Drivern Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Är ju också ganska kort,men å andra sidan väldigt kvick och teknisk så basket (korgboll) kan nog funka även för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 15 minuter sedan, skrev hamnoi: Men den samlingen av halta,lytta, överåriga och något för törstiga så känner jag mig säker på en pallplats. Sign me up! Med rätt sorts motstånd så går det att vinna de flesta matcher! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Jo jag duger nog som rundningsmärke!😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 3 hours ago, Atom said: Nu har MPR varit riktigt segt de senaste veckorna och dessutom stundtals rätt otrevligt så hade tänkt ta ett längre uppehåll från forumet. Sedan tänkte jag; istället för att gnälla så försöker jag gör något kul istället och se om det fungerar. Alltså nog med Corona, Trump och andra otrevligheter ett tag och dags för en ny tävling till helgen; basket! För att råda lite bot på allt bråkande senaste tiden har jag dessutom tänkt att det här blir en lagtävling. 16 lag med 4 i varje. Uttagna är de som skrivit i tråden och det finns 17 platser kvar. Jag tänkte sätta ihop lagen imorgon så ni har till midnatt idag, svensk tid, att skriva ett inlägg om ni inte redan gjort det och vill vara med i denna ärofyllda tävling. Om inte nog personer skrivit så tar jag de första som gav karma i början av tråden för att fylla upp med. Får man välja vilka man spelar med , eller är det så där svenskt "rättvist" mellanmjölkigt att man blir lottad in i ett lag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 6 minutes ago, spooncreek said: Får man välja vilka man spelar med , eller är det så där svenskt "rättvist" mellanmjölkigt att man blir lottad in i ett lag? Jag är ju något av trinationell så det blir en blandning. Det blir kinesiskt så till vida att jag diktatoriskt bestämmer vilken metod som används till lagindelningen. Det blir svenskt så till vida att den metod jag valt kommer redovisas helt transparent. Det blir sedan thailändskt genom att ni erbjuds byta lag mot x antal IPA’s 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 10 minutes ago, Atom said: Jag är ju något av trinationell så det blir en blandning. Det blir kinesiskt så till vida att jag diktatoriskt bestämmer vilken metod som används till lagindelningen. Det blir svenskt så till vida att den metod jag valt kommer redovisas helt transparent. Det blir sedan thailändskt genom att ni erbjuds byta lag mot x antal IPA’s 😉 Ok. Som svensk kommer jag givetvis att acceptera den gjorda laguttagningen. Men om man finge drömma lite om hur det ska gå så hade jag önskat att jag hade fått med ett par atleter i laget, såsom @Esspe och @Fantomen. Men det blir väl som det blir. Apropå ingenting alls så ska jag i morgon fylla på förrådet med IPA, det kan bli rätt välfyllt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Ska Ove vara domare? Har han samma bankkonto som förut?😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Jag har varit målvakt i både fotboll och bandy, att stå i ett basketmål är väl ungefär samma sak antar jag så jag är med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Jag är målvakt till ca 30 bilar som folk inte få ha enligt socialstyrelsen, så finns det plats för mig. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Jag var en expert i skolan på basket,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ............................................ ........................................... ........................................... ........................................ att träffa med bollen precis i Enis ~White men can´t jump "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Nån ska ju bli sist så ja e med.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 2 timmar sedan, skrev Atom: Jag är ju något av trinationell så det blir en blandning. Det blir kinesiskt så till vida att jag diktatoriskt bestämmer vilken metod som används till lagindelningen. Det blir svenskt så till vida att den metod jag valt kommer redovisas helt transparent. Det blir sedan thailändskt genom att ni erbjuds byta lag mot x antal IPA’s 😉 Så utomordentligt klokt tänkt! Ditt geni lyser igenom i varje stavelse! Du är inte bara vis, utan även vacker och atletiskt byggd, som en gammal grekisk gud ungefär! Är du dessutom möjligen mottaglig för smicker? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Jag var en expert i skolan på basket,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ............................................ ........................................... ........................................... ........................................ att träffa med bollen precis i Enis ~White men can´t jump Siktade du i krysset? Ta det stora hålet istället. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev rolba: Siktade du i krysset? Ta det stora hålet istället. 😉 Då blir hon ju gravid. Ändrades Maj 12, 2020 av berlitz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tommy: Så utomordentligt klokt tänkt! Ditt geni lyser igenom i varje stavelse! Du är inte bara vis, utan även vacker och atletiskt byggd, som en gammal grekisk gud ungefär! Är du dessutom möjligen mottaglig för smicker? MVH Kör en Clion! Tänker förstås på denna guden: En staty av ingen mindre än Michelangelo! MVH Ändrades Maj 12, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 7 timmar sedan, skrev Atom: Nu har MPR varit riktigt segt de senaste veckorna och dessutom stundtals rätt otrevligt så hade tänkt ta ett längre uppehåll från forumet. Sedan tänkte jag; istället för att gnälla så försöker jag gör något kul istället och se om det fungerar. Alltså nog med Corona, Trump och andra otrevligheter ett tag och dags för en ny tävling till helgen; basket! För att råda lite bot på allt bråkande senaste tiden har jag dessutom tänkt att det här blir en lagtävling. 16 lag med 4 i varje. Uttagna är de som skrivit i tråden och det finns 17 platser kvar. Jag tänkte sätta ihop lagen imorgon så ni har till midnatt idag, svensk tid, att skriva ett inlägg om ni inte redan gjort det och vill vara med i denna ärofyllda tävling. Om inte nog personer skrivit så tar jag de första som gav karma i början av tråden för att fylla upp med. Tjoho tänkte jag och var på vippen att föreslå att Swippe skulle få ett wildcard till tävlingen. Men med närmare eftertanke så är det nog en dålig idé då det är en lagtävling och inte en individuell sådan och då kommer väl den där enväldige domaren tillika organisatören bara på ren djävulskap sätta mig i samma lag som Swippe, så att man inte kan dra några fördelar av att ha halkat ner ett pinnhål på svarta listan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 5 hours ago, Atom said: Om jag nu inte ändrar mig och tar ett uppehåll innan dess, men gör jag det så lovar jag att istället för att utannonsera det här så skickar jag ett PM till dig Neh du! Den går jag inte på! Du faller ju på eget grepp ser du väl och sitter rejält fast i vinkelvolten. Om du skickar PM så är du ju i aktiv och har således inte tagit ett uppehåll från forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 7 timmar sedan, skrev Atom: Nu har MPR varit riktigt segt de senaste veckorna och dessutom stundtals rätt otrevligt så hade tänkt ta ett längre uppehåll från forumet. Sedan tänkte jag; istället för att gnälla så försöker jag gör något kul istället och se om det fungerar. Alltså nog med Corona, Trump och andra otrevligheter ett tag och dags för en ny tävling till helgen; basket! För att råda lite bot på allt bråkande senaste tiden har jag dessutom tänkt att det här blir en lagtävling. 16 lag med 4 i varje. Uttagna är de som skrivit i tråden och det finns 17 platser kvar. Jag tänkte sätta ihop lagen imorgon så ni har till midnatt idag, svensk tid, att skriva ett inlägg om ni inte redan gjort det och vill vara med i denna ärofyllda tävling. Om inte nog personer skrivit så tar jag de första som gav karma i början av tråden för att fylla upp med. Med mina relativt resliga 190 cm och dessutom en ny matchvikt, så känner jag mig redo för en ny fight MEN jag vill spela i samma lag som min änglabroder Hamnoi........ Han är visserligen inte så lång men tror han är snabb i dribblingarna och det är ju redan bevisat sedan länge hur magiskt han kan finta bort motståndare..... Minns när Knasen hamnade på läktaren (eller rättare sagt i gräsmattan) i skräckinjagande spännande VM-final säckhoppning på Västgötaträffen för många år sedan........🤣 💙 Tror hans form håller i sig nu när han gjort en nysatsning inom Thaiboxning......... 5 timmar sedan, skrev hamnoi: Men den samlingen av halta,lytta, överåriga och något för törstiga så känner jag mig säker på en pallplats. Sign me up! Hamnar vi i samma lag borde vi regera......... Förutsätter att Atom tar bort de vanliga fjollreglerna som finns i basket där man knappt får röra varandra och tillåter både "lowkicks" och glidtacklingar............🤣 🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Med mina relativt resliga 190 cm och dessutom en ny matchvikt, så känner jag mig redo för en ny fight MEN jag vill spela i samma lag som min änglabroder Hamnoi........ Han är visserligen inte så lång men tror han är snabb i dribblingarna och det är ju redan bevisat sedan länge hur magiskt han kan finta bort motståndare..... Minns när Knasen hamnade på läktaren (eller rättare sagt i gräsmattan) i skräckinjagande spännande VM-final säckhoppning på Västgötaträffen för många år sedan........🤣 💙 Tror hans form håller i sig nu när han gjort en nysatsning inom Thaiboxning......... Hamnar vi i samma lag borde vi regera......... Förutsätter att Atom tar bort de vanliga fjollreglerna som finns i basket där man knappt får röra varandra och tillåter både "lowkicks" och glidtacklingar............🤣 🤣 Har de fyllt igen kratern som blev i gräsmattan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 1 minut sedan, skrev GreenValley: Har de fyllt igen kratern som blev i gräsmattan? De håller på, med fyllmassor från byggandet av Västlänken! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Med mina relativt resliga 190 cm och dessutom en ny matchvikt, så känner jag mig redo för en ny fight MEN jag vill spela i samma lag som min änglabroder Hamnoi........ Han är visserligen inte så lång men tror han är snabb i dribblingarna och det är ju redan bevisat sedan länge hur magiskt han kan finta bort motståndare..... Minns när Knasen hamnade på läktaren (eller rättare sagt i gräsmattan) i skräckinjagande spännande VM-final säckhoppning på Västgötaträffen för många år sedan........🤣 💙 Tror hans form håller i sig nu när han gjort en nysatsning inom Thaiboxning......... Hamnar vi i samma lag borde vi regera......... Förutsätter att Atom tar bort de vanliga fjollreglerna som finns i basket där man knappt får röra varandra och tillåter både "lowkicks" och glidtacklingar............🤣 🤣 Kallar du det där säckhoppning? Han har ju för fan ena benet fritt så han springer ju helt obehindrat, det hade inte ens Atom släppt hur högt jag ens ligger på svarta listan 😑 Skönt att se minen av Towe´s besvikelse när bajaren tuggade gräsmatta iallafall Ett riktigt grönvitt ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 18 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Med mina relativt resliga 190 cm och dessutom en ny matchvikt, så känner jag mig redo för en ny fight MEN jag vill spela i samma lag som min änglabroder Hamnoi........ Han är visserligen inte så lång men tror han är snabb i dribblingarna och det är ju redan bevisat sedan länge hur magiskt han kan finta bort motståndare..... Minns när Knasen hamnade på läktaren (eller rättare sagt i gräsmattan) i skräckinjagande spännande VM-final säckhoppning på Västgötaträffen för många år sedan........🤣 💙 Tror hans form håller i sig nu när han gjort en nysatsning inom Thaiboxning......... Hamnar vi i samma lag borde vi regera......... Förutsätter att Atom tar bort de vanliga fjollreglerna som finns i basket där man knappt får röra varandra och tillåter både "lowkicks" och glidtacklingar............🤣 🤣 Va inte jag med det där året?Clirre började som överdomare men blev senare utvisad..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 9 minuter sedan, skrev GreenValley: Har de fyllt igen kratern som blev i gräsmattan? 7 minuter sedan, skrev Tommy: De håller på, med fyllmassor från byggandet av Västlänken! MVH Jag har varit där flera gånger sedan 2012 med skottkärra och spade och försökt att fylla igen den men det tycks ha bildats ngn form av slukhål sedan den plöjningen, så det har inte riktigt gått att fylla igen...... Men precis som Tommy skriver, så kommer de börja spränga ut en tunnel under Skansen Lejonet till Västlänken i ren bergmassa som förmodligen kan bli en bra grund och sedan kommer de gräva ut ett 25 meter djupt schakt på Korsvägen i leran för en av stationerna till ovan nämnda länk..... Hoppas att detta blir tillräcklig toppfyllning, så att jag kan sprida ut lite gräsfrön innan augusti........😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 10 minuter sedan, skrev Knasen: Kallar du det där säckhoppning? Han har ju för fan ena benet fritt så han springer ju helt obehindrat, det hade inte ens Atom släppt hur högt jag ens ligger på svarta listan 😑 Skönt att se minen av Towe´s besvikelse när bajaren tuggade gräsmatta iallafall Ett riktigt grönvitt ❤️ Det där har du gnällt om i dåliga försvarstal sedan 2012 varje gång bilden har publicerats..........😂 Visst är ena benet utanför säcken men det syns klart och tydligt att han ändå hoppar jämfota........😄 Tror du verkligen du hade vunnit om Hamnois säck inte hade gått sönder?.....🤣 Men du, jag håller med om att Towes min är obetalbar..........😂 🤣 😂 💚 💚 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det där har du gnällt om i dåliga försvarstal sedan 2012 varje gång bilden har publicerats..........😂 Visst är ena benet utanför säcken men det syns klart och tydligt att han ändå hoppar jämfota........😄 Tror du verkligen du hade vunnit om Hamnois säck inte hade gått sönder?.....🤣 Men du, jag håller med om att Towes min är obetalbar..........😂 🤣 😂 💚 💚 Han hoppade inte jämfota ett steg i den tävlingen, jag låg ju där i linje med underlaget bara för att avslöja en fuskare. Hade bättre koll än vad Hawkeye har på linjerna på en tennisplan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu