Atom Inlagd Maj 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2020 18 minutes ago, MickeN said: Nu är det bara att se till att Måne laddar med röd mjölk till semifinalerna då har vi det här som i en liten ask. Ja, det är ju du och Köttis som har chansen att bli de enda med två medaljer och i ditt fall är det ju än mer imponerande då du inte ens fick vara med i pilkastningen då jag då valde ut de 50 med flest inlägg. Vi hoppas att dotterns skola ska kunna öppna första juni så förmodligen blir nästa helg den sista här så några fler tävlingar blir det inte; så det är nu eller aldrig! Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 21 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Bara så att du har det klart för dig... Torskar vi så är det ditt fel Inte mitt fel att Ni andra orkade inte satsa 120% som jag gjorde. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 1 timme sedan, skrev Fredman: Jag tror att vi fick ett allt för anonymt namn på laget (lag 6). Om inte någon av de andra spelarna har något mot det så vill vi bli kallade Pattaya Bulls. Som logga vill vi ha Hamnoi iförd enbart tyska marschkängor och nätbrynja. Ja såklart ska han ha nosring! Usch, kan jag inte få klä upp mig för en gångs skull? Är trött på arbetskläderna! I övrigt så tar jag på mig förlusten, Glen o Gw sänkte mig igår så till den milda grad att jag nästan försov mig. Sorry girls🥺 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Atom: Ja, det är ju du och Köttis som har chansen att bli de enda med två medaljer och i ditt fall är det ju än mer imponerande då du inte ens fick vara med i pilkastningen då jag då valde ut de 50 med flest inlägg. Vi hoppas att dotterns skola ska kunna öppna första juni så förmodligen blir nästa helg den sista här så några fler tävlingar blir det inte; så det är nu eller aldrig! Har dusören anlänt?Välkommen till Stanford lill-Atom,lägenheten är inredd och klar och stipendiet kan kvitteras ut efter finalen.Corvetten står i garaget Ändrades Maj 16, 2020 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 4 timmar sedan, skrev Atom: Kvartsfinalerna är spelade och nu var det varmt på riktigt. Flera oväntade hjältar och några man kanske hade större förhoppningar om. Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 6 (Fredman, GreenValley, Hamnoi, Hobbe) 9-7 Måste säga att det var en rejäl överraskning, inte minst att Clion sänkte ett av lagets 3-poängare. Hade förväntat mig mer av några av Lag 6 mer namnkunniga spelare men var det inte värmen så var det kanske nerverna, eller ren och skär underskattning. Lag 15 (Stoneys, Stjp, Surin P3, Thomas001) - Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) 9-11 e.s. (8-8) 8-8 efter full tid där Måne räddade Lag 10 till extra straffar efter en läcker 3:a i sista skottet. Stjp, som satte en säker 3:a i grundomgången missade grovt och tog bara en 1:a så Måne kunde spelat på säkerhet och bara lagt upp bollen för en säker retur men slog istället till med sin andra raka 3:a. Frågan är om inte Lag 10 nu seglat upp som favoriter att ta hem det hela. Lag 14 (Samet, SatanG, Spooncreek, Stefan) - Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) 8-10 Också en liten överraskning men Lag 5 visar en hög lagmoral. Lag 9 (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) - Lag 7 (Issanbonde, Jive, Johan R, John Khonken) 10-7 En tämligen klar seger där Lag 7 inte alls kom upp i den höga nivå de hade i första rundan. Nu blir det ingen mer basket idag men semifinaler och final i morgon är det tänkt. Semifinalerna är alltså följande: Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) - (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) Så djäkla gott, nu kommer HN att gå in i silence i en hel månad ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jäkla Clirre, man kan inte lita på någon när det gäller 😟 Jag sa ju det innan att clirre lägger sig inte, minsta tecken på läggning straffas direkt, Ändrades Maj 16, 2020 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Men för i helvete... Hela helgen förstörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Yeah, Lag tre med det hemliga vapnet Clion kommer inte att ge upp detta utan en hård kamp! Clion har lärt oss andra i teamet att erfarenhet slår allt! Clion är ju en grym veteran och härdad fighter! Blir svårt att vinna mot oss i lag tre! Segertåget fortsätter och ökar farten..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 1 minut sedan, skrev Esspe: Har hört att han skulle sitta i möte med Supersafer hela dan i morgon så ni blir en man kort Hmm ska inte säga för mycket men som sagt Clion är en expert på att finta bort sina motspelare och ibland även oss medspelare så rävspelet har börjat, mer säger jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 (ändrad) Är resultaten från dopingkontrollerna klara? Jag har mina misstankar men vill inte outa någon speciell spelare. Ändrades Maj 16, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 11 timmar sedan, skrev Atom: Jag pluggade faktiskt ihop med Anders Ström men jag tror att han har ett horn i sidan på mig efter att jag slagit honom i en ytterst spritindränkt pingismatch. Jag hade Anders Ström som lärarvikarie i skolan och misstänker att han nog skulle ha ett horn i sidan på mig också om jag träffade honom nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Taktiken inför semin är klar. M33 blandar ett par rejäla gurk-GT och bjuder Clirre. Segern blir busenkel efter det.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 14 minuter sedan, skrev Muimatt: Taktiken inför semin är klar. M33 blandar ett par rejäla gurk-GT och bjuder Clirre. Segern blir busenkel efter det.... Tror inte ens att han behöver blanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2020 Semifinalerna är spelade och nu hade varje spelare the skott; rakt framifrån och en från vardera sida. Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) 6-9 3-3 efter skotten framifrån men när det kom till skott från vinkel så var det klasskillnad. Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) - Lag 9 (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) 13-12 es 8-8 efter full tid och 11-11 efter första förlängningen men till slut satte FF den avgörande poängen. Alltså blir det en bronsmatch i eftermiddag mellan Lag 3 och Lag 9 följt av en final mellan Lag 10 och Lag 5. Ska MickeN lyckas to sin andra raka seger i denna den sista tävlingen? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 2 hours ago, Atom said: men till slut satte FF den avgörande poängen @FF Riktigt starkt gjort och under press dessutom!! 👏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 3 timmar sedan, skrev Fantomen: @FF Riktigt starkt gjort och under press dessutom!! 👏 En du då, en vandrande vålnad som vanligt.....🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2020 Bronsmatch: Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 9 (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) 12-11 Nu var det 5 skott per lagmedlem från olika avstånd och vinklar. Lag 3 har verkligen överraskat och jag har ju efterlyst medaljer även för Bonna-Sverige och vad representerar det bättre än Tibro och Malmö. Det kändes som luften lite gick ur Lag 9 efter semifinalen (tänk gärna Bulgarien i VM-94), jag hade nog trott att de skulle ta den här matchen Final: Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) - Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) 12-14 Lag 10 är nog de som imponerat mest under helgen men här låg de ständigt under hela matchen och sista omgången var ren defilering. Esspe och Fantomen satte 4 av 5 skott och det får anses ytterst imponerande. Nu blir det inga fler tävlingar, i varje fall inte på väldigt länge. Fuska inte med träningen dock för blir det en Covid-20 eller Covid-19/2 så kanske jag dyker upp igen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 19 minuter sedan, skrev Atom: Bronsmatch: Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 9 (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) 12-11 Nu var det 5 skott per lagmedlem från olika avstånd och vinklar. Lag 3 har verkligen överraskat och jag har ju efterlyst medaljer även för Bonna-Sverige och vad representerar det bättre än Tibro och Malmö. Det kändes som luften lite gick ur Lag 9 efter semifinalen (tänk gärna Bulgarien i VM-94), jag hade nog trott att de skulle ta den här matchen Final: Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) - Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) 12-14 Lag 10 är nog de som imponerat mest under helgen men här låg de ständigt under hela matchen och sista omgången var ren defilering. Esspe och Fantomen satte 4 av 5 skott och det får anses ytterst imponerande. Nu blir det inga fler tävlingar, i varje fall inte på väldigt länge. Fuska inte med träningen dock för blir det en Covid-20 eller Covid-19/2 så kanske jag dyker upp igen. Åh nej! Är idrotten slut nu? Kan vi inte köra en Bankkris -17 då jag vet att även den är något som du håller kärt. Den kommer att gå till historien och aldrig glömmas. ”Never Forget...” depressionen på 30-talet, bankkrisen -17 och nu Covid -19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2020 2 minutes ago, andrejsdenruskige said: Åh nej! Är idrotten slut nu? Kan vi inte köra en Bankkris -17 då jag vet att även den är något som du håller kärt. Den kommer att gå till historien och aldrig glömmas. ”Never Forget...” depressionen på 30-talet, bankkrisen -17 och nu Covid -19 Man skulle ju kunna göra som sportkanaler och sporttidningar gör nu i bristen på live sport; köra stora ögonblick i repris. Man kan tänka sig Skönaste Fylleinlägg, Värsta Sågningen, Mest Korkade Inlägget (den blir tuff) osv. Allt detta sportande har dock sugit musten ur mig så det får någon annan ta. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Bättre att vinna en bronsmatch än att förlora en final trots allt! Skoj att bonna-Sverige kan vinna något i dessa storstadstider även då en annan sedan länge har lämnat småstadslivet för betonghettot så är man ju fortfarande en småstadskille. Vill tacka mina medspelare som har visat en grym laganda o fightingspirit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2020 Just now, Esspe said: Och nu väntar vi alla på prisutdelningen. Var, när, hur? Vad sägs om fri öl på Harrys på Midsommarafton? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 1 timme sedan, skrev Atom: Man skulle ju kunna göra som sportkanaler och sporttidningar gör nu i bristen på live sport; köra stora ögonblick i repris. Man kan tänka sig Skönaste Fylleinlägg, Värsta Sågningen, Mest Korkade Inlägget (den blir tuff) osv. Allt detta sportande har dock sugit musten ur mig så det får någon annan ta. Är nog bara du som kan fixa detta... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 4 timmar sedan, skrev Atom: Bronsmatch: Lag 3 (Clion, Conservator, Dolle, Drik) - Lag 9 (Knasen, Koppar 55, Krille, Kötthandlarn) 12-11 Nu var det 5 skott per lagmedlem från olika avstånd och vinklar. Lag 3 har verkligen överraskat och jag har ju efterlyst medaljer även för Bonna-Sverige och vad representerar det bättre än Tibro och Malmö. Det kändes som luften lite gick ur Lag 9 efter semifinalen (tänk gärna Bulgarien i VM-94), jag hade nog trott att de skulle ta den här matchen Final: Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) - Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) 12-14 Lag 10 är nog de som imponerat mest under helgen men här låg de ständigt under hela matchen och sista omgången var ren defilering. Esspe och Fantomen satte 4 av 5 skott och det får anses ytterst imponerande. Nu blir det inga fler tävlingar, i varje fall inte på väldigt länge. Fuska inte med träningen dock för blir det en Covid-20 eller Covid-19/2 så kanske jag dyker upp igen. Överföring stoppad,kontraktet med Stanford kasserat och tomt i garaget,är förjävligt att doping ska löna sig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2020 5 minutes ago, måne said: Överföring stoppad,kontraktet med Stanford kasserat och tomt i garaget,är förjävligt att doping ska löna sig. Gaska upp dig nu, silver är inte illa. Dessutom fick jag ett mail av din fru, som skrev ”suveränt, första gången Måne inte kommer först” 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 On 2020-05-12 at 19:38, skrev spooncreek: Ok. Som svensk kommer jag givetvis att acceptera den gjorda laguttagningen. Men om man finge drömma lite om hur det ska gå så hade jag önskat att jag hade fått med ett par atleter i laget, såsom @Esspe och @Fantomen. Men det blir väl som det blir. Apropå ingenting alls så ska jag i morgon fylla på förrådet med IPA, det kan bli rätt välfyllt.... 4 timmar sedan, skrev Atom: Final: Lag 10 (M33, MickeN, Muimatt, Måne) - Lag 5 (Esspe, Fantomen, FF, Frasse) 12-14 Lag 10 är nog de som imponerat mest under helgen men här låg de ständigt under hela matchen och sista omgången var ren defilering. Esspe och Fantomen satte 4 av 5 skott och det får anses ytterst imponerande. Vill ju bara påminna om vilka jag önskade ha i mitt lag. Man anade ju potentialen hos både @Esspe och @Fantomen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu