hamnoi Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 (ändrad) Grupp 1 Captain Morgan Muimatt Hamnoi Nilsson68 Kenneth4618 AudirRS2 Allt annat än seger här är en skräll i paritet med Lake Placid -80! Kaptenen har full upp med att analysera världsläget ihop med en Cuba Libre. Muimatt misstänker jag har frusit fast då det var längesedan han upplevde västkustens bitande kyla, kunde varit motstånd om han varit i los. Nilsson har antingen fullt upp med stänkare eller sviter av dom. Kenneth ska jag pm:a ett nytt recept på fläsk & löksås, o vips så var han upptagen i köket. Audi har som vanligt häcken full med att leta kattklipp på YouTube. Själv har jag inget liv, och har vigt den senaste veckan åt att både i praktik och teori grotta ner mig bingons hemligheter . Vill gå såpass långt att jag hävdar fulspel om jag inte tar hem det här under 40 rop! Ändrades April 4, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Med rätt uppladdning kan det inte gå fel, gick åt en semesterdag, några veteöl och japansk fin whisky men där satt den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Nu blir det stänkarfritt, när man gått vidare. Endast någon smygLeo vidare.Funderar på något system att Tipa i detta Rafflande Spel. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Framför härmed en förfrågan från familjen som undrar om det går att omvandla MPR-bingot till ett maratonbingo som kan hålla alla deltagare sysselsatta någon månad framåt. Vet inte om de oroar sig för min mentala hälsa under karantänliknande förhållanden eller om de roas av att se mig framför datorn i munskydd och diskhandskar men eftersom det skulle beröra samtliga MPRare kan det röra sig om en regional feministisk komplott som håller på att sprida sig globalt. Är detta ett nytt fenomen eller något som redan behandlats på Oves kurs? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 Olidligt spännande. Och olidligt varmt. "37 grader, känns som 44" säger min telefon. Den kan säkert ha rätt om temperaturen men hen har fan ingen om hur varmt det känns; 54 skulle jag uppskatta det till. I semifinalerna var det 2 rader som gällde och i det här värmen ställde det givetvis helt andra fysiska krav på spelarna. Kanske att Grupp 2 och 3 från igår tjänar något på det då de fick känna på liknande förhållanden igår, samtidigt kan det vara en nackdel för de som helt tömde sig då. På grund av den extrema hettan så spelades de tre semifinalerna simultant för att korta ned lidandet. Först att få två rader var Ellim63 på enbart 48 bollar; han vann därmed Grupp 2. Tvåa var MickeN på 51 bollar och därmed hade vi även en segrare i Grupp 3. Vid 53 bollar var det förhandsfavoriten Kötthandlarns tur och därmed var Grupp 2 redan avgjord. Vid den 55:e bollen skrek Nilsson68 "Bingo!" så hela byn skakade och därmed hade även Grupp 1 en vinnare och nu återstod bara en tvåa i Grupp 1 och 3. Boll 57 gav två bingos; Thure säkrade 2:a platsen i Grupp 3 och Tongjai tog, dessvärre helt utan annan betydelse än äran, 3:e platsen i Grupp 2. Boll 58 och 59 gav Knasen respektive Green Valley bingo men det var också tämligen meningslöst då de var i fel grupper. Det tog till boll 61 innan till slut Hamnoi steppade upp och tog hem 2:a platsen i Grupp 1. Klara för final är alltså: Ellim63 MickeN Kötthandlarn Nilsson68 Thure Hamnoi Nu måste jag fan gå och duscha innan jag bestämmer när finalen ska spelas. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Nu varit jag inte glad,jag ska ha tillbaka mina 20 bath,har Ove en olycksförsäkring,annars tyckte jag ni ska skaffa en.En olycka hände så lätt🙅😬 P,s skulle hälsa från Mr Big,sov så gott i natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Om du skulle ändra dig så finns det en liten present👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 Redan tillbaka, känner att det är dags att göra slut på det här. I finalen gäller alltså full bricka vilket innebär att få in alla sina 15 nummer. Jag skulle tro att det kommer krävas 60-70 drag och för att ingen ska misstänka fusk så redovisas med bild efter var 20:e boll. Nedan en kort analys av startfältet: Bricka 1, Ellim63: 2:a i kvalet och snabbast av alla i semin. Om Ellim63 inte helt tar slut i värmen så vore allt annat än en medalj en besvikelse. Bricka 2, MickeN: Slog Ellim63 i kvalet och 2:a i semin. Här känns också en medalj som högst möjlig, det skulle vara bristen på veteöl som skulle kunna få honom ur balans. Bricka 3, Kötthandlarn: Snabbast av alla i kvalet och 3:a i semin. Helt klart en av tre storfavoriter, gick möjligen inte helt på max i semin. Bricka 4, Nilsson68: En outsider som tog sig vidare från en svag grupp i kvalet men spelade upp sig i semin. Är nog mest glad att bara kommit så här långt men kan spela helt utan press. Bricka 5, Thure: Imponerade i kvalet och flöt med i semin. Inte de stora rubrikernas man men lugn och metodisk och kan överraska. Bricka 6, Hamnoi: Siste man in men riktig fighting spirit. Kanske fick han pressa sig för hårt i semin. Gick långt även i pilkastningen så helt klart en gedigen mångsysslare. . Finalen startar omgående. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Jag har tydligen oflyt, min vana trogen. Får hoppas på ett avgörande i Kalle Anka-cup i parallellyoghurt, min paradgren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 (ändrad) Vänta lite så att jag hinner ladda med en ny inköpt Trump dricka. Ändrades April 4, 2020 av MickeN G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 Så här ser det ut efter 45 bollar: Thure: 10 Hamnoi: 9 MickeN: 8 Ellim63 och Nilsson68: 7 Kötthandlarn: 6 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Nä det här ger jag inte mycket för. Jag litar inte på att allt har gått rätt till och kräver videogranskning motsvarande fotbollens VAR eller tennisens Hawk-Eye för att godta det här resultatet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 Efter 65 rader är ställningen denna: Ellim63 och MickeN: 12 Thure och Hamnoi: 11 Kötthandlarn: 10 Nilsson68: 9 Det svänger i speedway! Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 Och så var det över...…. Guld: MickeN Silver: Hamnoi Brons: Kötthandlarn Nu blir det inga fler tävlingar från min del, åtminstone inte på länge. Nu måste jag dricka Gatorade och käka broccoli. Guld till Peolito I pilkstning och MickeN i bingo. Stockholm och öl alltså Silver till Tommy i pilkastning och Hamnoi i bingo. Göteborg och sill alltså. Brons till John Khonken i pilkastning och Kötthandlarn i bingo. Stockholm och Göteborg igen alltså. Fan vet vad jag ska hitta på för att få med Thailand och landsbygden på prispallen; buffelräkning och svampplockning kanske. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Gud hör bön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Blir att ta en helkväll med Peolito på Zummen och fira det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Svampplockning skulle jag vinna hur mycket du än trixade och fuskade 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 4 minuter sedan, skrev Knasen: Svampplockning skulle jag vinna hur mycket du än trixade och fuskade 😏 typ en vanlig dag så här då enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Efter 65 rader är ställningen denna: Ellim63 och MickeN: 12 Thure och Hamnoi: 11 Kötthandlarn: 10 Nilsson68: 9 Det svänger i speedway!Undrar om inte ställningen är som Bilden, upp o ner[emoji6]Grattis MickeN till välförtjänt seger.Och tack till Atom som livar upp i dessa tider.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Second place is first loser! Mao så är jag inte nöjd och kommer steppa upp min träning inför nästa års mästerskap. Väl mött då//Bingo-berra. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Nu blev jag riktigt bitter,min protest behandlades antagligen inte efter gruppspelet😥 så mina funderingar på en Västgotaträff rann ut i sanden nu,får glädjas år två medaljer till framsidan i alla fall.Får väl bli nästa dramaqueen🐩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 30 minuter sedan, skrev Atom: Och så var det över...…. Guld: MickeN Silver: Hamnoi Brons: Kötthandlarn Nu blir det inga fler tävlingar från min del, åtminstone inte på länge. Nu måste jag dricka Gatorade och käka broccoli. Guld till Peolito I pilkstning och MickeN i bingo. Stockholm och öl alltså Silver till Tommy i pilkastning och Hamnoi i bingo. Göteborg och sill alltså. Brons till John Khonken i pilkastning och Kötthandlarn i bingo. Stockholm och Göteborg igen alltså. Fan vet vad jag ska hitta på för att få med Thailand och landsbygden på prispallen; buffelräkning och svampplockning kanske. Efter denna nervkittlande och svettiga förväntansfulla final blir det att efter skrivandets stuns ramla in i duschen och se till att komma iform... för nu väntar förfriskningarna.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2020 1 minute ago, Nilsson68 said: Undrar om inte ställningen är som Bilden, upp o ner Grattis MickeN till välförtjänt seger. Och tack till Atom som livar upp i dessa tider. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Ojdå, det där kommer inte Svenska Spel och Hong Kong Triaden att gilla.....jag antar att jag blev för upphetsad av spänningen. Att försöka ha lite småkul i tider då hundratusentals dör, miljoner förlorar sina jobb och än fler sina besparingar kan te sig som löjligt men jag tror det är nödvändigt. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 5 minuter sedan, skrev Enis: typ en vanlig dag så här då enis Svampplockning då blir det en tuff kamp. Frugan har redan planerat in semester till svampsäsongen 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Precis nyss, skrev Thure: Efter denna nervkittlande och svettiga förväntansfulla final blir det att efter skrivandets stuns ramla in i duschen och se till att komma iform... för nu väntar förfriskningarna.... Tack Atom för ett kanon upplägg och engagerande insats i karantäntider //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu