Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Spoonis

Då tror du inte att just nu har 6000st världen dött av vaccinet. Runt 20000 ligger på sjukhus världen över på grund av sprutan.

Självklart att ett litet svinn får man räkna med när Big P ska tjäna kosing

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad
23 minutes ago, John Khonken said:

Spoonis

Då tror du inte att just nu har 6000st världen dött av vaccinet. Runt 20000 ligger på sjukhus världen över på grund av sprutan.

Självklart att ett litet svinn får man räkna med när Big P ska tjäna kosing

Nästa vinter så kommer det att vara betydligt fler. Men då kommer man förmodligen skylla på dom som inte har 

tagit sprutorna. Alla ska ta det för annars så kommer vi alla att döööööööö!!!!!!

Men i Kina går fabrikerna på högvarv jämfört med deras värsta konkurrent Indien.

Fauci var på rättegång i USA och fick frågan varför dom har bidragit med en massa pengar till laboratoriet i Wuhan Kina.

Jo svarade han att vi måste undersöka

fladdermössen där dom finns.

Jag hade kunnat stötta dom med några yuan så att dom hade kunnat posta dom till USA. Dom frågade också honom om man vände upp och ner på Kinas ledare. Skulle 

WHO då kunna ramla ut ur hans ficka? 555

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Spoonis

Då tror du inte att just nu har 6000st världen dött av vaccinet. Runt 20000 ligger på sjukhus världen över på grund av sprutan.

Självklart att ett litet svinn får man räkna med när Big P ska tjäna kosing

2,75 miljarder doser är administrerade. Ett ytterst fåtal har drabbats. Men många hundratusentals personer som har blivit vaccinerade har undvikit att dö och ännu fler sjuka. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

2,75 miljarder doser är administrerade. Ett ytterst fåtal har drabbats. Men många hundratusentals personer som har blivit vaccinerade har undvikit att dö och ännu fler sjuka. 

Din uppfattning är alltså att ett litet svinn får man räkna med när man sprutar in gift frivilligt. Då säger jag såhär.

Jag känner inte dig. Men hoppas av hela mitt hjärta att du klarar dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

2,75 miljarder doser är administrerade. Ett ytterst fåtal har drabbats. Men många hundratusentals personer som har blivit vaccinerade har undvikit att dö och ännu fler sjuka. 

Har du en länk på detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
23 minuter sedan, skrev John Khonken:

Din uppfattning är alltså att ett litet svinn får man räkna med när man sprutar in gift frivilligt. Då säger jag såhär.

Jag känner inte dig. Men hoppas av hela mitt hjärta att du klarar dig.

Din uppfattning är att man får räkna med väldigt mycket svinn istället för några få.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vaccinera?

En nödhjälp för att få överleva lite längre = konstgjord livshjälp.

Å andra sidan kanske det på sikt vore bättre för mänskligheten att låta en självgallringen bli genomförd.

De som inte blir sjuka/eller överlever borde logiskt sett vara bättre genetiskt byggda.

Kanske låter illa men om 20 till 30 % eller t.o.m fler av jordens befolkning dog omgående vore ingen nackdel för vår planet, ännu bättre för vår ekonomi vore om ALLA över 70 omgående gick till de sälla jaktmarkerna - de är nämligen tärande och det är närande människor som behövs.

Är själv över 70 och tänker INTE vaccinera mig, = Thailand blir det troligtvis inte mer om inte inresereglerna förändras.

För övrigt oroar jag mig inte för biverkningar av något vaccin, anser i stället att naturen bör ha sin gång

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev evert 1:

Varför vaccinera?

En nödhjälp för att få överleva lite längre = konstgjord livshjälp.

Å andra sidan kanske det på sikt vore bättre för mänskligheten att låta en självgallringen bli genomförd.

De som inte blir sjuka/eller överlever borde logiskt sett vara bättre genetiskt byggda.

Kanske låter illa men om 20 till 30 % eller t.o.m fler av jordens befolkning dog omgående vore ingen nackdel för vår planet, ännu bättre för vår ekonomi vore om ALLA över 70 omgående gick till de sälla jaktmarkerna - de är nämligen tärande och det är närande människor som behövs.

Är själv över 70 och tänker INTE vaccinera mig, = Thailand blir det troligtvis inte mer om inte inresereglerna förändras.

För övrigt oroar jag mig inte för biverkningar av något vaccin, anser i stället att naturen bör ha sin gång

Är du Mormon ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men ateist

Har inte ens varit förkyld under de senaste 55 åren, tror inte ens covid biter

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
22 minutes ago, HuaHindinnge said:

Frågan var inte ställd till mig men.

Ok!

Såg tex. att 1 miljon av hela Sveriges befolkning försvunnit på statistiken.

Kanske dom dött MED covid?

 

Sedan har du inte tagit fram statistiken på:

"Men många hundratusentals personer som har blivit vaccinerade har undvikit att dö och ännu fler sjuka."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev evert 1:

Nej men ateist

Har inte ens varit förkyld under de senaste 55 åren, tror inte ens covid biter

Ateist OCH förnekare av vetenskap och medicin !!??

 

Med andra ord litar du inte på något eller någon. Vägrar ta emot hjälp även om den kan rädda ditt liv

 

Onekligen ett mycket ovanligt sätt att resonera

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag tycker att alla också ska få kemoterapi 

för att det är massor som dött MED cancer 🤪

 

 

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Din uppfattning är att man får räkna med väldigt mycket svinn istället för några få.

Hur mycket mer ”svinn” har covid gett egentligen? Mer och mer siffror kommer in gällande den totala dödligheten i världen 2020 och hör och häpna så skiljer den sig inte nämnvärt från medeltalen de senaste åren. Vissa länder har en överdödlighet andra underdödlighet och i en del länder ligger dödligheten på normal nivå.

Däremot har dödsorsaken i många fall tillskrivits covid istället för exempelvis hjärt och kärlsjukdomar eller cancer. Irland t.ex skulle ha en extrem underdödlighet om man tog bort de som dog med covid.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Dempa:

Hur mycket mer ”svinn” har covid gett egentligen? Mer och mer siffror kommer in gällande den totala dödligheten i världen 2020 och hör och häpna så skiljer den sig inte nämnvärt från medeltalen de senaste åren. Vissa länder har en överdödlighet andra underdödlighet och i en del länder ligger dödligheten på normal nivå.

Däremot har dödsorsaken i många fall tillskrivits covid istället för exempelvis hjärt och kärlsjukdomar eller cancer. Irland t.ex skulle ha en extrem underdödlighet om man tog bort de som dog med covid.

https://www.socialstyrelsen.se/om-socialstyrelsen/pressrum/press/pandemin-orsakade-overdodlighet-2020--vissa-utrikesfodda-mer-drabbade/

 

Cirka 7000 extra döda i sverige på grund av Covid under 2020.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
6 minutes ago, MaiChai said:

Då har dom räknat med alla dom som dog på ålderdomshemmen som dom gav morfin till utan att ens läkaren synts till?

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev MaiChai:

Ja, i Sverige hade vi en överdödlighet. Men ha även i åtanke att vi hade en underdödlighet på ca 4000 personer 2019. Detta pga en ovanligt mild influensasäsong. Så många gamla och sköra som troligen gått bort redan 2019 om influensasäsongen varit ”normal” gick nu istället bort pga covid 2020.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Dempa:

Ja, i Sverige hade vi en överdödlighet. Men ha även i åtanke att vi hade en underdödlighet på ca 4000 personer 2019. Detta pga en ovanligt mild influensasäsong. Så många gamla och sköra som troligen gått bort redan 2019 om influensasäsongen varit ”normal” gick nu istället bort pga covid 2020.

7000 fler döda än medelvärdet för 5 år tillbaka, alltså även år 2019.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev spooncreek:

Bitchute igen....jag vet inte riktigt hur du kan stå rak i ryggen när du länkar till sådan dynga, men det är ju ditt problem.

 

1. Läkaren är inte alls en av Storbritanniens "mest respekterade" som videon försöker få dig att tro.

2. Det framgår inte på något sätt att av videon att hans morsas överlevnad skulle berott på Ivermectin.

 

 

Vad har Bitchute med inlägget att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Dempa:

Ja, i Sverige hade vi en överdödlighet. Men ha även i åtanke att vi hade en underdödlighet på ca 4000 personer 2019. Detta pga en ovanligt mild influensasäsong. Så många gamla och sköra som troligen gått bort redan 2019 om influensasäsongen varit ”normal” gick nu istället bort pga covid 2020.

Och under 2021 ligger det klart under snittet 2016-2020. Antalet döda i ett 5 års perspektiv kommer inte att var ovanligt högt.

 

Världen står stilla, folk låser in sig, hela jordens befolkning ska vaccineras, massor förlorar sina jobb, många unga har tappat 1-2 års skolgång m.m., m.m. Ger mig fan på att det blir en ny spruta varje gång någon råkar nysa snart.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Surin P3:

Hur såg 2014 ut då?

Varför bara gå tillbaka 5 år?

Det finns säkert siffror från socialstyrelsen på perioden 2010-2015 att finna på deras sida, men vad ska du göra om de siffrorna inte säger det du vill?

 

Varför inte gå tillbaka till 1967?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
10 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Din uppfattning är att man får räkna med väldigt mycket svinn istället för några få.

Fegis . Du vet att jag har dig. Sakfrågan och svaret på det fegis

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Surin P3 said:

Vad har Bitchute med inlägget att göra?

? "Videobeviset" låg på Bitchute.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Och under 2021 ligger det klart under snittet 2016-2020. Antalet döda i ett 5 års perspektiv kommer inte att var ovanligt högt.

 

Världen står stilla, folk låser in sig, hela jordens befolkning ska vaccineras, massor förlorar sina jobb, många unga har tappat 1-2 års skolgång m.m., m.m. Ger mig fan på att det blir en ny spruta varje gång någon råkar nysa snart.

Gjorde en snabbkoll och 2021 ligger nästan 3000 under snittet nu. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...