Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Hade naturligtvis används mer om det hjälpt mer än stälpt, tänk på att det som låter för bra för att vara sant, oftast inte heller är sant......tyvärr stämmer det nog i detta fall.

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqt2_soHJg8UdEyDp-cAIIrOfrTYDVxrbCT9g_U_Cpu27oT919GcTswaAnDgEALw_wcB#chloroquine

mb-chloroquine.thumb.png.84cad25ca2e696045e27301949cb903f.png

 

Nu har jag läst artikeln. HCQ har funnits i ca 70 år. Varför har WHO inte stoppat den förrän nu om den är så farlig.  Jag fortsätter mitt mantra HCQ tillsammans med Zink och Z-pac i ett tidigt stadium hjälper. Kolla Henry Ford  studien. Det finns runt 30 studier just nu som bevisar att det fungerar. 

Jag kommer aldrig att övertyga er. För är man blind så är man. Kan bara hoppas att inte någon får Covid i er närhet . 

Ps Vad är det som säger att allt WHO gör för människan bästa. Det finns klara tvivel om det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu har jag läst artikeln. HCQ har funnits i ca 70 år. Varför har WHO inte stoppat den förrän nu om den är så farlig.  Jag fortsätter mitt mantra HCQ tillsammans med Zink och Z-pac i ett tidigt stadium hjälper. Kolla Henry Ford  studien. Det finns runt 30 studier just nu som bevisar att det fungerar. 

Jag kommer aldrig att övertyga er. För är man blind så är man. Kan bara hoppas att inte någon får Covid i er närhet . 

Ps Vad är det som säger att allt WHO gör för människan bästa. Det finns klara tvivel om det. 

Alla är ju rätt överens om att det finns fördelar, men de överväger inte nackdelarna, hade det gjort det så skulle det används, läkare och forskare vet vad de gör.

Tro inte på sånt som låter för bra för att vara sant, för det är inte det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu har jag läst artikeln. HCQ har funnits i ca 70 år. Varför har WHO inte stoppat den förrän nu om den är så farlig.  Jag fortsätter mitt mantra HCQ tillsammans med Zink och Z-pac i ett tidigt stadium hjälper. Kolla Henry Ford  studien. Det finns runt 30 studier just nu som bevisar att det fungerar. 

Jag kommer aldrig att övertyga er. För är man blind så är man. Kan bara hoppas att inte någon får Covid i er närhet . 

Ps Vad är det som säger att allt WHO gör för människan bästa. Det finns klara tvivel om det. 

Tur att många här är immuna mot dina råd.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
28 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu har jag läst artikeln. HCQ har funnits i ca 70 år. Varför har WHO inte stoppat den förrän nu om den är så farlig.  Jag fortsätter mitt mantra HCQ tillsammans med Zink och Z-pac i ett tidigt stadium hjälper. Kolla Henry Ford  studien. Det finns runt 30 studier just nu som bevisar att det fungerar. 

Jag kommer aldrig att övertyga er. För är man blind så är man. Kan bara hoppas att inte någon får Covid i er närhet . 

Ps Vad är det som säger att allt WHO gör för människan bästa. Det finns klara tvivel om det. 

Dom har väl inte stoppat den?

Penicillin är inte heller stoppat, men jag tror inte att WHO rekommenderar penicillin mot hjärtklaffsfel eller hemorrojder 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dr. Anthony Fauci, whose “expert” advice to President Trump has resulted in the complete shutdown of the greatest economic engine in world history, has known since 2005 that chloroquine is an effective inhibitor of coronaviruses.

 

https://truepundit.com/deadly-cover-up-fauci-approved-hydroxychloroquine-15-years-ago-to-cure-coronaviruses-nobody-needed-to-die/

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Flebbe

Så här får du inte skriva. Nu riskerar mindre kunniga att ha fel. För vi har fel värdegrund.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ljuger som vanligt och statesstik är skit för alla vet bäst . Det har med värdegrunden att göra inga fakta

 

image.thumb.png.c208ae04b517e60114c410d51151021f.png

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Här är för Tv och alla andra. Förklaringen till varför inte HCQ botar alla direkt som TV tror att alla vaccin gör. Allt för värdegrunden och att sossarna inte får ha fel. Hur många mer ska vi offra ??????

 

https://anthropocene.live/2020/08/05/fem-tusen-liv-offrade-i-onodan/

Vaccin botar inte egentligen, det skyddar.

Hade det vart så enkelt som du försöker påvisa med HCQ hade det naturligtvis används fullt ut i världen, tro inte på allt sensationellt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag ljuger som vanligt och statesstik är skit för alla vet bäst . Det har med värdegrunden att göra inga fakta

 

image.thumb.png.c208ae04b517e60114c410d51151021f.png

@gummibear737 är det en auktoritet på området?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vaccin botar inte egentligen, det skyddar.

Hade det vart så enkelt som du försöker påvisa med HCQ hade det naturligtvis används fullt ut i världen, tro inte på allt sensationellt.

Där har du rätt. har aldrig trott att det botar. Utan att det skyddar mot att utveckla full Covid 19. Om man tar HCQ+ zink+ Z-pac .I tidigt stadium. Så har man betydligt större chans att överleva. Det borde väl inte vara någon motsättning.

Jag får känslan att har Tegnell och Lövet talat om för Svenska folket. Så ¨får man inte tänka själv eller ifrågasätta. Även dom kan ha fel eller ligger något annat bakom. Foliehatten tänker själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Där har du rätt. har aldrig trott att det botar. Utan att det skyddar mot att utveckla full Covid 19. Om man tar HCQ+ zink+ Z-pac .I tidigt stadium. Så har man betydligt större chans att överleva. Det borde väl inte vara någon motsättning.

Jag får känslan att har Tegnell och Lövet talat om för Svenska folket. Så ¨får man inte tänka själv eller ifrågasätta. Även dom kan ha fel eller ligger något annat bakom. Foliehatten tänker själv.

Ryssen har nu ett enligt dem själva ett fungerande vaccin, börjat med att Putin låtit vaccinera sin egen dotter 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsam är negativ till ett nytt vaccin, kanske skall du inte ha något alls, eller hur tänker du, luktar Ryssens vaccin annorlunda än Europeiska vaccin, om de nu någon gång kommer 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Bike:

Ryssen har nu ett enligt dem själva ett fungerande vaccin, börjat med att Putin låtit vaccinera sin egen dotter 

Undrar varför inte diktatorn vaccinerade sig själv?

14 timmar sedan, skrev Bike:

Soengsam är negativ till ett nytt vaccin, kanske skall du inte ha något alls, eller hur tänker du, luktar Ryssens vaccin annorlunda än Europeiska vaccin, om de nu någon gång kommer 

Negativ kanske är fel ord, men jag är nog skeptisk till ett vaccin som utvecklats så snabbt och endast använt 76st "testpersoner", och hoppat över 1-2 steg i den normala testingen vid utveckling av vaccin.

Men vad bra det vore om det inte gav svåra biverkningar och var effektivt.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-11 at 16:26, skrev Bike:

Ryssen har nu ett enligt dem själva ett fungerande vaccin, börjat med att Putin låtit vaccinera sin egen dotter 

117407087_3199753316778994_3909971427353377712_n.thumb.jpg.a60b44bd3ecc7bedcd77a9d6133e1248.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 8/11/2020 at 9:26 PM, Bike said:

Ryssen har nu ett enligt dem själva ett fungerande vaccin, börjat med att Putin låtit vaccinera sin egen dotter 

Har Putin sagt att han vaccinerat sin dotter så är det givetvis så.

 

Att en cynisk diktator säger det som passar honom, oavsett hur osant det än är, kan man lätt ignorera om det passar ens egna filosofi.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Atom:

Har Putin sagt att han vaccinerat sin dotter så är det givetvis så.

 

Inte tvivlar du väl på herrar som Puttin, Idi Amin och Kim Jong-un?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Inte tvivlar du väl på herrar som Puttin, Idi Amin och Kim Jong-un?

Hyvens grabbar....🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Atom:

Har Putin sagt att han vaccinerat sin dotter så är det givetvis så.

 

Att en cynisk diktator säger det som passar honom, oavsett hur osant det än är, kan man lätt ignorera om det passar ens egna filosofi.

Är det sen att det är en riktigt jävla cynisk diktator ( vilket Putin förmodligen är) så testar man med sin dotter först .....

Fungerar det så kanske han kan ta en dos också .

 

Hobbe 

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Soengsang said:

Inte tvivlar du väl på herrar som Puttin, Idi Amin och Kim Jong-un?

Lite grand, Idi känns dock aningen överspelad numera. Nu är det mest Xi, Erdogan, Putin och Prawit jag oroas över och tveklöst är det Xi vi alla borde fokusera på. 

 

Västvärlden måste enas och oavsett vad man tycker om Trump så krävs det bara en gråsparvs intelligens för att inse att Trump varken har viljan eller förmågan att ena oss. Står vi inte upp mot "diktaturens kreatur" så står vi snart i samma hage och undrar vad fan som hände med vår frihet. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Så, lite Zink, D-vitamin, HCQ(?) MMS (?), C-vitamin intravenöst, Gurkmeja (bra som faan), snus eller nikotinplåster, lite ryssvaccin, eventuellt lite alkohol och man är skyddad?

Ansiktsmasker är helt ute!

 

Bara en kort sammanfattning av trådens huskurer...

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Tommy:

Så, lite Zink, D-vitamin, HCQ(?) MMS (?), C-vitamin intravenöst, Gurkmeja (bra som faan), snus eller nikotinplåster, lite ryssvaccin, eventuellt lite alkohol och man är skyddad?

Ansiktsmasker är helt ute!

 

Bara en kort sammanfattning av trådens huskurer...

 

 

MVH

Vaccin har funnits i 76 år. Men vi har fortfarande influensa.

Viktigaste att man sköter om sitt immunförsvar.

Men alla rekommendationer vi får är i princip för att försämra det.

bullshit.gif.687383c85c0351fa6f4a052dbcec0580.gif

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr atm:

Vaccin har funnits i 76 år. Men vi har fortfarande influenser.

Viktigaste att man sköter om sitt immunförsvar.

Men alla rekommendationer vi får är i princip för att försämra det.

bullshit.gif.687383c85c0351fa6f4a052dbcec0580.gif

Och sån dära influensers, de är nog de största skurkarna...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...