Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Min fru blev frisk på 24 timmar med vatten och vila. 
Kanske hade blivit 12 timmar med finska pinnar. 

Jag har från säker källa att hela Rovaniemi är fritt från covid efter det att man doppade finska pinnar i Koskenkorva. De har inget högsta höns som kan bekräfta det tyvärr, dock en högsta tomte. Duger för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag har från säker källa att hela Rovaniemi är fritt från covid efter det att man doppade finska pinnar i Koskenkorva. De har inget högsta höns som kan bekräfta det tyvärr, dock en högsta tomte. Duger för mig.

Å för mig duger 1 veckas feber sedan torrhosta,andningssvårigheter, tappad smak,som symton,å 2 omgångar med Ivermectin symtomen borta.Hon tog 3 kurer för säkerhets skull...Sedan helt frisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev berlitz:

Å för mig duger 1 veckas feber sedan torrhosta,andningssvårigheter, tappad smak,som symton,å 2 omgångar med Ivermectin symtomen borta.Hon tog 3 kurer för säkerhets skull...Sedan helt frisk.

Med all respekt min vän: Visserligen upprepar vi oss alla här på forumet, men du har berättat det nu mer gånger än jag kan räkna till. Jag mycket är glad att din fru tillfrisknade, men din berättelse  duger inte för mig som argument att Ivermektin är bra.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev spooncreek:

Med all respekt min vän: Visserligen upprepar vi oss alla här på forumet, men du har berättat det nu mer gånger än jag kan räkna till. Jag mycket är glad att din fru tillfrisknade, men det duger inte för mig som argument att Ivermektin är bra.

Vad duger för dig då?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev berlitz:

Vad duger för dig då?

Vetenskapliga bevis framför anekdotiska

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

Vetenskapliga bevis framför anekdotiska

Kan du bevisa att vetenskapliga bevis inte finns?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev berlitz:

Kan du bevisa att vetenskapliga bevis inte finns?

Det där var en mycket märkligt formulerad fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev berlitz:

Kan du bevisa att vetenskapliga bevis inte finns?

Hur bevisar man att nåt inte finns?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev spooncreek:

Det där var en mycket märkligt formulerad fråga.

Om min bevisföring visar på förbättring, tillfrisknande ?välkommen hem hit å intervjua . Personen ifråga är villig att besvara dina frågor.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev frogfish:

Hur bevisar man att nåt inte finns?

Nja att det finns..råder  ingen tveksam om, hur farligt det är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev berlitz:

Nja att det finns..råder  ingen tveksam om, hur farligt det är?

Förstod du själv vad du skrev?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
10 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Ja, egentligen. 
Men då jag inte kan släppa likheten med ”Robert på Boxer” så tror jag ändå att jag personligen skulle börja prata TV-sändningstekniker med honom och på så sätt förstöra kvällen. 
 

Vem fan behöver träning? Det är ju till och med jobbigt att prata om sådant. 

Se på fan!

Har inte TV-nasaren även han fått Corona. 
Det är alltså Madde som gäller då övriga i kungafamiljen har fått ondsint virus i sig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev berlitz:

Chase chlosed I guess?

 

 

 

 

 

Snygg stavning. 
Är det en biverkning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det va finska pinnar eller går det bra med annan sort av småkakor ?, gillar inte bittermandelsmaken men om det är 

ett måste så satsar jag på mandelkubb.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev berlitz:

Å trots pikar om att finska pinnar var detsamma,så blev frun frisk under 48 timmar pga ivermectin här hemma.

Och jag tillfrisknade snabbt tack vare hustruns dunderkur, enligt henne alltså.

IMG20220103161831_01.thumb.jpg.256e754dc51337755e804c8e7df17c8c.jpg

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Källa (trovärdig) på det

Källa (trovärdig) på det. 

 

Se ovan. Om du ska vara trovärdig och kritisera måste du ha källor som backar upp ditt påstående. 

@spooncreek Skulle nog inte skrivit "högsta hönset", utan nåt i stil med "en av de högsta hönsen". Om det nu gör nån direkt skillnad. 

 

 

 

 

https://www.tokyo-np.co.jp/article/123988

Efter det fick läkare skriva ut Ivermectin utan restriktioner i Japan och blev lättillgängligt att köpa från bl a Indien för privatpersoner.

Det kan självklart vara en slump att direkt efter ivermectin började användas flitigt, så föll covid till noll. Finns artiklar som säger att det var pga regn också, så man får välja själv vad man tror på. Både och kan ju visa sig vara lika absurda.

 

https://www.researchgate.net/figure/Rate-per-Million_fig1_357407600

Detta nytt i USA, men vi ser liknande siffror i Israel, Norge och andra länder...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Surin P3:

@spooncreek Skulle nog inte skrivit "högsta hönset", utan nåt i stil med "en av de högsta hönsen". Om det nu gör nån direkt skillnad. 

 

 

 

 

https://www.tokyo-np.co.jp/article/123988

Efter det fick läkare skriva ut Ivermectin utan restriktioner i Japan och blev lättillgängligt att köpa från bl a Indien för privatpersoner.

Det kan självklart vara en slump att direkt efter ivermectin började användas flitigt, så föll covid till noll. Finns artiklar som säger att det var pga regn också, så man får välja själv vad man tror på. Både och kan ju visa sig vara lika absurda.

 

https://www.researchgate.net/figure/Rate-per-Million_fig1_357407600

Detta nytt i USA, men vi ser liknande siffror i Israel, Norge och andra länder...

Fast det du skriver om Japan stämmer ju inte......

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev spooncreek:

Fast det du skriver om Japan stämmer ju inte......

Vad är det som inte stämmer?

Jag blir gärna upplyst... :D 

 

Och har gärna fel också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu händer märkliga saker i landet Sverige-

. Två av mina arbetskamraters barn som tagit biovapnet. Bara ramlade ihop och svimmade. Helt frisk båda två innan . Men självklart har det inget med jabben att göra . 

 

Ps sjukhuset vill inte tala om varför det hände. Märkligt även det. Men vad vet jag

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Nu händer märkliga saker i landet Sverige-

. Två av mina arbetskamraters barn som tagit biovapnet. Bara ramlade ihop och svimmade. Helt frisk båda två innan . Men självklart har det inget med jabben att göra . 

 

Ps sjukhuset vill inte tala om varför det hände. Märkligt även det. Men vad vet jag

Hände märkliga saker i Thailand senast oxå. Inne på "seven" föll en farang ihop efter att han köpt ett gäng Leo.

 

Leo-tillverkarna svarar inte på mail om orsak till det hela. Märkligt, hade aldrig hänt med Chang.. 🐸

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Vad är det som inte stämmer?

Jag blir gärna upplyst... :D 

 

Och har gärna fel också.

1. Uttalandet är från en privatläkarorganisation i Tokyo, därmed inte ens "en av de högsta hönsen".  
2. Officiella myndigheter (Japans FHM typ) har inte godkänt Ivermectin för behandling för Covid19 vare sig förr eller senare. Ivermectin finns inte på listan över rekommenderade läkemedel för Covid19.
3. Användandet av Ivermectin verkar inte heller vara inte särskilt omfattande vare sig i förebyggande syfte, eller vid sjukdom (se punkt 2 ovan).

 

Men, precis som i många andra länder pågår det kliniska studier, bland annat på det universitet där en av de som "uppfann" Ivermectin och sedermera fick nobelpriset, verkade.  Det verkar dock som de har haft problem med att få tillräckligt med försökspersoner som är villiga att testa Ivermectin. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Det verkar dock som de har haft problem med att få tillräckligt med försökspersoner som är villiga att testa Ivermectin. 

Uppenbarligen har de missat det här forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

1. Uttalandet är från en privatläkarorganisation i Tokyo, därmed inte ens "en av de högsta hönsen".  
2. Officiella myndigheter (Japans FHM typ) har inte godkänt Ivermectin för behandling för Covid19 vare sig förr eller senare. Ivermectin finns inte på listan över rekommenderade läkemedel för Covid19.
3. Användandet av Ivermectin verkar inte heller vara inte särskilt omfattande vare sig i förebyggande syfte, eller vid sjukdom (se punkt 2 ovan).

 

Men, precis som i många andra länder pågår det kliniska studier, bland annat på det universitet där en av de som "uppfann" Ivermectin och sedermera fick nobelpriset, verkade.  Det verkar dock som de har haft problem med att få tillräckligt med försökspersoner som är villiga att testa Ivermectin. 
 

Jag vet att ivermectin inte är officiellt godkänt mot covid,

men det betyder ju inget egentligen eftersom läkare skriver ut det om patienten godkänner det.

Samt att det går att köpa medicinen öppet på nätet, utan problem.

Precis som många av de andra länderna med låga covid-tal.

 

Men OK, låt oss säga att jag har fel i allt jag skrivit om Japan. 

Vad har du för teori om varför siffrorna ser ut som de gör i Japan?

 

PS. Är egentligen ganska ointressant detta med ivermectin, nu när Omicron ändå härjar fritt och kommer smitta precis alla, oavsett vaccin eller andra dunderkurer.

Ska nu testa mig och se om jag är positiv. Känns lite så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...