Jump to content
John Khonken

Botemedlet mot Corona

Recommended Posts

berlitz
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Källa på det vore kanske bra?

Googlade nyss å enl artikel så  verkar det stämma,det borde bli stora rubriker om det stämmer.

Tommy
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Heter Hydroxychloroquine Zink and Z-Pac. Testat i New York av doktor Vladimir Zelenko på 699patienter . Alla blev bättre. Stämmer det kan vi börja njuta av livet igen

Det är väl det där medlet mot Malaria som skulle testas?

MVH

• Fint 1

Soengsang
2 minuter sedan, skrev berlitz:

Googlade nyss å enl artikel så  verkar det stämma,det borde bli stora rubriker om det stämmer.

Googlade också och inser att det är en rätt kontroversiell doktor, herr Zelenko.

Captain Morgan
6 minutes ago, Soengsang said:

Googlade också och inser att det är en rätt kontroversiell doktor, herr Zelenko.

Snake oil?

• Haha 6

John Khonken

Finns en artikel om detta i New york Times

• Ge karma 2

Tommy
Posted (edited)
12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Finns en artikel om detta i New york Times

https://www.nytimes.com/2020/04/02/technology/doctor-zelenko-coronavirus-drugs.html

Verkar vara omtvistat, men Trump trodde på det för 10 dagar sedan, så då kanske det testas på riktigt?

Eller "trodde" Trump på det, bara för att kunna säga något positivt?

MVH

Edited by Tommy
  • Fint 2

Jed
3 timmar sedan, skrev Atom:

Japp, sedan jag isolerade mig i byn för 2.5 vecka sedan så har jag självmedicinerat med 2 stora Heineken alternativt Singha varje kväll från söndag till torsdag. Som en extra injektion, tänk gärna hängslen och livrem, så kör jag lite IPA på fredag och lördag och känner jag mig lite rosslig så avslutar jag även lördagskvällen med en Regency. Friskare än jag är i Bangkok och Shanghai.

Om 13 minuter ska jag skåla med Brorsan som sitter i total isolering i svärföräldrarnas hus i Alicante.

Släng in en G&T också, men se till att det är exportversionen på 47% på ginet så ska du vara helförsäkrad mot allt från mjäll, impotens, skoskav och corona! :sure:

• Ge karma 2
  • Skål 1
  • Haha 5