Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 timmar sedan, skrev HighWai:

Det var alltså inte på en restaurang han hörde "snillet" 😉

Jodå de finns fler snillen, tydligen...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-04-28 at 14:39, skrev John Khonken:

Jag kommer med nya tänkbara fakta. Själv använder jag extra doser av C-vitamin och Ibland extra D-vitamin. Vilket stärker imunförsvaret betydligt.  Nu kan ni hålla med mig. För det har inget med Trump att göra

 

https://lakartidningen.se/opinion/debatt/2020/04/goda-anledningar-att-prova-hoga-doser-c-vitamin-vid-covid-19/

Låter högintressant, läste fler v kommentarerna, men problemet är att det skall ges "Megadoser" Intravenöst, eftersom vi människor inte klarar av att ta upp mer än 350 mg C-vitamin/dygn...

 

Litet utdrag ur en av kommentarerna:

"En get producerar t. ex. 13 g/dygn men sägs kunna producera upptill 100g/dygn vid extrem stress. För människan är denna väg stängd, samtidigt som tarm-resorptionen är mycket begränsad, 350 mg/dygn. Hon måste därför få massiva tillskott C-vitamin i.v. vid svår sjukdom."

https://lakartidningen.se/opinion/debatt/2020/04/goda-anledningar-att-prova-hoga-doser-c-vitamin-vid-covid-19/#comment-19285

 

Men det kan ju inte vara fel att åtminstone få i sej lite för mycket C-vitamin!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Verkar att i Usa finns det ett nu godkänt meddel att använda Remdeisveir. Kanon tycker jag. Allt som kan rädda mänskligheten är kanon

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Onekligen lite intressant, han är ändå läkare.

Ta tiden att se denna tub.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
22 minuter sedan, skrev Soengsang:

Onekligen lite intressant, han är ändå läkare.

Ta tiden att se denna tub.

 

Finns en del spännande läsning om du googlar hans namn. 

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
25 minutes ago, Soengsang said:

Onekligen lite intressant, han är ändå läkare.

Ta tiden att se denna tub.

 

Han tappade mig definitivt efter fem minuter när han började sina spekulationer om att "man" (underförstått myndigheter världen över i maskopi med läkemedelsindustrin) inte vill att medicinen förskrivs, eftersom man "har en agenda där man inte vill rädda liv utan utveckla ett vaccin". Sju bortslösade minuter av mitt liv. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Snott från en kompis fb, extra viktigt i tider som dessa.

”Glöm inte att njuta av våren också.
Vi har i södra tredjedelen av Sverige gått in i "Mellan hägg och syren"-perioden nu. Bästa tiden på året.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
5 timmar sedan, skrev Fredman:

Finns en del spännande läsning om du googlar hans namn. 

Ja, hört talas om han, men onekligen lite intressanta teorier.

Personligen är jag öppen för allt som kan begränsa detta.

För ett faktum är att Sverige har väldigt högt dödstal, även om jag tror på Tegnell, och att det är den rätta vägen så går det inte stt blunda för.;)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ja, hört talas om han, men onekligen lite intressanta teorier.

Personligen är jag öppen för allt som kan begränsa detta.

För ett faktum är att Sverige har väldigt högt dödstal, även om jag tror på Tegnell, och att det är den rätta vägen så går det inte stt blunda för.

 

Men Pattayas orkrönte skintorre surgubbe tycker väl det är snurrigt också ;)

Jag hade sonen på Waldorfskolan där han är husgud. Det var många besynnerliga saker som jag valde att ignorera. Lite av en sekt men totalt sett var skolan riktigt bra i vart fall för min son. Jag skulle däremot aldrig besöka honom vad jag än hade för åkomma.
Sponen är väldigt långt ifrån skinntorr och surgubbe. Besöker sällan fiskebyn utan en trevlig kväll med honom. Enda fel jag har upptäckt på honom är att han håller på fel fotbollslag! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
2 minuter sedan, skrev Fredman:

Sponen är väldigt långt ifrån skinntorr och surgubbe.

Hade inte någon tanke på Sponen, vet att han inte är skinntorr, en tankevurpa i något annat....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ja, hört talas om han, men onekligen lite intressanta teorier.

Personligen är jag öppen för allt som kan begränsa detta.

För ett faktum är att Sverige har väldigt högt dödstal, även om jag tror på Tegnell, och att det är den rätta vägen så går det inte stt blunda för.;)

Tycker nästan lite synd om Jan Björklund nu när du snodde all blåst till hans vindflöjel :rolleyes: 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Rendemividir eller vad det nu heter, det har endast bevisat att det kan förkorta iva tiden med 3 dagar. 11 i stället för 14. Det är bevisat, men ingenting annat. Självklart kan man gambla med rendemividir men det är inget vaccin utan en behandling. Så vi får nog gå tillbaks till ruta ett när det gäller, vaccin eller botemedel. Broms medicin räknas väl inte dit?

 

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
2 minuter sedan, skrev Knasen:

Tycker nästan lite synd om Jan Björklund nu när du snodde all blåst till hans vindflöjel :rolleyes: 

 

 

 

 

Tycker du inte man ska söka mediciner som bromsar?

Nått vaccin för dig och mig lär inte finnas på något år, ni som ser fel i allt tycks inte förstå det?

Är naturligtvis en avvägning som ändrar sig hela tiden, ingen sitter inne med facit, möjligen du...... måste vart en jäkligt vass LHR kurs eller liknade du gått som sitter inne med alla svar.

Man vore korkad om man förnekade Sveriges höga dödstal, men samtidigt så finns det orsaker, hög medelålder, en massa människor som inte förstått instruktioner etc.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror personligen på att Sveriges höga dödstal beror till stor del att vi inte isolerade dom gamla i tid, men det är min tanke och inget konkret bevis!

 

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tycker du inte man ska söka mediciner som bromsar?

Nått vaccin för dig och mig lär inte finnas på något år, ni som ser fel i allt tycks inte förstå det?

Är naturligtvis en avvägning som ändrar sig hela tiden, ingen sitter inne med facit, möjligen du...... måste vart en jäkligt vass LHR kurs eller liknade du gått som sitter inne med alla svar.

Man vore korkad om man förnekade Sveriges höga dödstal, men samtidigt så finns det orsaker, hög medelålder, en massa människor som inte förstått instruktioner etc.

Lunga ner dig lite. Inte ens Tegnell själv är säker på sin linje men du och alla andra masshypnotiserade är det. Hur kan ni vara så säkra på att han har rätt när han t.o.m själv tvivlar på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 minuter sedan, skrev Knasen:

Lunga ner dig lite. Inte ens Tegnell själv är säker på sin linje men du och alla andra masshypnotiserade är det. Hur kan ni vara så säkra på att han har rätt när han t.o.m själv tvivlar på det?

Sett isolerat på Corona så är det klart att han tvivlar. 
Helheten med allt vad det innebär så är det kanske annat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror personligen på att Sveriges höga dödstal beror till stor del att vi inte isolerade dom gamla i tid, men det är min tanke och inget konkret bevis!
 
Och när dom får covid får dom ingen annan "vård" än morfin.

Ett svek.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Nicholas:

Och när dom får covid får dom ingen annan "vård" än morfin.

Ett svek.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Nu har du läst en Aftonbladet rubrik igen, sluta med det.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev b-tung:

Rendemividir eller vad det nu heter, det har endast bevisat att det kan förkorta iva tiden med 3 dagar. 11 i stället för 14. Det är bevisat, men ingenting annat. Självklart kan man gambla med rendemividir men det är inget vaccin utan en behandling. Så vi får nog gå tillbaks till ruta ett när det gäller, vaccin eller botemedel. Broms medicin räknas väl inte dit?

 

Njae, bevisat? En kinesiskt studie säger att det inte hjälper. Den som gjorts i USA är väl gjord av Gilead dvs dom som framställer den. Vem ska man lita på?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har ni botemedlet mot Corona och svaret på varför Indien klarat sig så bra.

 

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 timmar sedan, skrev Esspe:

Här har ni botemedlet mot Corona och svaret på varför Indien klarat sig så bra.

 

 

Holy cow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
On 2020-04-25 at 07:44, skrev Soengsang:

Snus, undrar om det dödar de flesta bakterier och virus, är ju onekligen bra mot tandvärk.

 

Det låter mer sunt än Trumpens Idéer om att injektera div kemikalier :) 

Hahaha, jag kanske inte var så fel ute... Snus is da shit, redigt med nikotin i kroppen då.

 

Franska forskare testar nikotinplåster mot corona

 

Nikotin kanske skyddar mot Corona....

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g7lvEJ/franska-forskare-testar-nikotinplaster-mot-corona

 

French researchers are planning to test nicotine patches on coronavirus patients and frontline health workers after a study suggested smokers may be much less at risk of contracting the virus.

The study at a major Paris hospital suggests a substance in tobacco – possibly nicotine – may be stopping patients who smoke from catching Covid-19. Clinical trials of nicotine patches are awaiting the approval of the country’s health authorities.

 

Är nog fan bäst o bunkra snus nu, lär bli rusning 5555555

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...