Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

B9B1C1B8-9026-4B45-BDC6-66CC2DEED406.thumb.jpeg.c9752d784c8a5da0de654953833f5d0e.jpeg

Experter diskuterar huruvida coronaviruset kan ge immunitet. Nu kommer ett nytt inspel på temat. 

Coronaviruset kan komma att ebba ut av sig självt så att ett vaccin inte längre behövs, anser professor Karol Sikora som tidigare arbetat som chef inom Världshälsoorganisationen WHO, skriver the Telegraph.

”Det finns en verklig chans att viruset kommer att brinna ut naturligt innan ett vaccin har hunnit utvecklas”, skriver han på Twitter.

Enligt Sikora är mönstret ungefär detsamma överallt och professorn misstänker att högre immunitet har uppnåtts än vad man hittills trott.”

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

För Atom och alla andra . Ni behöver inte lyssna . Men vill ni leva så lär er lyssna

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev John Khonken:

För Atom och alla andra . Ni behöver inte lyssna . Men vill ni leva så lär er lyssna

 

 

Lever du som du lär så tar även du det ,eller ?

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
8 minuter sedan, skrev John Khonken:

För Atom och alla andra . Ni behöver inte lyssna . Men vill ni leva så lär er lyssna

 

 

Vad ska Trump göra med alla som inte lyssnar? Skicka en ICBM?

 

Antar att du menar Trump och inte dig själv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hong Kong visade för ett tag sen att detta var en framgångsrik "cocktail".

 

The small trial, which involved 127 patients, compared those given the combination drug - made up of the anti-HIV therapy lopinavir-ritonavir, the hepatitis drug ribavirin and the multiple sclerosis treatment interferon-beta - with a control group given just lopinavir-ritonavir.

 

Sen har vi också testat, dock ej i en cocktail.

 

Sweden has begun clinical trials of an experimental drug for patients seriously ill with the COVID-19 coronavirus.

Remdesivir is an antiviral medication that was developed as a treatment for Ebola.

 

----------

 

Ja, då C19 sannolikt är "man made", vilken cocktail tror ni de blandade ut ett SARS-liknande virus med? Borde vara ganska klart nu va?

 

Nuff said...

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
4 minuter sedan, skrev Bibben:

Ja, då C19 sannolikt är "man made", vilken cocktail tror ni de blandade ut ett SARS-liknande virus med? Borde vara ganska klart nu va?

 

Nuff said...

Kan du förklara för en okunnig varför det är ganska klart att det var "man made" ? Och vad är det du syftar på med SARS?

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev spooncreek:

Kan du förklara för en okunnig varför det är ganska klart att det var "man made" ? Och vad är det du syftar på med SARS?

Du fick en förklaring för ett tag sen, den får räcka. Nu visar det sig som att allt annat också stämmer. 

 

Har du nåt bevis på att jag har fel.... nääää, trodde inte det heller.

 

Hurts, doesn't it... ;)

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ett jävla tjat utan resultat då! Här har vi ju botemedlet mot Corona(spridningen).

Nu kan man äntligen börja åka hiss igen!

 

 

hiss1.jpg

hiss2.jpg

hiss3.jpg

hiss4.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
10 minuter sedan, skrev Bibben:

Hurts, doesn't it... ;)

Inte ett dugg. Jag är bara road.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Inte ett dugg. Jag är bara road.

Liar... ;)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
2 minuter sedan, skrev Bibben:

Liar... ;)

 

 

Nä. Jag glömde bort dig på mitt mest önskade sällskap runt stenbordet på en MPR-träff dock inser jag nu (numera en del av min bucket- list). Men hedersplatsen vid det bordet skulle vara din. Och jag skulle känna mig väldigt road, precis som det ska vara när man är på träff. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
On 2020-05-14 at 15:43, skrev John Khonken:

Självklart  borde dom vara riktiga. Jag presenterar dom studier som finns om H- Z-pac- Zink . Vi får se om det är den bästa kuren. Vilket jag tror just nu.

Jag kör med Atoms recept. 
Hittills har det varit 100% effekt

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Bibben:

 

Har du nåt bevis på att jag har fel.... nääää, trodde inte det heller.

 

Intressant debatteknik i sann Trumpanda. Lägga över bevisbördan efter att ha kastat ur sig en egenodlad "sanning".

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fler och fler vaknar. Bara medias och dess lakejer som fortsatt motarbetar ett botemedel. Nu börjar media i Sverige att skriva om det uppenbara. Positivt som negativt är kanon. Vi måste köra över dom som bestämmer. Människan har rätt till det skydd han vill ha. Föreskrivet av sin husdoktor såklart

En fråga till alla motvalls. Känner ni inte någon som åkt och arbetat längre tid i Afrika. Dom tog väldigt ofta Malaria medicin. Dom dog inte av medicinen i alla fall

En frisk Khonken önskar en flygande dag

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
34 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fler och fler vaknar. Bara medias och dess lakejer som fortsatt motarbetar ett botemedel. Nu börjar media i Sverige att skriva om det uppenbara. Positivt som negativt är kanon. Vi måste köra över dom som bestämmer. Människan har rätt till det skydd han vill ha. Föreskrivet av sin husdoktor såklart

En fråga till alla motvalls. Känner ni inte någon som åkt och arbetat längre tid i Afrika. Dom tog väldigt ofta Malaria medicin. Dom dog inte av medicinen i alla fall

En frisk Khonken önskar en flygande dag

Ditt inlägg känns aningen överdrivet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, är ju ingen expert på mediciner/virus/kliniska studier men kan man inte få riktigt otäcka bieffekter av ett malaria vaccin som heter Lariam?

Var och jobbade i Kenya några gånger under slutet av 90-talet och då blev vi varnade och avrådda att ta just detta preparat.

Vi tog något annat malaria piller istället, kommer inte ihåg vad det hette.

 

Jag personligen skulle aldrig ta någon medicin/vaccin som inte var riktigt uttestad och rimligt säkert för oss människor.

Även om jag skulle tillhöra en riskgrupp som jag turligt inte gör så skulle jag inte chansa på något som inte är vetenskapligt bevisat att det funkar.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Drik. Du självklart helt rätt. Men malaria medicinen har funnits väldigt länge. Så biverkningarna är kända. Men alla tar sina egna beslut. Tänka sig i detta fall får människor bestämma själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, John Khonken said:

Drik. Du självklart helt rätt. Men malaria medicinen har funnits väldigt länge. Så biverkningarna är kända. Men alla tar sina egna beslut. Tänka sig i detta fall får människor bestämma själva.

När jag var på FN-tjänst i Sinai på 70-talet så hade vi en jätteburk med malaria-tabletter som stog vid frukostserveringen. Där alla tog en tablett varje dag till frukost!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
18 minuter sedan, skrev thomas001:

När jag var på FN-tjänst i Sinai på 70-talet så hade vi en jätteburk med malaria-tabletter som stog vid frukostserveringen. Där alla tog en tablett varje dag till frukost!

Klorikinfosfat var det, jag slutade äta dem p g a alla biverkningar man hörde talas om. Jag fattar inte heller varför de delades ut, har det någonsin funnits en malariamygga i Sinaiöknen?

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev GreenValley:

Klorikinfosfat var det, jag slutade äta dem p g a alla biverkningar man hörde talas om. Jag fattar inte heller varför de delades ut, har det någonsin funnits en malariamygga i Sinaiöknen?

Och skyddet mot malaria var inget vidare heller. Finns ju fortfarande inget bra skydd mot malaria vad jag vet.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Esspe:

Och skyddet mot malaria var inget vidare heller. Finns ju fortfarande inget bra skydd mot malaria vad jag vet.

GT

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

GT

Det fanns på mässen i Sinai, den metoden trodde vi alla på.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, andrejsdenruskige said:

GT

Bara tonic skulle aldrig funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
13 minuter sedan, skrev Herluf:

Bara tonic skulle aldrig funka.

Nej, den är bara till för smaken 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...