Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

20 timmar sedan, skrev John Khonken:

Ni som kan fotboll

SERGIO AQUERO  Spelade i Barca , Nu har hjärtproblem. Var en en kan gissa varför

Misstänker att han tränat för mycket. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2021-12-16 at 03:25, skrev John Khonken:

Ni som kan fotboll

SERGIO AQUERO  Spelade i Barca , Nu har hjärtproblem. Var en en kan gissa varför

Jag har sagt det förut och kan säga det igen; det är din rätt att inte vaccinera dig och jag tycker inte staten ska begränsa dina möjligheter för det. 

 

Att du avsiktligt, eller av ren dumhet, sprider lögner ser jag dock som ett problem. Du påstår att hans hjärtproblem har med Covid-vaccin att göra trots att han har haft hjärtproblem sedan tonåren. Varför gör du det? Får du erektion av det?

 

Kämpa gärna för din rätt att som ovaccinerad inte särbehandlas, där stödjer jag dig; men ljug inte. Det är det som sänker er; ni framstår som både korkade och lögnaktiga och det väcker sällan något större stöd.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Atom:

Jag har sagt det förut och kan säga det igen; det är din rätt att inte vaccinera dig och jag tycker inte staten ska begränsa dina möjligheter för det. 

 

Att du avsiktligt, eller av ren dumhet, sprider lögner ser jag dock som ett problem. Du påstår att hans hjärtproblem har med Covid-vaccin att göra trots att han har haft hjärtproblem sedan tonåren. Varför gör du det? Får du erektion av det?

 

Kämpa gärna för din rätt att som ovaccinerad inte särbehandlas, där stödjer jag dig; men ljug inte. Det är det som sänker er; ni framstår som både korkade och lögnaktiga och det väcker sällan något större stöd.

Har för mig att han är vaccinerad dessutom.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Tallviking:

Har för mig att han är vaccinerad dessutom.....

JKK? Nej, det tror jag inte och det tycker jag är helt OK. Med omikron tror jag dessutom inte vaccinationen spelar någon större roll, kan till och med vara en fördel för samhället om vaccinationsgraden är relativt låg. Folk som ljuger, eller är för korkade att förstå att andra ljugit för dem, klarar sig dock ett samhälle bra utan.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JohanR:

Fick dos 3 av vaccinet idag. Misstänker att jag fått placebo, då jag fortfarande inte blivit magnetisk.

Testa i ändan!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-18 at 16:10, skrev Atom:

Jag har sagt det förut och kan säga det igen; det är din rätt att inte vaccinera dig och jag tycker inte staten ska begränsa dina möjligheter för det. 

 

Att du avsiktligt, eller av ren dumhet, sprider lögner ser jag dock som ett problem. Du påstår att hans hjärtproblem har med Covid-vaccin att göra trots att han har haft hjärtproblem sedan tonåren. Varför gör du det? Får du erektion av det?

 

Kämpa gärna för din rätt att som ovaccinerad inte särbehandlas, där stödjer jag dig; men ljug inte. Det är det som sänker er; ni framstår som både korkade och lögnaktiga och det väcker sällan något större stöd.

Visst kan det vara som alla skriver att han just nu inte har med covid att göra. Vad händer i Europa med fotbollsspelare  som drabbas. Sist jag hörde var runt 130 vältränade fotbolls spelar i Europa  drabbas av problem på plan .  Det som jag tycker och drar slutsats om är att dom helt plötsligt får problem med hjärtat  och andra större problem. 

Vad är då den gemensamma slutsats. Vad tror du Atom är anledningen att så många vältränade atleter får diverse problem mitt i sin karriär. 

Som jag skriver. Jag kommer att fortsätta att dra mina slutsatser om inget annat framkommer. Att biovapnet spelar roll är jag helt övertygad om. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Visst kan det vara som alla skriver att han just nu inte har med covid att göra. Vad händer i Europa med fotbollsspelare  som drabbas. Sist jag hörde var runt 130 vältränade fotbolls spelar i Europa  drabbas av problem på plan .  Det som jag tycker och drar slutsats om är att dom helt plötsligt får problem med hjärtat  och andra större problem. 

Vad är då den gemensamma slutsats. Vad tror du Atom är anledningen att så många vältränade atleter får diverse problem mitt i sin karriär. 

Som jag skriver. Jag kommer att fortsätta att dra mina slutsatser om inget annat framkommer. Att biovapnet spelar roll är jag helt övertygad om. 

Detta är ju ingen rocket science precis. Det är väl känt sen gammalt att man inte ska träna med infektion i kroppen. Då det just kan leda till hjärtproblem. Finns ju väldigt många idrottsmän genom åren som ramlat ner knall och fall när dom tävlat/tränat. Och det brukar oftast visa sig uteslutande bero på någon typ av infektion i kroppen. Att man sen tar detta i korrelation till covid vaccin visar mera på att man kan visa vad som helst med statistik om man bara anstränger sig. Hur många idrottsmän dör årligen innan covid? Finns det någon statistik på det?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gäller elitidrottsmän är det en sak som hela tiden tystas ner,nämligen alla otillåtna preparat som lagläkarna mer än gärna trycker i dom. Jag har haft 2 vänner till mig som avlidit till följd av dopingpreparat, båda två av sk. O hjärta. Ena var tyngdlyftare och den andra friidrottare. 

Båda dog innan dom fyllt 40.

Pessimist blir inte besviken

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Koh Changer:

Vad gäller elitidrottsmän är det en sak som hela tiden tystas ner,nämligen alla otillåtna preparat som lagläkarna mer än gärna trycker i dom. Jag har haft 2 vänner till mig som avlidit till följd av dopingpreparat, båda två av sk. O hjärta. Ena var tyngdlyftare och den andra friidrottare. 

Båda dog innan dom fyllt 40.

Hos idrottare> 35 års ålder nästan uteslutande tidigt debuterande kranskärlssjukdom. Det har framförts misstankar (overifierade) att NSAID-preparat (särskilt Cox-2-hämmare) kan ha bidragit till plötslig död hos idrottsmän under fysisk ansträngning. Preparaten har en känd biverkan i form av ökad hjärt-kärlsjuklighet vid längre tids användning och är kontraindicerade till hjärtkärlsjuka personer. NSAID bör alltid förskrivas på strikt indikation. Dock anser myndigheterna fortfarande att NSAID-preparat kan säljas receptfritt varför frekvent användning sker; läkaren ofta ovetandes.

Typ Naproxen och Ibuprofen.

 

https://www.praktiskmedicin.se/sjukdomar/plotslig-dod-hos-idrottare-hjartproblem-hos/

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är mycket all medicin som alla trycker i sig. Som sen får bieffekter på lång sikt. Min far som dog 2012. Han tryckte i sig värktabletter som godis nästan.

2009 så drabbades han troligtvis som följd av detta av en hjärnblödning som gjorde honom till grönsak.

Den troligaste orsaken till detta är att alla värktabletter uttunnade blodkärlen. Så ett brast till slut när han tog i och skulle byta däck på bilen.

Så medicin som många idrottsmän drar i sig är inte att leka med. Man ska heller inte sticka under stolen med att många idrottsmän fuskar och börjar träna för tidigt efter sjukdom. Vilket många gånger försvagar hjärta mm utan att det märks för stunden. Bar för att man inte dör knall och fall direkt. Eller känner sig dålig direkt. Så betyder inte det att kroppen inte tar stryk i förlängningen inför det som den utsätts för när man tränar under fel förhållanden.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir jag glad. Tänka sig så många atleter gör så mycket dumma saker. Vad jag vet måste toppspelare inom fotboll vaxxa sig. 

Det var ingen som 2020 talade om ingen fick influensa utan alla fick covid enligt media och big p.

I år har det rapporterats  hittills 8200 st allvarliga tillbud från biovapnet. Ni vaxxare tycker ni det är normalt och vi måste vänja oss vid det????. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu en kul sak NFL vill sluta testa spelarna för dom är vaxxade . Nästan alla visar symtom på covid hela tiden. Så inga matcher kan spelas. 

Som man bäddar får man ligga

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Ännu en kul sak NFL vill sluta testa spelarna för dom är vaxxade . Nästan alla visar symtom på covid hela tiden. Så inga matcher kan spelas. 

Som man bäddar får man ligga

Du menar NHL va, vad jag vet så har inga NFL matcher ställts in och dom testar inte ens för doping ordentligt.

Däremot har NHL haft stora problem på slutet.

Tror oxå detta kommer kosta NHL spelares medverkan i OS då dom utöver en massa inställda matcher även

stängt gränsen mellan Kanada och USA.

Ändrades av bambam
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev bambam:

Du menar NHL va, vad jag vet så har inga NFL matcher ställts in och dom testar inte ens för doping ordentligt.

Däremot har NHL haft stora problem på slutet.

Tror oxå detta kommer kosta NHL spelares medverkan i OS då dom utöver en massa inställda matcher även

stängt gränsen mellan Kanada och USA.

Min högst personliga uppfattning är att det vore fint om endast kineser får deltaga i OS nästa år...

Deras sjuka syn på mänskliga rättigheter och annat demokratiskt, borde leda till en total bojkott av Kinas OS, lägg till detta deras sanslösa Covid-restriktioner...

 

Trist för alla atleter som, trots att de inte dopats av statens expert-läkare (som i Kina) ändå haft en god chans att spöa diktaturens kreationer...

 

Dags för ett alternativ-OS, utan kineser, där normala atleter som tränat sej till perfektion kan få medaljer för sitt slit utan Kinesiska regler...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

I ena tråden klarar folk inte att ansöka om Thailand pass, i en annan tråd vet folk allt om för tidig död hos idrottsmän. 
Mpr är en salig blandning 😝

Link to comment
Dela på andra sajter

LISTEN BEFORE Vaccinating Your Children | mRNA Vaccine Inventor Dr.Robert Malone (rumble.com)

Link to comment
Dela på andra sajter

ttps://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/statistik-och-analyser/leveranser-av-vaccin

 

Nu är det nära 6000 doser till barn 5-12 utan några studier alls. Va fan håller vi på med

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev M33:

I ena tråden klarar folk inte att ansöka om Thailand pass, i en annan tråd vet folk allt om för tidig död hos idrottsmän. 
Mpr är en salig blandning 😝

Jag hörde nyss från sedvanligt trovärdiga källor (Bitchute, Tass,  etc) att Nacka Skoglund inte söp ihjäl sig utan var det första kända covidfallet när han avled -75. Mörklades av bland annat Palme. Det får mig att fundera på hur Palme egentligen dog. Dags att vända på ett par stenar till i den nedlagda utredningen. Var han måhända redan döende i covid?

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev spooncreek:

Jag hörde nyss från sedvanligt trovärdiga källor (Bitchute, Tass,  etc) att Nacka Skoglund inte söp ihjäl sig utan var det första kända covidfallet när han avled -75. Mörklades av bland annat Palme. Det får mig att fundera på hur Palme egentligen dog. Dags att vända på ett par stenar till i den nedlagda utredningen. Var han måhända redan döende i covid?

När strindberg sa "Det är synd om människorna". Så menade han ju dom som drabbats av Covid som han tyckte synd om. :)

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

När strindberg sa "Det är synd om människorna". Så menade han ju dom som drabbats av Covid som han tyckte synd om. :)

 

Tror snarare det var dom som drabbats av dom som drabbats av Covidpanik han menade.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Såg just ett reportage på Sky news om att man forskar på ett botemedel innehållande tobak mot Omnikron i Thailand. De hade även förhoppningar om att att bota andra sjukdomar med samma bas.

Jag säger som Dängrot ”jag är skeptisk” men visst livet börjar mer och mer att bli en paradox.

https://news.sky.com/story/covid-19-scientists-in-Thailand-using-tobacco-leaves-to-develop-plant-based-vaccine-to-fight-omicron-12502577
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Omicron är förhoppningsvis det viruset som gör att vi kan sluta med alla dumheter. Låt alla f¨skiten så är det över

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...