Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

16 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Alfa, Beta och Delta!!!   Var i helsike tog Ceta i vägen  🤔

Kul! Ett bra försök må jag säga.,men nu heter 3:de bokstaven igrekiska alfabetet gamma. 

Och den fanns för ett år sen i Brasilien. 

Säkert har mutationer med de andra bokstäverna mellan delta och omikron funnits, eller finns men betraktas inte som farliga. 

Puh, fast detta visste du ju. 

Ändrades av HighWai
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev HighWai:

Kul! Ett bra försök må jag säga.,men nu heter 3:de bokstaven igrekiska alfabetet gamma. 

Och den fanns för ett år sen i Brasilien. 

Säkert har mutationer med de andra bokstäverna mellan delta och omikron funnits, eller finns men betraktas inte som farliga. 

Puh, fast detta visste du ju. 

Att du inte fattade ironin var ju ingen högoddsare direkt 🤣🤣🤣

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Märkligt hur vi resonerar. I Sverige och andra länder i Europa skriker dom att vaxxxa sig så blir allt bra. Jag lyssnade just på en pod som berättade att i vissa delar av Indien, Så misshandlas och jagas dom som vaxxxar folk. För där ser Indierna att det är dom som Vaxxxas som dör. Men Viruset(biovapnet) är väl så smart så att den vet allt.

 

Märkligt är det. Säkert kan ni förklara även detta för mig.

 

PS i Israel  år 90 % som ligger på deras Iva Vaxxxade. Men vad vet jag. Är dom upp i fyra eller fem jabbar nu. Och bättre och bättre blir det NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTT

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev John Khonken:

Märkligt hur vi resonerar. I Sverige och andra länder i Europa skriker dom att vaxxxa sig så blir allt bra. Jag lyssnade just på en pod som berättade att i vissa delar av Indien, Så misshandlas och jagas dom som vaxxxar folk. För där ser Indierna att det är dom som Vaxxxas som dör. Men Viruset(biovapnet) är väl så smart så att den vet allt.

 

Märkligt är det. Säkert kan ni förklara även detta för mig.

 

PS i Israel  år 90 % som ligger på deras Iva Vaxxxade. Men vad vet jag. Är dom upp i fyra eller fem jabbar nu. Och bättre och bättre blir det NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTT

Så vi ska tro på en mobb av indiska bonnläppar avseende vaccinens tillförlitlighet, eller vad är din poäng?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sugen på ett dopp i poolen?

 

20220104_160404.thumb.jpg.65d4175996a6366515fa5f3e82c29a37.jpg

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev John Khonken:

Märkligt hur vi resonerar. I Sverige och andra länder i Europa skriker dom att vaxxxa sig så blir allt bra. Jag lyssnade just på en pod som berättade att i vissa delar av Indien, Så misshandlas och jagas dom som vaxxxar folk. För där ser Indierna att det är dom som Vaxxxas som dör. Men Viruset(biovapnet) är väl så smart så att den vet allt.

 

Märkligt är det. Säkert kan ni förklara även detta för mig.

 

PS i Israel  år 90 % som ligger på deras Iva Vaxxxade. Men vad vet jag. Är dom upp i fyra eller fem jabbar nu. Och bättre och bättre blir det NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTT

Nu påstår jag inte att du ljuger, men kan du bifoga lite länkar till de påståenden du gör?

Tex att 90 % på IVA i Israel är vaccinerade. Behöver ju inte vara orimligt då nästan alla i Israel är vaccinerade, men det vore intressant att se de bakomliggande siffrorna.

 

Eller om misshandeln av sjukvårdspersonal verkligen beror på några vetenskapliga upptäckter dessa bybor gjort som vi inte vet (så att vi kan slå ihjäl sjuksköterskor...)?

 

Nu låter du bara som Olsen, dvs en halvgalen populist och alarmist. Men det är ju enkelt åtgärdat med styrkta påståenden.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Märkligt hur vi resonerar. I Sverige och andra länder i Europa skriker dom att vaxxxa sig så blir allt bra. Jag lyssnade just på en pod som berättade att i vissa delar av Indien, Så misshandlas och jagas dom som vaxxxar folk. För där ser Indierna att det är dom som Vaxxxas som dör. Men Viruset(biovapnet) är väl så smart så att den vet allt.

 

Märkligt är det. Säkert kan ni förklara även detta för mig.

 

PS i Israel  år 90 % som ligger på deras Iva Vaxxxade. Men vad vet jag. Är dom upp i fyra eller fem jabbar nu. Och bättre och bättre blir det NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTT

Tidigare var det vaccinet som var biovapnet. 
Nu har du i åtminstone två inlägg skrivit att det är viruset som är biovapnet. 
 

Nu vet jag inte vad jag ska tro längre, när du som min enda pålitliga källa surrar till det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Tidigare var det vaccinet som var biovapnet. 
Nu har du i åtminstone två inlägg skrivit att det är viruset som är biovapnet. 
 

Nu vet jag inte vad jag ska tro längre, när du som min enda pålitliga källa surrar till det. 

