Atom Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev John Khonken: Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/ Wow, en enorm mörkläggning som du grävt fram. Brorsan fick Covid på hösten 2020 och redan då informerades han om att ett PCR test kan visa positivt även efter han tillfrisknat. Vad blir ditt nästa scoop; mörkläggningen runt att Stålmannen inte finns på riktigt? Ändrades Januari 30, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/ Den här artikeln är alldeles för avancerad för att ärthjärnorna i Thailand skall förstå innehållet. Jag gissar att lasseludon:s problem beror på dom här variationerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2022 Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Du som budbärare ska granska materialet innan du delger det. Budbärare för alternativ fakta och fake news är de värsta spridarna av pravda propaganda lögner. Så du anser att John Campbell sprider lögner och propaganda? På vilket sätt gör han det? F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 11 minuter sedan, skrev John Khonken: Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan Även jag gjorde rätt då jag kom mig till Thailand utan mer än några timmar i onödig väntan på hotell. Hur går det för dig. Vad i vaccinet är du rädd för? Varför sitter du och surar i en rutten lägenhet i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 51 minuter sedan, skrev John Khonken: Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan Du är blåst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Du är blåst. Verkar vara blåsigt hos dig också! Ni får ta varandra ihand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Nytt "biovapen" från Kina ? Newly discovered virus could be ‘3 times more deadly’ than Covid Chinese researchers have discovered a new type of coronavirus in bats that could be three times more deadly than Covid-19, Public Health Commission vice chairman Chalermchai Boonyaleephan said on Monday. https://www.nationthailand.com/life/40011755 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2022 Vilken tur att vi har dig TV. Nu kan vi stänga världen igen. Men du får inte skriva något illa om Kina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 24 minuter sedan, skrev John Khonken: Vilken tur att vi har dig TV. Nu kan vi stänga världen igen. Men du får inte skriva något illa om Kina. Det behövs inte, räcker med att du slutar käka fladdermöss. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 8 minuter sedan, skrev Baa: Det behövs inte, räcker med att du slutar käka fladdermöss. Fladdermössen kan ju skydda sig mot alla dessa virus och inte själv bli smittad trots att dom bär på viruset och dom åldras inte t.ex så det forskas därför väldigt mycket om hur detta är möjligt bl.a i Kina men även i Thailand https://www.svtplay.se/video/33766974/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sasong-35-fladdermossens-superkrafter?info=visa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Nu är du avslöjad JK 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 https://swebbtv.se/w/7PiTLYp3sM8herf3i8kYYu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 https://www.facebook.com/groups/252997535398070/permalink/910995612931589/ Intressant om ivermectin Go for it spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 Finns just nu ca 370 studier som visar att Ivermectin hjälper. Men korkskallarna risker hellre att dö än att försöka bota sin sjukdom. Dumhet är ingen sjukdom. Kan dock vara väldigt skadligt . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 timme sedan, skrev John Khonken: Finns just nu ca 370 studier som visar att Ivermectin hjälper. Men korkskallarna risker hellre att dö än att försöka bota sin sjukdom. Dumhet är ingen sjukdom. Kan dock vara väldigt skadligt . Ja men ta den då . Det är väl ingen som nekar dig att ta den . Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 Snälla Hobbe lova mig att du INTE tar ivermectin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev berlitz: https://www.facebook.com/groups/252997535398070/permalink/910995612931589/ Intressant om ivermectin Go for it spooncreek Cool grupp du är medlem i. Befarar du också att strålning från trådlösa nätverk är skadlig eller rentav dödlig och hur skyddar du dig själv från det i så fall?: . Sen var det också intressant att läsa alla inlägg från de som tror att det är vaccinet som får idrottare i OS att kollapsa: Givetvis också poster om "Folkmordsmyndigheten" och "Mr Global". Vem är det förresten? Bill Gates eller George Soros? Och så finns det de som fortsätter tjata i att Facebook begränsar yttrandefriheten? 😆 😅. Pre-Facebook hade en person som Anders Syborg knappast haft tillgång till ett annat medie där han nått 36 000 prenumeranter. Ändrades Februari 16, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 minut sedan, skrev spooncreek: Cool grupp du är medlem i. Befarar du också att strålning från trådlösa nätverk är skadlig eller rentav dödlig och hur skyddar du dig själv från det i så fall?: . Sen var det också intressant att läsa alla inlägg från de som tror att det är vaccinet som får idrottare i OS att kollapsa: Givetvis också poster om "Folkmordsmyndigheten.. Och så finns det de som fortsätter tjata i att Facebook begränsar yttrandefriheten? 😆 😅. Pre-Facebook hade en person som Anders Syborg knappast haft tillgång till ett annat medie där han haft 36 000 prenumeranter. Nja det var länken till vaken.se ang ivermectin som jag menade,inget annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Precis nyss, skrev berlitz: Nja det var länken till vaken.se ang ivermectin som jag menade,inget annat. Fast medlem i gruppen är du ju, och jag valde att kommentera allt annat roligt som stod där, samt yttrandefriheten det representerar. Vill jag för egen del skaffa mig en uppfattning om Ivermektin (vilket jag vill och gör) använder jag mig av andra källor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 7 minuter sedan, skrev spooncreek: använder jag mig av andra källor. CNN? Muahahahahaaaaa........