag förstår det rätt? Ska vi boka en sådan @Esspe när det är dags för vår booster? 😎 Ändrades Oktober 25, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 Just now, Esspe said: Tror jag håller mig till Marguerita, skyddet verkar ju vara lika bra med en sån och dessutom mycket trevligare. Kanske skulle prova intravenöst? Eller så kan vi investera i ett par shotar av Moderna, de kom ju visst idag? Borde kunna gå att handla 2nd hand till reapris med tanke hur många som köpte vaccinet i säcken för över ett halvår sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 Vaccinering av nyfödda. Provokation? Skulle inte tro det. Nu ska minderåriga vaccineras i skolan och du måste svara nej, annars blir ditt barn vaccinerat. Alla barn vet vilka som blev vaccinerade och inte så åker diskussionen ner på skolgården. Sverige 2021. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Vaccinering av nyfödda. Provokation? Skulle inte tro det. Nu ska minderåriga vaccineras i skolan och du måste svara nej, annars blir ditt barn vaccinerat. Alla barn vet vilka som blev vaccinerade och inte så åker diskussionen ner på skolgården. Sverige 2021. Källa på det du påstår tack. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 25 minutes ago, Fritz said: Källa på det du påstår tack. Min dotter och mina barnbarn. Jakobsbergs kommun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 Finns ju snabbtest. Ingen behöver oroa sig numera. https://www.bangkokpost.com/Thailand/pr/2181635/viraspec-sars-cov-2-antigen-rapid-test-cassette-saliva- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Min dotter och mina barnbarn. Jakobsbergs kommun. Vaccinering av nyfödda ? Jisses !! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 3 minutes ago, Fritz said: Vaccinering av nyfödda ? Jisses !! Du fattar då nåt helt otroligt lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 8 minuter sedan, skrev Nicholas: Du fattar då nåt helt otroligt lite. Långt mer än du någonsin förstår att jag gör Nicholas, långt mer än du någonsin förstår, godnatt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 25, 2021 Dela Inlagd Oktober 25, 2021 (ändrad) Intressant att följa hur det kommer gå? På eftermiddagen ringde polaren och han hade testats positiv för covid-19 trots att han fått två vacciner. Nu i TV4 nyheterna rapporterar att 20/30 av körmedlemmarna i Brännö, att de lider av covid-19 trots att de har vaccinerats. Sjuka med symtom men mildare. Ändrades Oktober 25, 2021 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2021 Märkligt många här tror på allt som Big P talar om för oss. Ingen funderar om varför. Är inte det konstigt. T. ex detta VARFÖR MÅSTE VI VÄNTA 55 ÅR PÅ ATT FÅ REDA PÅ VAD BIOVAPNET INNEHÅLLER Utan ni skjuter gladligen i er detta och skrattar'. Det finns självklart förklaringar för dumma är inte Big P. 4 av 5 är placebo eller väldigt milda doser. 1 av 5 är där det blir problem. Av den starka dosen och underliggande andra problem. Då är det jätteproblem. Big P vet såklart exakt var och till vem som dom olika doserna har levererats till. Allt för slutprodukten 2023'. Ni är Big P försöksdjur. Vilket ni verkar njuta av. Allt för att berika Big P plånbok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Ska jag vänta 55 år så kommer jag att vara 120 när jag vaccineras. Verkar ju värt att vänta på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu