Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

Här får ni en chans att få lite information om er egen framtiden. Ni får faktiskt göra vad ni vill med ert liv. Har ni lyssnat så har ni i alla fall mera chanser att överleva

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

17 minuter sedan, skrev John Khonken:

Här får ni en chans att få lite information om er egen framtiden. Ni får faktiskt göra vad ni vill med ert liv. Har ni lyssnat så har ni i alla fall mera chanser att överleva

Skulle nog tro att fler lyssnade på dig,om du slutade att spamma ner alla trådar med din övertygelse om allt.

D-vitamin håller jag dock med om.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev John Khonken:

Sista gången jag försöker hjälpa dödskallarna här på MPR. Lyssna och lyssna noga vad Simone Gold säger. Sedan ta eget beslut

Flera filmer kommer

https://www.bitchute.com/video/gJyw8VLQYsjL/

Men snälla du, kollar du aldrig vilka källor du refererar till ?  Alltså Simone Gold av alla knäppgökar.:52:

https://www.healthleadersmedia.com/welcome-ad?toURL=/clinical-care/simone-gold-doctor-promoted-false-hydroxychloroquine-claims-arrested-connection

 

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-vaccine-idUSKBN29Q302

 

osv

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritte det säger allt om dig. snacka om att vara korkad.  Men det är ingen sjukdom.  Kan du tala om vad som är fel på Simone Golds framförande.  Det kan du inte och det vet du. Så ta du din vaccin. Det viktigaste är att du tror du gör rätt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev berlitz:

Skulle nog tro att fler lyssnade på dig,om du slutade att spamma ner alla trådar med din övertygelse om allt.

D-vitamin håller jag dock med om.

Är det att spamma när folk är totalt hjärntvättade. Är det inte viktigt att belysa olika åsikter om samma ämne. Ingen behöver lyssna ännu mindre bry sig. 

Det är såklart att 12500 döda i Sverige inte får en chans att överleva. Vilket är bäst pröva en drog som funnits i ca 60 år eller dö. 

PS Det fanns just nu inte en video med hela Golds föreläsning. Som tur han hon rädda många liv med HCQ innan Big Pharma fick henna sparkad 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kan du tala om vad som är fel på Simone Golds framförande.  Det kan du inte och det vet du.

Det var ju det jag gjorde i dom länkar som jag bifogade mitt inlägg, läste du inte innan du kommenterade?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Sista gången jag försöker hjälpa dödskallarna här på MPR. Lyssna och lyssna noga vad Simone Gold säger. Sedan ta eget beslut

Flera filmer kommer

https://www.bitchute.com/video/gJyw8VLQYsjL/

Jag lider med dej, du är medlem på ett forum där resten av medlemmarna enligt din utsago tydligen är:

"dödskallarna här på MPR".

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Är det att spamma när folk är totalt hjärntvättade. Är det inte viktigt att belysa olika åsikter om samma ämne. Ingen behöver lyssna ännu mindre bry sig. 

Det är såklart att 12500 döda i Sverige inte får en chans att överleva. Vilket är bäst pröva en drog som funnits i ca 60 år eller dö. 

PS Det fanns just nu inte en video med hela Golds föreläsning. Som tur han hon rädda många liv med HCQ innan Big Pharma fick henna sparkad 

Vilken folie tycker du funkar bäst?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev John Khonken:

Här får ni en chans att få lite information om er egen framtiden. Ni får faktiskt göra vad ni vill med ert liv. Har ni lyssnat så har ni i alla fall mera chanser att överleva

The video features a speech by Dr Simone Gold at an event called “The Stand,” which describes itself as a series of “Open Air Mass Healing & Miracle Services.” 

 

Är det inte dags att slutar försöka rädda världen och tar hand om dig själv i stället.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Esspe

Du har helt rätt. Varför ska jag upplysa folk som inte vill. Så jag lägger ner. Att försöka upplysa korkskallar  är bara dumt. jag inser det nu. 

SÅ JAG ÖNSKAR ER ETT GOTT LIV MED ETT VACCIN SOM INGEN VET NÅGOT OM

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
41 minuter sedan, skrev John Khonken:

Esspe

Du har helt rätt. Varför ska jag upplysa folk som inte vill. Så jag lägger ner. Att försöka upplysa korkskallar  är bara dumt. jag inser det nu. 

SÅ JAG ÖNSKAR ER ETT GOTT LIV MED ETT VACCIN SOM INGEN VET NÅGOT OM

I de fall där någon skriker att "alla andra är idi*ter men jag är klok" så brukar det förhålla sig tvärtom. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Spooncreek, det verkar som du fått in smittan på ditt bostadsområde. Så här skriver i alla fall en norska som bor i området på FB.

"2 tilfeller i the village i dag australsk og kinesisk sjekket possitive men ikke deses unge datter. Politi og ambulangse der nå. Må vel testes selv også nå siden jeg satt ved samme bord som smittede. Paret er nå i karantene på sykehuset"

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Fritz said:

Spooncreek, det verkar som du fått in smittan på ditt bostadsområde. Så här skriver i alla fall en norska som bor i området på FB.

"2 tilfeller i the village i dag australsk og kinesisk sjekket possitive men ikke deses unge datter. Politi og ambulangse der nå. Må vel testes selv også nå siden jeg satt ved samme bord som smittede. Paret er nå i karantene på sykehuset"

Jodå, här har det varit lite drama idag. Men, man kan säga att det är en så kallad "developing story". Det förefaller vara en hel del i denna historia som inte stämmer.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-09 at 16:31, skrev John Khonken:

Trumpen berättade idag vad han tog för att bli direkt frisk

Hoppas jag stavar det rätt REGENERON. Nu blev många väldigt glada att det inte var HCQ. 

Alla äldre ska få det gratis i Usa. Det är supernyheter. Nu kan vi öppna allt.

 

Trumpen räddar världen

Men det verkar ha lite bieffekter. Om man bortser från rent mentala tillkortakommanden så blir man tydligen orange. :wut:

Ändrades av Batting
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
John Khonken

Jag lägger fakta och info här för att korkskallarna inte ska gå i taket. Men lyssna på all info och ta ett eget beslut.  

Vi har fortfarande en fri vilja så alla får ta sina egna beslut. Lycka till vad ni än gör.

 

https://www.bitchute.com/video/n2azpfK5bYmP/

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 2/15/2021 at 10:39 AM, Fredman said:

I de fall där någon skriker att "alla andra är idi*ter men jag är klok" så brukar det förhålla sig tvärtom. 

image.thumb.png.a3fea3b90ee052e08961a9e21e39dc6c.png

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, John Khonken said:

Vi fortsätter på samma tema. Lyssna bara om ni vill lära er något resten kan göra som dom vill

 

https://www.bitchute.com/video/g71SJm83nbPK/

Sherri Tennpenny....Jag tycker det  är en glädjande utveckling, i yttrandefrihetens namn,  att ni högerextrema foliehattar fått er egen plattform (bitchute). Framförallt för att  vi som kan tänka själva slipper se skiten. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag skrev ju att jag inte ville ha några korkskallar . Du svarar direkt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...