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Surin P3: CNN? Muahahahahaaaaa........ Är du också medlem i "Folkets rättigheter i samhället" och orolig för mobilstrålning, eller vad var det som blev så jobbigt för dig nu? Ändrades Februari 16, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Här en intressant krönika på temat yttrandefrihet av David Eberhard i tidningen Fokus som också berör en del av frågeställningarna kring covid19 och vaccinet. Även tidigare diskussioner om Joe Rogan(som väl pågick i någon annan tråd). Klipper in hela, eftersom det troligen hamnar bakom en betalvägg så småningom. Jag gillar Eberhard, även om han också ibland tenderar att rya väl mycket om hur missförstådd han känner sig och om att inte få yttra sig fritt (för inte så längesedan fick han bra med utrymme i SVT:s Morgonstudio t.ex). Men om "cancel-culture" som mycket av nedanstående handlar om har han rätt mycket rätt. DAVID EBERHARD: ÄR VI KVAR PÅ 1600-TALET? Varför finns behovet av att tysta de som inte accepterar konsensus, undrar David Eberhard. Är vi kvar på Galileis tid? Det är så förvirrande med vår samtid. Stundtals gör den mig faktiskt rent vimmelkantig. Man går omkring och tänker att man har koll och att livet är logiskt och konsekvent, men så är det naturligtvis inte. Jag är helt enkelt desinformerad. Jag förstår det. Men ändå. Man får förstå mig, tycker jag, för det är inte lätt det där med att sålla vad som är sant och falskt. Nu senast, till exempel. Joe Rogan Experience är en podcast (faktiskt tror jag världens mest lyssnade podcast – men vad vet jag). I den intervjuas en mängd intellektuella (och betydligt mindre intellektuella) personer om allt möjligt. En som varit där är Dr Robert Malone. Man kan tycka vad man vill om dennes teorier om covid och vaccin, men han har över 100 vetenskapliga publikationer och är citerad i vetenskapliga tidskrifter över 12 000 gånger. Och han har arbetat med framtagandet av de nya mRNA-vaccinen mot covid. MEN SÅ ÄR DET det där med desinformationen. Den gamle dinosaurierockaren Neil Young med tung akademisk karriär som rockare i den »fria världen« kräver att Joe Rogan ska bort från Spotify. För Malone är covidfönekare och antivaxxer. Och därför börjar hela kulturetablissemanget ropa på censur. Och visst, Dr Malone tenderar att bli lätt konspiratorisk, men det är ju ganska lätt att argumentera mot, ifall man så önskar. Vissa saker har han rätt i, och andra saker fel. Det är så det vetenskapliga samtalet är upppbyggt. Alla teorier är okej att ha bara de går att falsifiera. Det är detta som gör mig så förvirrad. Behovet av att tysta de som inte accepterar konsensus. Fast det är förvisso inget nytt. Galileo Galilei fick det ganska tufft när han vägrade köpa majoritetens världsbild. Men jag tänker ändå att vi borde ha kommit lite längre än 1600-talets början. Det är det som intresserar mig, hur lätt det fortfarande är att bli desinformatör. Och samtidigt hur svårt det är, helt beroende på sammanhang. OM MAN ÅR 2020 sa att covid kan ha kommit från ett kinesiskt labb, var man en samhällsfara. Ett år senare var man det inte. Om man påtalar att det kanske inte är helt adekvat att vaccinera grupper av människor mot en sjukdom som faktiskt inte är farlig för just den gruppen, så är man antivaxxer – oavsettt om man anser att riskgrupper bör vaccineras. Om man ifrågasätter lockdowns effektivitet, är man covidförnekare. Och då börjar hela etablissemanget förorda virituell stupstock och allmän verbal stening. Alla dessa knypplande journalister vid den mediala giljotinen är ju själva sådana fullblodsexperter, att de gärna kastar första stenen. Och dristar man sig till att tvivla på att världen går under till följd av global uppvärmning inom tio år, är man en klimatförnekare. Det har man nu varit i över tio år. Och ändå tycks det vara närmast omöjligt för andra grupper att bli kallade desinformatörer eller folkförvillare. Så därför lär man ut till våra barn att det egentligen inte finns några kön, samtidigt som de får lära sig att det finns närmast hur många kön som helst. I skolböckerna lär man ut att den vita mannen står för alla övergrepp genom historien. Och överallt finns det ett osynligt patriarkat som genomsyrar allt. Totalt utan något som helst bevis för det. Ingen kallar detta desinformation. ALLA MÅSTE OCKSÅ lära sig att man lider av islamofobi om man ogillar islam, trots att det offentligt är helt acceptabelt att tycka att kristendom är humbug. Sådant får man tycka, utan att någon ropar på censur eller att de som kommer med den typen av ologiska inkonsekventa påståenden ska skämmas. Det är det som gör mig så förvirrad. »It’s okay when we do it«, som man brukar säga. Det beror helt enkelt på att vänstern och identitetsrörelsen är så mycket bättre än högern på att smutskasta sina meningsmotståndare. Och på att säga emot sig själva. Kolla bara på mästaren, Aftonbladets Anders Lindbergs tweets, om ni inte tror mig. Det han inte vet om att tänja på sanningen till förmån för en medial poäng, är inte värt att veta. *** https://www.fokus.se/kronika/david-eberhard-ar-vi-kvar-pa-1600-talet/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Snälla Hobbe lova mig att du INTE tar ivermectin. Jag brukar göra tvärtom vad klappträn och konspirationsteoretiker gör rent generellt . Men nu ska jag följa ditt råd . Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu