Jump to content
IGNORERAD

Next Station Nana - Till Dig Clion


swedenfarang

Recommended Posts

På gränsen att du får minuskarma för den där...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Stjäl inte gärna från fattiga ;)

Hade för övrigt glömt att stationsutroparen på ett tåg i Bangkok kunde låta så ljuvlig :)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, den där rösten är ju tusen gånger bättre än vad man hör på pendeln varje dag.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

HÄRLIGT HÄRLIGT/LJUVLIG MINNEN :dance1::dance1::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Haha, tänk vad glad man kan bli av att titta på ett tåg. Visst faaaan längtar man tillbaka.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är det bara 3 veckor kvar innan jag får höra denna ljuva stämma igen, då blir det säkert en tur med skytrain till Nana station. :drinks:

Mvh Maakaao :wai:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv får man vänta 129dar från idag innan man får träffa Balut Power på Nana för ett par kalla Chang sad.gif

Räkneverket http://www.broskan.se/bkk/

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

9 dagar kvar så lyfter Thai-kärran! :clapping::drinks:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Den 5 dec PATTIS :drinks::dance1::preved::na::na:

Vad man ser fram emot 13 dec. 16.00

Power Oturs dagen byt dag tänk om det blir snöstorm inställt trasigt plan ja vad som helst :girl_werewolf: :heat:

Vad man ser fram emot 13 dec. 16.00

Power Oturs dagen byt dag tänk om det blir snöstorm inställt trasigt plan ja vad som helst :girl_werewolf: :heat:

post-3713-124954843104_thumb.jpg

post-3713-124954848335_thumb.jpg

post-3713-124954843104_thumb.jpg

post-3713-124954848335_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vilken tur blev äna orolig :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker den 12:e, ingen otursdag det :na:

Men innebär inte det att du landar den trettonde? Bådar inte gott anser jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...