Jump to content
John Khonken

Botemedlet mot Corona

Recommended Posts

Knasen

Hoppas inte för mkt på nåt vaccin och på med foliehattarna :rotfl:

• Ge karma 2
  • Snurrigt 1
  • Haha 4

måne
7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Tydligen kombineras med Zithromax, som jag alltid sagt några kartor Zithromax hjälper mot det mesta :)

Det sägs ju hjälpa mot ADHD iaf,och det verkar inte många här besitta.

• Ge karma 1

Peolito
1 minut sedan, skrev måne:

Det sägs ju hjälpa mot ADHD iaf,och det verkar inte många här besitta.

Hjälper det mot ADHD också trodde det var emot flugor i trumpeten.

• Haha 1

spooncreek
9 hours ago, Soengsang said:

Tydligen kombineras med Zithromax, som jag alltid sagt några kartor Zithromax hjälper mot det mesta :)

Zithromax, universalkuren mot det mesta av det ovälkomna man kan dra på sig på soi sex. 

• Ge karma 2
  • Haha 6

måne
2 timmar sedan, skrev Peolito:

Så var det ja 🤣 jag är lite mer blyg än du 😎

• Ge karma 1
  • Haha 1

John Khonken

Vad jag hörde idag har USA köpt ett stort parti från Indien av malaria medicinen. Blir Indien USAs nästa hub i handelskriget. Indien kommer garanterat få ett bra deal med USA.     

apknug
Zithromax, universalkuren mot det mesta av det ovälkomna man kan dra på sig på soi sex. 
Visserligen blir man nog konstig i huvet efter mer än några timmar på soi 6 men att man skulle få ADHD....

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

• Haha 5

måne
1 timme sedan, skrev apknug:

Visserligen blir man nog konstig i huvet efter mer än några timmar på soi 6 men att man skulle få ADHD....

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Symptomen är liknande

• Fint 1
  • Haha 3

John Khonken

Atom

Som du skriver. Jag springer ingens ärenden. Men allt måste vara bättre än prat. Som du gör. Sverige ska omgående göra en egen studie om det fungerar inte prata utan agera. 

Och fungerar det skiter jag fullständigt i om ett läkemedelsföretag tjänar pengar. Men fortsätt prata på du. det är du bra på

• Fint 1

Knasen

Det forskas nog febrilt i hela världen för att hitta vaccin och behandlingsmetoder. Problemet är att det måste fastställas i större studier vad som verkligen fungerar och sådant tar tid. Här tex något annat som i ett första skede ser ut att vara framgångsrikt men kan vid en större studie visa sig vara en ren lyckoträff och patienterna hade överlevt även utan behandlingen. https://www.jpost.com/health-science/israeli-covid-19-treatment-shows-100-percent-survival-rate-preliminary-data-624058

• Ge karma 4

Soengsang
3 minuter sedan, skrev Atom:

Sluta med ditt skitsnack, skulle ditt länkande på något sätt göra större nytta?

Som sagt, visst kan malariamedicin vara lösningen, men troligtvis inte. Men visst ska man prova alla sannolika lösningar.

Att länka till en artikel med uppenbara lögner är dock bara sjukt.

Håller med i det sista stycket, hade det vart så enkelt så hade inte världen vart i den allvarliga situation som vi nu befinner oss i.

Att tro att några garageforskare skulle ligga före de flesta av världens bästa forskningsinstitut och laboratorium med i princip obegränsade tillgångar är bara så sjukt.

Ungefär som att tro att det produceras vodka med klass som Impreal i en vedbod i Tavelsjö.

Ang vaccin så är det väl rätt ”enkelt” att ta fram, men tidskrävande det tar normalt i absolut bästa fall 3-5 år att prova ut, ofta 5-10 år, väldigt lättgooglat för vem som helst.

• Ge karma 3