Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När man granskar facttjeckarnas påståenden. Blir det ganska kul via fakta. Inte bara  skjuta budbäraren som vanligt

 

 

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också

 

https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/

Det är både gammalt nytt och känt att PCR-test kan ge utslag även efter att infektionen är över. 
Även thailändarna känner ju till det då man kan ha ett tillfrisknadsintyg med sig så att ett positivt PCR inte innebär karantän. 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev John Khonken:

När man granskar facttjeckarnas påståenden. Blir det ganska kul via fakta. Inte bara  skjuta budbäraren som vanligt

 

 

Du som budbärare ska granska materialet innan du delger det. Budbärare för alternativ fakta och fake news är de värsta spridarna av pravda propaganda lögner.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också

 

https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/

Gäller det bankkrisen 2017 ?

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också

 

https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/

Wow, en enorm mörkläggning som du grävt fram. Brorsan fick Covid på hösten 2020 och redan då informerades han om att ett PCR test kan visa positivt även efter han tillfrisknat. Vad blir ditt nästa scoop; mörkläggningen runt att Stålmannen inte finns på riktigt?

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Bevisen kommer fram till slut. Det jag påtalat hela tiden. men det är såklart skit det också

 

https://www.dn.se/sport/pcr-test-kan-ge-utslag-veckor-efter-infektion-riskerna-infor-os/

Den här artikeln är alldeles för avancerad för att ärthjärnorna i Thailand skall förstå innehållet.

Jag gissar att lasseludon:s problem beror på dom här variationerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Du som budbärare ska granska materialet innan du delger det. Budbärare för alternativ fakta och fake news är de värsta spridarna av pravda propaganda lögner.

Så du anser att John Campbell sprider lögner och propaganda? På vilket sätt gör han det? 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan

Även jag gjorde rätt då jag kom mig till Thailand utan mer än några timmar i onödig väntan på hotell. 
Hur går det för dig. Vad i vaccinet är du rädd för? 

Varför sitter du och surar i en rutten lägenhet i Sverige?

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu vet alla allt och ändå gnäller ni. Då får jag berömma er som till slut fattade att ni blivit blåsta från dag ett. Däremot om ni var väldigt gamla och hade andra problem gjorde ni rätt. Men det visste ni självklart redan

Du är blåst.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Du är blåst.

Verkar vara blåsigt hos dig också! Ni får ta varandra ihand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nytt "biovapen" från Kina ?

 

Newly discovered virus could be ‘3 times more deadly’ than Covid

 

Chinese researchers have discovered a new type of coronavirus in bats that could be three times more deadly than Covid-19, Public Health Commission vice chairman Chalermchai Boonyaleephan said on Monday.

 

https://www.nationthailand.com/life/40011755

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tur att vi har dig TV. Nu kan vi stänga världen igen. Men du får inte skriva något illa om Kina.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vilken tur att vi har dig TV. Nu kan vi stänga världen igen. Men du får inte skriva något illa om Kina.

Det behövs inte, räcker med att du slutar käka fladdermöss.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Baa:

Det behövs inte, räcker med att du slutar käka fladdermöss.

Fladdermössen kan ju skydda sig mot alla dessa virus och inte själv bli smittad trots att dom bär på viruset och dom åldras inte t.ex så det forskas därför väldigt mycket om hur detta är möjligt bl.a i Kina men även i Thailand

 

https://www.svtplay.se/video/33766974/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sasong-35-fladdermossens-superkrafter?info=visa

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-29 at 22:24, skrev born41:

Notan på 65 000 Thb är tillräckligt avskräckande för mig, så jag stannar hemma.

Rapportera gärna vilket försäkringsbolag Du har, och om dom betalade trots att du inte hade några symtom.

Jo att du stannar hemma har framgått med önskvärd.tydlighet.

 

Tråkigt är dock att Lasse i udon inte får bo på sitt hotel vid Phuket Airport innan han åker norr ut.

 

Vad har du själv för försäkring som inte  täcker karantän utan symptom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du avslöjad JK 🙂

Screenshot_20220131-173234_Chrome.jpg.8927ea0e9eec78299f5937a96673d0c4.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Finns just nu ca 370 studier som visar att Ivermectin hjälper.  Men korkskallarna risker hellre att dö än att försöka bota sin sjukdom.

Dumhet är ingen sjukdom. Kan dock vara väldigt skadligt .

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Finns just nu ca 370 studier som visar att Ivermectin hjälper.  Men korkskallarna risker hellre att dö än att försöka bota sin sjukdom.

Dumhet är ingen sjukdom. Kan dock vara väldigt skadligt .

Ja men ta den då . Det är väl ingen som nekar dig att ta den . 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...