Teoretiskt sett. Så skulle det ju kunna vara så. Att JK varit och smyg vaccinerat sig? Och det är nu biovapnet som tagit över?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
28 minuter sedan, skrev janne_h:

Teoretiskt sett. Så skulle det ju kunna vara så. Att JK varit och smyg vaccinerat sig? Och det är nu biovapnet som tagit över?

Det där är ju en teori som verkar trolig. 
@John Khonken ska vi vaccinera os nu när det befinner sig ett biovapen ute i samhället?

Vägled mig genom livets lömska fallgropar. Jag famlar i mörkret. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sagt det tidigare men säger det igen, JK måste vara ett troll som driver med oss när det gäller Covid-19. För ingen människa kan vara så blåst och samtidigt kunnat lära sig läsa och skriva.

 

//mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har inga vetenskapliga bevis men korrelationen mellan att vara antivaxxare, gilla Trump och rösta SD verkar påfallande hög.

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev mrco:

För ingen människa kan vara så blåst och samtidigt kunnat lära sig läsa och skriva.

Jo bevisligen så kan JK det ..............

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Även fast ni inte klarar att diskutera sakfrågan  så kommer hjälpen eller inte . För jag hoppas att ni vet vilken kod av det vaxxin ni tog . Nu har jag bara Phizer och moderna.

 

Börjar med Phizer

Unga som har en kod som börjar med EW. Inte bra

Gamla

EN =numren efter 581 är bättre .Före INTE BRA

Moderna

Är bokstaven i mitten  L-J-K-M . Är mycket dåliga

Nu kan ni själv kolla om ni är i riskzonen eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev John Khonken:

Även fast ni inte klarar att diskutera sakfrågan  så kommer hjälpen eller inte . För jag hoppas att ni vet vilken kod av det vaxxin ni tog . Nu har jag bara Phizer och moderna.

 

Börjar med Phizer

Unga som har en kod som börjar med EW. Inte bra

Gamla

EN =numren efter 581 är bättre .Före INTE BRA

Moderna

Är bokstaven i mitten  L-J-K-M . Är mycket dåliga

Nu kan ni själv kolla om ni är i riskzonen eller inte.

Så om man bortser från de dåliga batcherna så är vaccinen bra menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
9 minuter sedan, skrev JohanR:

Så om man bortser från de dåliga batcherna så är vaccinen bra menar du?

Bara 5G täckningen som är lite sämre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev John Khonken:

Även fast ni inte klarar att diskutera sakfrågan  så kommer hjälpen eller inte . För jag hoppas att ni vet vilken kod av det vaxxin ni tog . Nu har jag bara Phizer och moderna.

 

Börjar med Phizer

Unga som har en kod som börjar med EW. Inte bra

Gamla

EN =numren efter 581 är bättre .Före INTE BRA

Moderna

Är bokstaven i mitten  L-J-K-M . Är mycket dåliga

Nu kan ni själv kolla om ni är i riskzonen eller inte.

Från vilken konspiratorisk sidan hittade du denna info? Alltid bra att visa var påståendena kommer ifrån. Men jag anar att faktan i ditt inlägg är på samma nivå som stavningen. Läkemedelsföretaget heter Pfizer och så stavas det vaccin. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mass Formation Psychosis

 

Råkade skriva om det för nån månad sen, men nu verkar det vara ett troligt scenario enligt interwepsen.

 

Google fick tydligen bråttom att trixa till sökresultaten när frasen började används flitigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Fredman:

Har inga vetenskapliga bevis men korrelationen mellan att vara antivaxxare, gilla Trump och rösta SD verkar påfallande hög.

Den absolut största gruppen av antivaxxare i Sverige är socialdemokratiska kärnväljare. 

 

Och ja, det är fakta. 

 

Dvs invandrare. 

 

Dessutom i extremt stor majoritet. 

Rent brutalt stor majoritet kan man säga. Inte lätt för en sosse att ta in, jag förstår det. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Amigo:

kuva.png.f0a946484dba5e6bb02b1494d2fda735.png

Bra. 

Så vi kan bli klara nån gång. 

 

Nature finds its way. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Amigo:

kuva.png.f0a946484dba5e6bb02b1494d2fda735.png

Och som vanligt inte ett ord om hur många av dom som var sjuka.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Esspe:

Och som vanligt inte ett ord om hur många av dom som var sjuka.

 

I Sverige räknas nog bara dom som staten testar med pcr test. 

 

Oklart för mig hur man bokar en sådan test. 

Har inte kollat på länge.

Men vanligen kollar man väl inte symptomfria personer såvida dom inte jobbar i vården eller så. 

Eller? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 timmar sedan, skrev Nicholas:

Den absolut största gruppen av antivaxxare i Sverige är socialdemokratiska kärnväljare. 

 

Och ja, det är fakta. 

 

Dvs invandrare. 

 

Dessutom i extremt stor majoritet. 

Rent brutalt stor majoritet kan man säga. Inte lätt för en sosse att ta in, jag förstår det. 

 

Nu skrev ju jag om ett samband så varför du citerar mig med den texten förblir en gåta eller menar du att sossarna också gillar Trump?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...