Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 7 minutes ago, Drivern said: Nu blev jag riktigt bitter,min protest behandlades antagligen inte efter gruppspelet😥 så mina funderingar på en Västgotaträff rann ut i sanden nu,får glädjas år två medaljer till framsidan i alla fall.Får väl bli nästa dramaqueen🐩 Din protest kunde tyvärr inte behandlas då du skickade den till IOK. Bingo är fortfarande inte en sanktionerad olympisk sport så du skulle skickat din protest till Försäkringskassan istället; det är där de flesta bingospelare är anslutna 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Svampplockning då blir det en tuff kamp. Frugan har redan planerat in semester till svampsäsongen 😀 Men nu är ju inte frugorna med och deltar i tävlingarna utan endast ett fåtal urvalda medlemmar. Du har ju flera gånger dokumenterat bilder hur du sitter i bilen och glor medans frugan din gnor i svampskogen, så du är inget hot mot mig som själv brukar krypa på alla fyra i skogen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 2 minuter sedan, skrev Knasen: Men nu är ju inte frugorna med och deltar i tävlingarna utan endast ett fåtal urvalda medlemmar. Du har ju flera gånger dokumenterat bilder hur du sitter i bilen och glor medans frugan din gnor i svampskogen, så du är inget hot mot mig som själv brukar krypa på alla fyra i skogen 😉 Jag plockar på distans “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 3 minutes ago, Kenneth4618 said: Jag plockar på distans Så kallad Covid-19 plockning. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Hade kanske önskat mig en högre placering men förmodligen satsade jag för hårt i kvalet och formtoppade för tidigt.......☹️ Skall väl dock vara glad att jag klarade ett brons då mina elitdagar inom bingo ligger långt bakom mig........ Kanske dags för en nysatsning igen, då man fortfarande verkar ha "det" i sig........😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 1 timme sedan, skrev MickeN: Gud hör bön! Finland vann ju! 🤣 Denna tråd är ju unik asså, pågått i många dagar nu och inte ett enda tjafs i tråden någonstans, det är bara det ett världsrekord!!Sa någon katt,,,,,,? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Jaha,då har man lärt till nästa gång,det blir att skicka Mr Big till Ove tidigare, för att prata om livets verkliga problem. P.s Atom glöm inte att titta under sängen innan du går o lägger dig,hälsa Ove o sov gott👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Tack Atom för bra ordnat game, tyvärr kom jag inte långt denna gång men få se oma jag får revanch i nästa omgång, om det blir typ Corona cup. Korona är ett spel som biljard, där spelare slår puckformade bitar med pinnar i burkar i varje hörn av det rektangulära spelområdet. Spelet spelas på en träplatta avgränsad av kanterna på Low. Spelet kan spelas av två till fyra spelare. Korona har fötts i Estland och Lettland på grundval av det indiska carromspelet sedan mitten av 1920-talet. I Lettland, där spelet kallas novuss, betraktas det som ett nationellt spel Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 35 minuter sedan, skrev Amigo: Tack Atom för bra ordnat game, tyvärr kom jag inte långt denna gång men få se oma jag får revanch i nästa omgång, om det blir typ Corona cup. Korona är ett spel som biljard, där spelare slår puckformade bitar med pinnar i burkar i varje hörn av det rektangulära spelområdet. Spelet spelas på en träplatta avgränsad av kanterna på Low. Spelet kan spelas av två till fyra spelare. Korona har fötts i Estland och Lettland på grundval av det indiska carromspelet sedan mitten av 1920-talet. I Lettland, där spelet kallas novuss, betraktas det som ett nationellt spel Spelades mycket på fritidsgården i min ungdom, när vi inte spelade innebandy ute, på asfalt i träskor och med "Transatlantiska regler" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Tittar på film bara 8 timmar lång. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 STOCKHOLM slår Göteborg det var ju ingen högoddsare.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hade kanske önskat mig en högre placering men förmodligen satsade jag för hårt i kvalet och formtoppade för tidigt.......☹️ Skall väl dock vara glad att jag klarade ett brons då mina elitdagar inom bingo ligger långt bakom mig........ Kanske dags för en nysatsning igen, då man fortfarande verkar ha "det" i sig........😂 Jag måste tacka Atom för en trevlig medaljceremoni även om den var på distans....... Publiken jublade när de såg att en "underdog" hade tagit sig så långt fram jämfört med andra starka atleter inom gebitet....... Att jag hamnade bakom Hamnoi är helt ok, då han är rena rama ungdomen jämfört med mig och två sillstrypare på pallplats är mycket bra jobbat tycker jag....... Önskar honom all lycka till i sin nya satsning mot guldet men jag skall vara där och konkurrera....... Vem som når högst vet jag inte men jag hoppas vi kan sporra varandra till stordåd i denna ädla sport i framtiden...... Att en "Nueva è Stockholmare" vann är jag övertygad beror på solklart fall av doping i form av kaffe med dopp......... Atom imponerade i hur fort han fick hit min medalj till Sveriges framstjärt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Grattis till medaljörerna. Jag skulle dock avvakta resultaten från dopingtesterna innan jag firar någon framgång. Misstänker att flertalet deltagare dopat sig med för mycket kaffe på fat, småkakor och annat bingo-tillbehör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: STOCKHOLM slår Göteborg det var ju ingen högoddsare. Skickat från min iPhone med Tapatalk Vi får se när vi börjar spela Corona... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 1 timme sedan, skrev Tommy: Vi får se när vi börjar spela Corona... MVH Corona är inget jag vill ha, det får ni behålla där på baksidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Mitt nick kommer från filmen Nakna pistolen och i den finns det en klassisk bingoscen. https://youtu.be/WEZrwMpurO0 "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 58 minuter sedan, skrev MickeN: Corona är inget jag vill ha, det får ni behålla där på baksidan. 08-or, vågar ni inte testa nåt nytt? Får väl klå er i Bridge (Moderat varianten av "Svarte petter") eller Dominoes då! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 4 minuter sedan, skrev Tommy: 08-or, vågar ni inte testa nåt nytt? Får väl klå er i Bridge (Moderat varianten av "Svarte petter") eller Dominoes då! MVH Fantasin är det inget fel på, men det gäller att vinna också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Precis nyss, skrev MickeN: Fantasin är det inget fel på, men det gäller att vinna också. "Det viktigaste är inte att kämpa, utan att vinna väl" (Mark Twain). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 25 minuter sedan, skrev MickeN: Fantasin är det inget fel på, men det gäller att vinna också. Har alltid haft mottot: otur i spel, tur i kärlek 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 14 timmar sedan, skrev hamnoi: Kenneth ska jag pm:a ett nytt recept på fläsk & löksås, o vips så var han upptagen i köket. Rätt svårt, så jag börjar med något enklare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Rätt svårt, så jag börjar med något enklare Ser ut som @andrejsdenruskige kulinariska mästerverk! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2020 Jag är alltid uppe tidigt när jag är hemma i byn; dels brukar hundarna dra igång 5:30 men dessutom är det enda tiden på dygnet man kan motionera lite. Brukar faktiskt bli en 2-2.5 timmars promenad på morgonen vilket behövs för att kompensera den högre mängd öl det blir härute. När jag gick här i morse tänkte jag på nya upptåg med Ove och nya tävlingar. Basket kändes som ett givet alternativ och jag började testa ut hur långt från korgen jag behövde stå för att sänka typ en tredjedel av skotten. Jag provade även hur det i en kvartsfinal skulle kunna krävas att också ta returen utan att bollen tog mark och kanske en semifinal med ett visst antal lay-ups och kanske en final där jag hyrde in dottern som försvarare. Jag har också en uppsättning olikfärgade tennisbollar som jag skulle kunna kör ett trapprace med. Sedan tänkte jag att skulle jag köra en tävling till idag så skulle det bli lite Modern Talking eller Svullo över det. Ni vet; man hittar ett schysst koncept och sedan förstår man inte att folk tröttnar när man efter små variationer kört ned det i halsen på folk för länge. Så nej, det blir ingen tävling idag och förmodligen inte på ett tag. Till helgen är det dock påsk så då tänkte jag sätta ihop en diktsamling om Jesu lidande. Vad tror ni om det såhär i Covid-19 tider? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 24 minuter sedan, skrev Atom: Jag är alltid uppe tidigt när jag är hemma i byn; dels brukar hundarna dra igång 5:30 men dessutom är det enda tiden på dygnet man kan motionera lite. Brukar faktiskt bli en 2-2.5 timmars promenad på morgonen vilket behövs för att kompensera den högre mängd öl det blir härute. När jag gick här i morse tänkte jag på nya upptåg med Ove och nya tävlingar. Basket kändes som ett givet alternativ och jag började testa ut hur långt från korgen jag behövde stå för att sänka typ en tredjedel av skotten. Jag provade även hur det i en kvartsfinal skulle kunna krävas att också ta returen utan att bollen tog mark och kanske en semifinal med ett visst antal lay-ups och kanske en final där jag hyrde in dottern som försvarare. Jag har också en uppsättning olikfärgade tennisbollar som jag skulle kunna kör ett trapprace med. Sedan tänkte jag att skulle jag köra en tävling till idag så skulle det bli lite Modern Talking eller Svullo över det. Ni vet; man hittar ett schysst koncept och sedan förstår man inte att folk tröttnar när man efter små variationer kört ned det i halsen på folk för länge. Så nej, det blir ingen tävling idag och förmodligen inte på ett tag. Till helgen är det dock påsk så då tänkte jag sätta ihop en diktsamling om Jesu lidande. Vad tror ni om det såhär i Covid-19 tider? Något jag ser fram emot i dessa diskbråckstider. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2020 20 minutes ago, Jive said: Något jag ser fram emot i dessa diskbråckstider. Beklagar din situation; lite osäker på om det är en eventuell basket/ trappracetävling eller en nykomponerad diktsamling om Jesu lidande du ser fram emot. Jesu lidande låter som en utmaning, framförallt då jag har så svårt att köpa storyn hur han blir lurad av en Jude och sedan genom att dö på korset tog på sig hela mänsklighetens skulder. Känns lite mycket som en biblisk fusion av John Khonken och BTT. De dumma judarna som bedrar John Khonken och oss och BTT som får sitta av tid i ett Pattayanskt häkte för att sedan framleva resten av sitt liv med det enda syftet att varna framtida barnykomlingar om farorna som ruvar bland de kulörta ljusen. Men jag ska givetvis försöka. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu