Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Ok, så då är det bra med vaccin då, och bra att länder ställer det som krav vid inresor?

Du försöker med fulknep som vanligt. Vad jag talat om hela tiden är att har du underliggande sjukdomar så kan det vara befogat . Du försöker rättfärdiga dina egna dumheter. men det är OK

På den här sidan diskuterar vi alternativa och fungerande botemedel. 

Vad tycker du om att vår egen regering lurat i oss ett gift. 

Det märkliga att det finns minst fem studier som visar resultatet av Ivermectin. 

Masker ´= Fake

Distans= fake

Ps Våra makthavare kommer aldrig att erkänna att dom ljugit. Utan syndabocken är redan utsedd. År 2021 kommer vara naivas år. Självklart är det  SD fel. 

Nu är det snart Fotboll. 

Heja Sverige eller är man rasist nu

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 minutes ago, John Khonken said:

Du försöker med fulknep som vanligt. Vad jag talat om hela tiden är att har du underliggande sjukdomar så kan det vara befogat . Du försöker rättfärdiga dina egna dumheter. men det är OK

På den här sidan diskuterar vi alternativa och fungerande botemedel. 

Vad tycker du om att vår egen regering lurat i oss ett gift. 

Det märkliga att det finns minst fem studier som visar resultatet av Ivermectin. 

Masker ´= Fake

Distans= fake

Ps Våra makthavare kommer aldrig att erkänna att dom ljugit. Utan syndabocken är redan utsedd. År 2021 kommer vara naivas år. Självklart är det  SD fel. 

Nu är det snart Fotboll. 

Heja Sverige eller är man rasist nu

Var inte så ilsk, jag ställer ganska enkla frågor som jag inte förstår varför du har så svårt att svara på.....

 

Jag har tippat kryss, och jag tror det håller. Lite skakigt i båda lagen, talar för delad poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett stort problem jag ser med dessa nya, generellt sett otestade vacciner är, om de visar sig vara farliga för människor, hur får man ut vaccinet ur kroppen?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Ett stort problem jag ser med dessa nya, generellt sett otestade vacciner är, om de visar sig vara farliga för människor, hur får man ut vaccinet ur kroppen?

P3

Jag tror det finns. Men glömt namnet. Hur ska annars Big P Maxa sin vinst. För ett botemedel kan dom ta vad som helst 

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår var det ett rätt intressant program på 2:an när bollsparkningstävlingen började som lite satte fingret på det jag rent generellt har trott om virus sjukdomar.

Vaccin javisst, men det måste vara lite stringens i vad man stoppar i sig och hur man lever.

Annars blir det lite som att sätta på värsta däcken på en 142:a som är genomrostig.

Att då bara sitta hemma utan att vara ute eller vara rädd för allt gör en inte friskare, att då peta i vacciner i en halvrisig person blir inte speciellt bra.

Det rörde sig om att röra på sig lite, äta lite nyttigare mat, en massage, bada/duscha kallt, dvs aktivera kroppen.

Även lite skrämsel var bra det triggar igång immunförsvaret eftersom våra kroppar funkar så.

 

https://www.svtplay.se/video/31480226/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sommar-boosta-ditt-immunforsvar

 

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Rillex:

Igår var det ett rätt intressant program på 2:an när bollsparkningstävlingen började som lite satte fingret på det jag rent generellt har trott om virus sjukdomar.

Vaccin javisst, men det måste vara lite stringens i vad man stoppar i sig och hur man lever.

Annars blir det lite som att sätta på värsta däcken på en 142:a som är genomrostig.

Att då bara sitta hemma utan att vara ute eller vara rädd för allt gör en inte friskare, att då peta i vacciner i en halvrisig person blir inte speciellt bra.

Det rörde sig om att röra på sig lite, äta lite nyttigare mat, en massage, bada/duscha kallt, dvs aktivera kroppen.

Även lite skrämsel var bra det triggar igång immunförsvaret eftersom våra kroppar funkar så.

 

https://www.svtplay.se/video/31480226/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sommar-boosta-ditt-immunforsvar

 

Du glömde det bästa, massage triggar igång immunförsvaret !!!  Såg programmet med ena ögat och har även för mig att det sas att kroppen inte tar emot mer vitaminer än vad den behöver, resten pinkar man ut, men jag kan ju minnas fel.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
13 minutes ago, Fritz said:

Du glömde det bästa, massage triggar igång immunförsvaret !!!  Såg programmet med ena ögat och har även för mig att det sas att kroppen inte tar emot mer vitaminer än vad den behöver, resten pinkar man ut, men jag kan ju minnas fel.

Jag undrar hur många på mpr har för mycket vitaminer, kontra dom som får för lite i sig. Läkemedelsindustrin har nog sitt finger med i spelet om vi behöver vitaminer eller helst läkemedel.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Mr atm:

Jag undrar hur många på mpr har för mycket vitaminer, kontra dom som får för lite i sig. Läkemedelsindustrin har nog sitt finger med i spelet om vi behöver vitaminer eller helst läkemedel.

Hur mycket aktier äger du i D-vitaminindustrin ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev MickeN:

Jag har läst nånting om att svenskarna har världens dyraste urin.

"Lite tillspetsat kan man gott hävda att kosttillskott i vårt land, med normal husmanskost, mest bidrar till att skapa världens dyraste urin."

https://www.doktorn.com/artikel/komplementär-medicin-vitaminer-och-mineraler-mot-sjukdom/

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev MickeN:

Jag har läst nånting om att svenskarna har världens dyraste urin.

Alltså, drick piss.

Innehåller alla vitaminer och mineraler du behöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 hours ago, Surin P3 said:

Ett stort problem jag ser med dessa nya, generellt sett otestade vacciner är, om de visar sig vara farliga för människor, hur får man ut vaccinet ur kroppen?

Kan ju göra ett försök på Lolitas, Sukhumvit soi 8. Kanske de kan få ut vaccinet på något sätt.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/13/2021 at 2:03 PM, Surin P3 said:

Att folk har fel/hittar på/överdriver är nåt som förekommit ganska länge. 

Om man tillåter alla slags diskussioner öppet, så skulle vi bli bättre på att komma fram till sanningar och lösningar, genomskåda felaktigheter och tänka kritiskt på i princip allt.

 

Vi lever i en värld där man bör misstro.

Väldigt tråkigt och förhoppningsvis bara en fas i vår evolution.

Jag tror dessvärre inte "misstron" är en fas i vår evolution, den har alltid funnits och kommer alltid finnas där. Även en mygga som sätter sig på din arm känner ju uppenbar misstro när du höjer din hand och det är det enda som (ibland) räddar dess liv. Och myggor har helt klart varit med längre än oss och de har nog ingen plan på att göra sig av med sin misstro.

 

Jag tycker absolut allt (förutom det uppenbart kriminella) ska få diskuteras öppet, om än inte nödvändigtvis överallt. Att uttrycka vad man tycker och tror är dessutom väldigt sällan fel, om det inte gäller ren fakta som huruvida järn har högre densitet än vatten. Det är därför helt OK att säga/skriva att man tror att Covid-vaccinet kan vara farligt på lång sikt eller att man tror att en medicin för mask i magen ska hjälpa mot ett virus. Det är, som sagt, åsikter och de får alla ha och uttrycka. Det är när man saluför sina åsikter som fakta som jag börjar tveka. Om man skriver att 6,000 personer i Guatemala dött av Covid-vaccin, utan att hänvisa till någon källa, eller till en källa som också påstår att det finns 300 barnknullande kannibaler i USA's Kongress; då är det ingen åsikt längre.

 

Jag vet; vem ska bestämma vilken källa som ska anses trovärdig? Traditionell media har ändå en ansvarig utgivare som faktiskt kan dömas för uppenbara felaktigheter och något sådant skulle nog behövas också för diverse siter och nätkanaler. Om inget görs för att begränsa spridandet av uppenbara lögner så är ju annars risken att vi snart hamnar där alltfler personer och organisationer vill att vi ska hamna, dvs att man måste logga in med Bank ID eller liknande för att kunna posta någonting, någonstans, och det vore förödande för yttrandefriheten.     

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/15/2021 at 4:15 AM, LTD said:

Från dagens nyheter, bra betyg för vaccin... 

 

Screenshot_20210615_063330.jpg

Vilket vaccin? 

 

AZ och sinovac etc är ju allmänt kända som verkningslösa.

 

Pfizer och moderna däremot rock solid. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/15/2021 at 10:29 AM, Fritz said:

"Lite tillspetsat kan man gott hävda att kosttillskott i vårt land, med normal husmanskost, mest bidrar till att skapa världens dyraste urin."

https://www.doktorn.com/artikel/komplementär-medicin-vitaminer-och-mineraler-mot-sjukdom/

Så AD droppar som BVC ger till nyfödda är humbug? 

 

Ni är värre än rumpnissarna i Ronja rövardotter. 

 

Inte konstigt att landet håller på att bryta ihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Nicholas:

Vilket vaccin? 

 

AZ och sinovac etc är ju allmänt kända som verkningslösa.

 

Pfizer och moderna däremot rock solid. 

"Allmänt kända" i konspirationskretsar möjligen !

 

Inse någon gång att världen inte bara är svart och vit.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Nicholas:

Så AD droppar som BVC ger till nyfödda är humbug? 

 

Ni är värre än rumpnissarna i Ronja rövardotter. 

 

Inte konstigt att landet håller på att bryta ihop.

Du förstod inte vad uttrycket " lite tillspetsat " som inledde mitt inlägg betyder ? Prova att gå ett par varv runt stolen och tänk över vad du skrivit nån gång innan du postar dina oförskämdheter är mitt tips.

 

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minutes ago, Tallviking said:

"Allmänt kända" i konspirationskretsar möjligen !

 

Inse någon gång att världen inte bara är svart och vit.....

Jag misstänker inte helt utan grund att det är precis som jag säger.

 

Men du kan ju fortsätta mumla om du vill.

 

Det märks att du i ditt liv aldrig behöver reda ut nåt eller ta reda på bakomliggande orsaker.

 

Min fråga om vilket vaccin som dom som avled fått är 100% relevant och måste besvaras om man vill komma någonstans.

Om man inte tänkt lösa problemet, utan att man som en kärring bara vill prata om det för att sedan må bättre, ja då är det en annan femma.

 

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
40 minuter sedan, skrev Tallviking:

"Allmänt kända" i konspirationskretsar möjligen !

 

Inse någon gång att världen inte bara är svart och vit.....

Nja, visst är OAZ och Sinovac bättre än vatten. 

Men de är ändå sämre än de nya vaccinerna BoiNTech och Moderna.

Till och med UK ger inte OAZ till personer under 40 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Nja, visst är OAZ och Sinovac bättre än vatten. 

Men de är ändå sämre än de nya vaccinerna BoiNTech och Moderna.

Till och med UK ger inte OAZ till personer under 40 år.

Att dom är sämre än andra är det inget som ifrågasatt. Jag reagerar på att han påstår att vissa är "perfekta" och andra "verkningslösa"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minutes ago, John Khonken said:

Bitchute igen....jag vet inte riktigt hur du kan stå rak i ryggen när du länkar till sådan dynga, men det är ju ditt problem.

 

1. Läkaren är inte alls en av Storbritanniens "mest respekterade" som videon försöker få dig att tro.

2. Det framgår inte på något sätt att av videon att hans morsas överlevnad skulle berott på Ivermectin.

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Spooncreek

Du behöver inte tro ett skit av vad han säger. Men en sak är helt klar. Doktorn tror att Ivermectin räddade hans mor. Det räcker för mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...