conservator Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Med mina relativt resliga 190 cm och dessutom en ny matchvikt, så känner jag mig redo för en ny fight MEN jag vill spela i samma lag som min änglabroder Hamnoi........ Han är visserligen inte så lång men tror han är snabb i dribblingarna och det är ju redan bevisat sedan länge hur magiskt han kan finta bort motståndare..... Minns när Knasen hamnade på läktaren (eller rättare sagt i gräsmattan) i skräckinjagande spännande VM-final säckhoppning på Västgötaträffen för många år sedan........🤣 💙 Tror hans form håller i sig nu när han gjort en nysatsning inom Thaiboxning......... Hamnar vi i samma lag borde vi regera......... Förutsätter att Atom tar bort de vanliga fjollreglerna som finns i basket där man knappt får röra varandra och tillåter både+ "lowkicks" och glidtacklingar............🤣 🤣 Nu när fotbollen vilar så vill jag bara informera änglabröderna att det även i basket är antal mål som räknas, 190 cm räcker inte långt för att stoppa mina 3 poängskast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 13 minuter sedan, skrev Knasen: Han hoppade inte jämfota ett steg i den tävlingen, jag låg ju där i linje med underlaget bara för att avslöja en fuskare. Hade bättre koll än vad Hawkeye har på linjerna på en tennisplan Fake news........🤣 12 minuter sedan, skrev conservator: Nu när fotbollen vilar så vill jag bara informera änglabröderna att det även i basket är antal mål som räknas, 190 cm räcker inte långt för att stoppa mina 3 poängskast Vadå, det finns väl ingen över 175 cm i Skåne och med den längden klarar man inte av att sätta en 3-poängare från 6,75 meters håll.........🤣 Eller skall ni ta den reslige Zlatan till hjälp??...... Nä just det ja, han spelar ju i Hammarby.........🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fake news........🤣 Vadå, det finns väl ingen över 175 cm i Skåne och med den längden klarar man inte av att sätta en 3-poängare från 6,75 meters håll.........🤣 Eller skall ni ta den reslige Zlatan till hjälp??...... Nä just det ja, han spelar ju i Hammarby.........🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Jag är över 175 cm och sätter bara 3 poängare 2 poängare är lite att slösa med tiden. Z får spela vart han vill inget jag lägger något intresse i, kul matcher blir det "om" han skulle spela i Hammaby dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Knasen: Han hoppade inte jämfota ett steg i den tävlingen, jag låg ju där i linje med underlaget bara för att avslöja en fuskare. Hade bättre koll än vad Hawkeye har på linjerna på en tennisplan Han är klart och tydligt ovanför marken i det enda bildbeviset från denna tävling och det gäller som styrkande för tävlingens utformande......... Subjektiva bedömningar som gjordes på fyllan för 8 år sedan räknas inte längre i enlighet med paragraf 14, stycke 29 i den så kallade "minnesförlustlagen" och till den räknas även lagen för "imaginära och selektiva minnesupplevelser under rus"................🤣 En protest borde lämnats in till tävlingskommittén med en gång med vederbörlig dokumentation i både text och bild och därefter skulle man gjort en objektiv VAR-bedömning men tyvärr är dessa bildarkiv inte tillgängliga längre...........😁 Kvarstående är dock plogfåran i gräsmattan, som 8 år efteråt fortfarande ger stora spår efter det starkaste beviset på förlusten........🤣 💚 💚 💚 (se, du fick ju t.o.m. Bajenhjärtan av mig).........❤️ Ändrades Maj 12, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Han är klart och tydligt ovanför marken i det enda bildbeviset från denna tävling och det gäller som styrkande för tävlingens utformande......... Subjektiva bedömningar som gjordes på fyllan för 8 år sedan räknas inte längre i enlighet med paragraf 14, stycke 29 i den så kallade "minnesförlustlagen" och till den räknas även lagen för "imaginära och selektiva minnesupplevelser under rus"................🤣 En protest borde lämnats in till tävlingskommittén med en gång med vederbörlig dokumentation i både text och bild och därefter skulle man gjort en objektiv VAR-bedömning men tyvärr är dessa bildarkiv inte tillgängliga längre...........😁 Kvarstående är dock plogfåran i gräsmattan, som 8 år efteråt fortfarande ger stora spår efter det starkaste beviset på förlusten........🤣 💚 💚 💚 (se, du fick ju t.o.m. Bajenhjärtan av mig).........❤️ Det är ju mer än man kan säga om mullvaden från Bajen! 🤣 Ändrades Maj 12, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Han är klart och tydligt ovanför marken i det enda bildbeviset från denna tävling och det gäller som styrkande för tävlingens utformande......... Subjektiva bedömningar som gjordes på fyllan för 8 år sedan räknas inte längre i enlighet med paragraf 14, stycke 29 i den så kallade "minnesförlustlagen" och till den räknas även lagen för "imaginära och selektiva minnesupplevelser under rus"................🤣 En protest borde lämnats in till tävlingskommittén med en gång med vederbörlig dokumentation i både text och bild och därefter skulle man gjort en objektiv VAR-bedömning men tyvärr är dessa bildarkiv inte tillgängliga längre...........😁 Kvarstående är dock plogfåran i gräsmattan, som 8 år efteråt fortfarande ger stora spår efter det starkaste beviset på förlusten........🤣 💚 💚 💚 (se, du fick ju t.o.m. Bajenhjärtan av mig).........❤️ ⭐⭐ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Glöm inte tvätta händerna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 2 timmar sedan, skrev Tommy: Kör en Clion! Tänker förstås på denna guden: En staty av ingen mindre än Michelangelo! MVH Liten k*k och ful frisyr! Nej, det är inte @Atom för han har inte så mycket hår 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Come fly with me Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Liten k*k och ful frisyr! Nej, det är inte @Atom för han har inte så mycket hår 😎 Det är inte hår det är vindruvor! Men det ÄR Bacchus en av de vackrare avbildningarna av denne gud! MVH Ändrades Maj 12, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 9 minuter sedan, skrev Tommy: Det är inte hår det är vindruvor! Men det ÄR Bacchus en av de vackrare avbildningarna av denne gud! MVH Då hade jag rätt! Det var inte Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Sign me up,194 ståtliga centimeter och oskuld,ett givet vinnartips. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 Jag vill ha Boa i mitt lag. Han är ju bra på att dunka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 @Surin P3 verkar ha ledsnat på tristessen och inaktiveten på forat och dunkat in en uppgradering under radarn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 På allmän begäran från Mpr’s skribenter, läsare, tyckare samt fantasifoster så meddelar Netflix följande enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 Då är lagindelningen gjord. Jag tog de 53 medlemmar som skrivit i tråden plus slumpvis 11 av de medlemmar som gav en karma till första inlägget; har jag missat någon så beklagar jag det. Vill någon inte vara med så hör av er. För att undvika kritik om lagindelningen så körde jag i alfabetisk ordning så är ni inte nöjda med ert lag så får ni skylla på er taskiga fantasi. I åttondelsfinalerna blir det bara enkla straffkast så längd, spelsinne och kondition är nog inte avgörande faktorer. Ett minimalt bollsinne, förmåga att sikta samt nerver av stål är nog det viktigaste. Längre in i slutspelet så kan det även bli returtagning, lay-ups mm och det ställer givetvis lite mer atletiska krav. Lag 1: Amigo Andrejsdenruskige Arnold Layne AudiRS Ett lag som känns ganska musikaliskt men kanske inte de stora sportfantasterna. Lag 2: Baa Berlitz Bibben Captain Morgan Ett tämligen thailändskt lag där CM sticker ut för sitt stora tävlingsengagemang. Lag 3: Clion Conservator Dolle Drik Korgen är satt för en lagom nivå till dottern och hon är 1.80 så kan vara lite högt för Clion. Conservator kommer givetvis vara på hugget och Drik är ju ändå Tibrobo, även om basket aldrig varit någon stor sport där. Lag 4: Drivern Duracell Ellim63 Enis Både Drivern och Enis har ju redan flaggat upp för att basket inte riktigt är deras grej men kanske Duracell kan gå på intensitet och Ellim63 på ren kraft och sin bingokunskap? Lag 5: Esspe Fantomen FF Frasse Spooncreek ville ju gärna ha Esspe och Fantomen i sitt lag så man får anta att de har hög potential. Lag 6: Fredman GreenValley Hamnoi Hobbe Hamnoi har ju gått bra både i pilkastningen och bingon och GreenValley verkar alltid taggad och jag vill minnas att Fredman också nådde viss framgång i pilkastningen. Helt klart ett lag att räkna med. Lag 7: Issanbonde Jive Johan R John Khonken Har Jive återhämtat sig från diskbråcket och kan John Khonken lägga alla sina konspirationer åt sidan och fokusera? Isaanbonde har dessutom redan deklarerat sin oförmåga. Inget att förlora alltså. Lag 8: Jolo Jrk Kalasbullem Kenneth4618 Ett ganska lågmält lag men i de grundaste vatten osv. Återkommer snart med resterande grupper. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 Lag 9: Knasen Koppar 55 Krille Kötthandlarn Köttis tog medalj i bingon och Knasen är alltid laddad, helt klart ett lag som ska vara med och slåss. Lag 10: M33 MickeN Muimatt Måne Intressant lag. MickeN tog hem basketen och Måne verkar ha en riktig vinnarskalle. M33 och Muimatt har ungdomen för sig. En av de absoluta favoriterna. Lag 11: Naamjai Naam Kaeng Nice Beaver Nicholas Helt klart ett intressant lag, kanske dock inte just gällande basket. Kan dock överraska. Lag 12: Nilsson68 Nutteman Peolito Pigge01 Peolito vann pilkastningen så är givetvis ett tillskott i vilket lag som helst. Nilsson68 var stark i bingon (vad det nu har med basket att göra) och Pigge ser ut lite grann som Larry Bird. Lag 13: Pust Ragson Rillex Rolba Också ett ganska thailändskt lag. Pust kommer givetvis försöka köpa framgång och Rillex kan kanske överraska. Lag 14: Samet SatanG Spooncreek Stefan Ett mycket intressant lag där både SatanG och Spooncreek gick långt i pilkastningen. Samet och Stefan känns också som basketspelare, om än kanske i förklädnad. Lag 15: Stoneys Stjp Surin P3 Thomas01 Ser ut som starkt lag, åtminstone till tre fjärdedelar. Jag pekar givetvis inte ut den svaga länken med Stoneys, Stjp och Thomas ser starka ut. Lag 16: Thure Tommy Wangthong Wavis Ett rutinerat lag där Tommy visade klass i pilkastningen. Lottningen kommer nog imorgon och den kan givetvis påverkas.... Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 Nu var det väl bingon jag tog hem, inte basket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 5555555 Knasen och Köttis i samma lag, där kommer lagmoral och sammanhållning att sättas på hårda prov! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 (ändrad) 16 minutes ago, MickeN said: Nu var det väl bingon jag tog hem, inte basket. 14 minutes ago, Esspe said: Verkar inte lönt att ställa upp om det redan är avgjort. Jag vill ha omval och nya domare. Same same, är man bra på bingo så är man bra på basket, så är det bara. Ändrades Maj 13, 2020 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 27 minuter sedan, skrev Atom: Då är lagindelningen gjord. Jag tog de 53 medlemmar som skrivit i tråden plus slumpvis 11 av de medlemmar som gav en karma till första inlägget; har jag missat någon så beklagar jag det. Vill någon inte vara med så hör av er. För att undvika kritik om lagindelningen så körde jag i alfabetisk ordning så är ni inte nöjda med ert lag så får ni skylla på er taskiga fantasi. I åttondelsfinalerna blir det bara enkla straffkast så längd, spelsinne och kondition är nog inte avgörande faktorer. Ett minimalt bollsinne, förmåga att sikta samt nerver av stål är nog det viktigaste. Längre in i slutspelet så kan det även bli returtagning, lay-ups mm och det ställer givetvis lite mer atletiska krav. Lag 1: Amigo Andrejsdenruskige Arnold Layne AudiRS Ett lag som känns ganska musikaliskt men kanske inte de stora sportfantasterna. Lag 2: Baa Berlitz Bibben Captain Morgan Ett tämligen thailändskt lag där CM sticker ut för sitt stora tävlingsengagemang. Lag 3: Clion Conservator Dolle Drik Korgen är satt för en lagom nivå till dottern och hon är 1.80 så kan vara lite högt för Clion. Conservator kommer givetvis vara på hugget och Drik är ju ändå Tibrobo, även om basket aldrig varit någon stor sport där. Lag 4: Drivern Duracell Ellim63 Enis Både Drivern och Enis har ju redan flaggat upp för att basket inte riktigt är deras grej men kanske Duracell kan gå på intensitet och Ellim63 på ren kraft och sin bingokunskap? Lag 5: Esspe Fantomen FF Frasse Spooncreek ville ju gärna ha Esspe och Fantomen i sitt lag så man får anta att de har hög potential. Lag 6: Fredman GreenValley Hamnoi Hobbe Hamnoi har ju gått bra både i pilkastningen och bingon och GreenValley verkar alltid taggad och jag vill minnas att Fredman också nådde viss framgång i pilkastningen. Helt klart ett lag att räkna med. Lag 7: Issanbonde Jive Johan R John Khonken Har Jive återhämtat sig från diskbråcket och kan John Khonken lägga alla sina konspirationer åt sidan och fokusera? Isaanbonde har dessutom redan deklarerat sin oförmåga. Inget att förlora alltså. Lag 8: Jolo Jrk Kalasbullem Kenneth4618 Ett ganska lågmält lag men i de grundaste vatten osv. Återkommer snart med resterande grupper. Jive är frisk som en nötkärna och spelsugen som attan. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 Det enda som oroar mig i våran grupp är att Nilsson68 tar ut segern i förskott och poppar champagne och diverse drycker till oss innan själva turneringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 1 hour ago, Enis said: @Surin P3 verkar ha ledsnat på tristessen och inaktiveten på forat och dunkat in en uppgradering under radarn enis Jag trodde först att jag hamnat på Lunarstorm! Sen kollade jag igen och var säker på att CSS inte laddade korrekt så jag refreshade ett par gånger... Det är 2020 och forumet har mintgrön bakgrundsfärg... Really?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 4 minuter sedan, skrev Fantomen: Jag trodde först att jag hamnat på Lunarstorm! Sen kollade jag igen och var säker på att CSS inte laddade korrekt så jag refreshade ett par gånger... Det är 2020 och forumet har mintgrön bakgrundsfärg... Really?! fuckar skiten ur mina ögon... de blör redan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 Ja pilkastningen började bra sedan drabbades jag av hybris. Ska ta det lite kallare den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu