Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fakta är inget bra i slöhjärna. Men blir man blåst då agerar man som ett stolpskott. 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fakta är inget bra i slöhjärna. Men blir man blåst då agerar man som ett stolpskott. 

Bra där, du har fått självinsikt vilket är ett första steg i rätt riktning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-30 at 15:26, skrev frogfish:

Kanske dags att stänga ner landet och sätta alla förare i karantän......

 

https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2239967/new-year-holiday-starts-with-39-road-deaths-362-injured

 

Pratade med en snubbe i byn under min morgonpromenad. En trevlig snubbe, trots att han är polis. De plockade en yngling i en kontroll i går eftermiddags; körandes sin pick-up med 2.8 i promille. Dock hade han munskydd så det var nog ändå en god medborgare som bara hade lite otur.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-30 at 08:33, skrev HuaHindinnge:

Bra där, du har fått självinsikt vilket är ett första steg i rätt riktning. 

Tror nog du får erkänna att vaccinera har sid effekter. 

 

Drabbat både mig och min familj. 

Pfizer och moderna. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Atom:

Pratade med en snubbe i byn under min morgonpromenad. En trevlig snubbe, trots att han är polis. De plockade en yngling i en kontroll i går eftermiddags; körandes sin pick-up med 2.8 i promille. Dock hade han munskydd så det var nog ändå en god medborgare som bara hade lite otur.

Har han 2,8 och munskydd lär han aldrig bli nykter

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Licensen för PCR tester är indraget i USA från 211231. Så i Usa gäller inte PCR testet längre. Till slut har man erkänt att testet var en lögn från början till slut. 

 

Detta är början till slutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Licensen för PCR tester är indraget i USA från 211231. Så i Usa gäller inte PCR testet längre. Till slut har man erkänt att testet var en lögn från början till slut. 

 

Detta är början till slutet.

Kan du någonsin skriva något som är sant ?

 

The CDC's PCR test will be removed from the list of tests under emergency use authorization because the demand for it has decreased with the authorization of other diagnostic tests – not because it confuses viruses. Experts say the test would not show false positives for COVID-19 if the person only had the flu.

 

https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/12/30/fact-check-cdcs-pcr-test-withdrawn-after-dec-31/9053100002/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

TV

Du är för god. Är PCR testet indraget eller inte svara med ja eller nej tack

Sedan ditt nästa påstående. Att någon faktagranskar säger att det inte är sant. Då till min nästa fråga

Om CDC och FDA  hade erkänt att PCR testet var en bluff från början. Vad tror du då hade hänt. Lurat hela världen i ca 2år. 

 

Som svar på den frågan kan jag hjälpa dig. Ingen kommer någonsin erkänna den här bluffen.

Sanningen kommer fram mer och mer. Usa behöver anställa mera faktagranskare. Det roliga är att dessa människor aldrig hänvisar var dom får sina fakta ifrån.

Skönt att du är vaken. Folk behöver bli upplysta

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 minuter sedan, skrev John Khonken:

TV

Du är för god. Är PCR testet indraget eller inte svara med ja eller nej tack

Sedan ditt nästa påstående. Att någon faktagranskar säger att det inte är sant. Då till min nästa fråga

Om CDC och FDA  hade erkänt att PCR testet var en bluff från början. Vad tror du då hade hänt. Lurat hela världen i ca 2år. 

 

Som svar på den frågan kan jag hjälpa dig. Ingen kommer någonsin erkänna den här bluffen.

Sanningen kommer fram mer och mer. Usa behöver anställa mera faktagranskare. Det roliga är att dessa människor aldrig hänvisar var dom får sina fakta ifrån.

Skönt att du är vaken. Folk behöver bli upplysta

Hmm,

Jag har tagit en massa PCR-tester även om jag har varit frisk.

Det måste ha varit en jävla tur att man råkade pricka in ett positivt testresultat just då när jag hade lite feber, hostade och en del andra symptom.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
4 minuter sedan, skrev John Khonken:

TV

Du är för god. Är PCR testet indraget eller inte svara med ja eller nej tack

Sedan ditt nästa påstående. Att någon faktagranskar säger att det inte är sant. Då till min nästa fråga

Om CDC och FDA  hade erkänt att PCR testet var en bluff från början. Vad tror du då hade hänt. Lurat hela världen i ca 2år. 

 

Som svar på den frågan kan jag hjälpa dig. Ingen kommer någonsin erkänna den här bluffen.

Sanningen kommer fram mer och mer. Usa behöver anställa mera faktagranskare. Det roliga är att dessa människor aldrig hänvisar var dom får sina fakta ifrån.

Skönt att du är vaken. Folk behöver bli upplysta

Hur länge ska du hålla på med fake news pravda propaganda?

Du måste först lära dig att förstå hur saker och ting fungerar. Sedan kan du gå vidare med att försöka förstå vad som är sant och falskt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev John Khonken:

TV

Du är för god. Är PCR testet indraget eller inte svara med ja eller nej tack

Sedan ditt nästa påstående. Att någon faktagranskar säger att det inte är sant. Då till min nästa fråga

Om CDC och FDA  hade erkänt att PCR testet var en bluff från början. Vad tror du då hade hänt. Lurat hela världen i ca 2år. 

 

Som svar på den frågan kan jag hjälpa dig. Ingen kommer någonsin erkänna den här bluffen.

Sanningen kommer fram mer och mer. Usa behöver anställa mera faktagranskare. Det roliga är att dessa människor aldrig hänvisar var dom får sina fakta ifrån.

Skönt att du är vaken. Folk behöver bli upplysta

Du behöver inte oroa dig över testerna Khonken. Jag har det från trovärdig källa att du som redan tagit din tredje Pfizer inte kommer att bli särskilt sjuk. Så även om du känner lite rossel i halsen kan du simma lugnt. :buba:

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

TV

Du är för god. Är PCR testet indraget eller inte svara med ja eller nej tack

Sedan ditt nästa påstående. Att någon faktagranskar säger att det inte är sant. Då till min nästa fråga

Om CDC och FDA  hade erkänt att PCR testet var en bluff från början. Vad tror du då hade hänt. Lurat hela världen i ca 2år. 

 

Som svar på den frågan kan jag hjälpa dig. Ingen kommer någonsin erkänna den här bluffen.

Sanningen kommer fram mer och mer. Usa behöver anställa mera faktagranskare. Det roliga är att dessa människor aldrig hänvisar var dom får sina fakta ifrån.

Skönt att du är vaken. Folk behöver bli upplysta

 Fritt översatt 

CDC tar tillbaka deras nöd godkända test för att det finns många andra godkända alternativ att välja bland.

Det har inget, noll, 0, att göra med om det fungerar eller inte.

 

Försök att förstå hur saker och ting hänger ihop och fungerar, så blir livet lättare.

 

https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html

 

After December 31, 2021, CDC will withdraw the request to the U.S. Food and Drug Administration (FDA) for Emergency Use Authorization (EUA) of the CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel, the assay first introduced in February 2020 for detection of SARS-CoV-2 only. CDC is providing this advance notice for clinical laboratories to have adequate time to select and implement one of the many FDA-authorized alternatives.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Härligt . Om det fungerade varför stoppar USA myglet. Måste vara helt underbart att vara så godtrogen. Ni kommer aldrig att vakna. 

PCR testerna var är en bluff från början till slut. Att PCR kunde påvisa endast Covid är en ren lögn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så tokigt som det brukar vara (de få ggr jag läst nya tider)

Förkylningsviruset omikron används för nedstängningar och krisstöd till företag världen över, men frågan är om det är tillräckligt allvarligt för att hålla liv i den verksamheten. Med nästan inga döda föreslår ledande experter nu att man helt ska sluta räkna "nya fall", precis som man gör med andra förkylningsvirus.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
9 minuter sedan, skrev John Khonken:

Härligt . Om det fungerade varför stoppar USA myglet. Måste vara helt underbart att vara så godtrogen. Ni kommer aldrig att vakna. 

PCR testerna var är en bluff från början till slut. Att PCR kunde påvisa endast Covid är en ren lögn.

1. Det är inget mygel, annat än i saken mellan dina axlar.

2. Du är godtrogen som lyssnar på fake news och alternativ fakta pravda. Du kommer aldrig att vara med i verkligheten. 

3. Nej det var dom inte.

4. Sluta sprida lögner och propaganda. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-01 at 19:29, skrev Esspe:

Har han 2,8 och munskydd lär han aldrig bli nykter

Det lär inte vara något virus som fastnar och överlever i det munskyddet i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Nu är det såhär. Man kan inte ta patent på naturliga virus. Men sars är patenterad redan 2002. 

 

Frågan framförallt man då bör ställa sig. Är det ett naturligt virus eller inte.

 

Låt oss smittas fort av Omicron. Så är allt över i närtid. Om inte. Så finns det ett vaccin som ska skydda mot alla sars varianter. Jag vet inte hur nära det är att släppas. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Nu är det såhär. Man kan inte ta patent på naturliga virus. Men sars är patenterad redan 2002. 

 

Frågan framförallt man då bör ställa sig. Är det ett naturligt virus eller inte.

 

Låt oss smittas fort av Omicron. Så är allt över i närtid. Om inte. Så finns det ett vaccin som ska skydda mot alla sars varianter. Jag vet inte hur nära det är att släppas. 

Virus? Biovapen menar du väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu är det såhär. Man kan inte ta patent på naturliga virus. Men sars är patenterad redan 2002. 

 

Frågan framförallt man då bör ställa sig. Är det ett naturligt virus eller inte.

 

Låt oss smittas fort av Omicron. Så är allt över i närtid. Om inte. Så finns det ett vaccin som ska skydda mot alla sars varianter. Jag vet inte hur nära det är att släppas. 

False claim: Video claims COVID-19 patent has existed for years, hinting to conspiracy

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-coronavirus-patent-idUSKBN22M0SW

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev M33:

Virus? Biovapen menar du väl?

Förlåt

Helt rätt. Ett tillverkat biovapen.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu är det såhär. Man kan inte ta patent på naturliga virus. Men sars är patenterad redan 2002. 

 

Frågan framförallt man då bör ställa sig. Är det ett naturligt virus eller inte.

 

Låt oss smittas fort av Omicron. Så är allt över i närtid. Om inte. Så finns det ett vaccin som ska skydda mot alla sars varianter. Jag vet inte hur nära det är att släppas. 

Intressant. Du hoppas på att få Omikron. Så långt är jag med. Men kan man verkligen välja vilken typ av Covid man får? Tänk om du får Delta, eller att du blir väldigt sjuk trots att det är en lindrigare variant av virus. Men vill du spela rysk roulette med ditt liv är det ditt val. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Intressant. Du hoppas på att få Omikron. Så långt är jag med. Men kan man verkligen välja vilken typ av Covid man får? Tänk om du får Delta, eller att du blir väldigt sjuk trots att det är en lindrigare variant av virus. Men vill du spela rysk roulette med ditt liv är det ditt val. 

Att leva i Thailand innebär att spela  ``Thai roulette`` vilket är mer riskfyllt än ´´Rysk roulette``

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tack för din omtanke.

Omicron har slagit allt annat. Så får man det nu är chansen väldigt stor att man får omicron. Eftersom den är så smittsam. Eftersom läkarna i Sydafrika påstår att omicron är som en lättare förkylning. Samma som dom flesta Svenskar får varje år. Hemma ett par dagar. Sedan är det över. Då stärks det egna imun försvaret . Då kan hela världen gå tillbaka till friheten

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...