Surin P3 Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Jag är helt oberörd av denna situation. Det är noll i skillnad på dagar och kvällar. Men tack vare coronan, så måste ju stjp få sitt rum byggt. Blir dryga 25m2 med fullständig ensamhet och AC för största möjliga bekvämlighet. Dörren blir en specialare... Allt för att roa sig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Sopat gatan både min och grannens del, de är 70+ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Apropå luften, hur är den i Bangkok nu? Hej Kenneth4618, Helt ok, när man tittar upp så är det en blå färg. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Jag är helt oberörd av denna situation. Det är noll i skillnad på dagar och kvällar. Men tack vare coronan, så måste ju stjp få sitt rum byggt. Blir dryga 25m2 med fullständig ensamhet och AC för största möjliga bekvämlighet. Dörren blir en specialare... Allt för att roa sig själv. Hej Surin P3 Var är soffan och ölbordet? Var beredd.. Första helgen det släpper så kommer jag upp. Ha en kanonbra dag! Note. Om Atom är sugen så kan han få åka med på "bönpallen" upp till Surin. Ändrades April 19, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 1 minut sedan, skrev stjp8729: Hej Surin P3 Var är soffan och ölbordet? Var beredd.. Första helgen det släpper så kommer jag upp. Ha en kanonbra dag! 25 meter soffa och 27.5 meter ölbord räcker väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Idag har jag laddat den här med prinskorv och imorgon ska den vittjas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Apropå luften, hur är den i Bangkok nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 5 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Idag har jag laddat den här med prinskorv och imorgon ska den vittjas. Morötter ska vara bra har jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 Musfälla brukar väl bestå av nån sliskig likör, spetsad med vodka samt en lien glipa i fickan så laxarna syns, eller??? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 Man kan dagligen ladda ner följande rapporter och spela Excel https://www.google.com/covid19/mobility/ https://www.apple.com/covid19/mobility /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 8 hours ago, rolba said: Morötter ska vara bra har jag hört. Nja, ibland går det snett även med prinskorv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 39 minuter sedan, skrev Captain Morgan: Nja, ibland går det snett även med prinskorv. Covid-20 here we come! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 2 hours ago, samet said: Covid-20 here we come! No way! He is gone. No Covid-20.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 (ändrad) Den där var ju lika snabb som BTT när priset på barfine kommer upp på tapeten 😁 Ändrades April 20, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Spriten är slut och nu har klädhängaren släpats ut på terassen för att få tiden att gå. Hur gjorde man nu igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 On 2020-04-19 at 18:28, skrev Surin P3: Jag är helt oberörd av denna situation. Det är noll i skillnad på dagar och kvällar. Men tack vare coronan, så måste ju stjp få sitt rum byggt. Blir dryga 25m2 med fullständig ensamhet och AC för största möjliga bekvämlighet. Dörren blir en specialare... Allt för att roa sig själv. Vad ska Hojen stå😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 @Atom Dags att flytta hem. https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/objekt/?objektid=1628909 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: @Atom Dags att flytta hem. https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/objekt/?objektid=1628909 Enis Jaaa, då kan jag hyra den ena flygeln när jag flyttar hem nästa år. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 4 hours ago, Enis said: @Atom Dags att flytta hem. https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/objekt/?objektid=1628909 Enis Känner till stället, de körde pub för några somrar sedan. En sommarstuga vid en sjö i de trakterna om några år ligger i vår planering men en herrgård mitt ute på en åker mellan Tibro och Hjo blir det nog inte. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Å...... @stjp8729 kan slå till på en 240.... https://www.taladrod.com/w40/icar/cardet.aspx?cid=2347058 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 16 minuter sedan, skrev Enis: Å...... @stjp8729 kan slå till på en 240.... https://www.taladrod.com/w40/icar/cardet.aspx?cid=2347058 /Enis 555 Jovisst, det är skoj när folk törs ta ut svängarna och vara lite annorlunda.... men detta är ju varken vackert eller.... någonting alls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 10 timmar sedan, skrev Jive: Jaaa, då kan jag hyra den ena flygeln när jag flyttar hem nästa år. Skall du flytta hem??? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 10 minuter sedan, skrev Tommy: Skall du flytta hem??? MVH Funderar på om det går att starta ett äldreboende i Thailand som delvis finansieras av Sverige... Billigare lokaler och personal, antagligen trevligare personal och väder dessutom... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 22 minuter sedan, skrev Tommy: Skall du flytta hem??? MVH Japp, jag planerar att flytta nästa år om jag hittar en bostad i Norrtälje eller nånstans i Roslagen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 5 minuter sedan, skrev Jive: Japp, jag planerar att flytta nästa år om jag hittar en bostad i Norrtälje eller nånstans i Roslagen. Du har kanske tajmat flytten bra, verkar som att bostadspriserna faller nu, ingen vågar köpa, många blir tvungna att sälja... Trist men sant. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu