honken Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Innan du/ni slänger ut gnäll om övriga spotify trådar så gäller denna låt! och inte spellista. Här slänger ni upp en spotify uri till en låt ni hittat som ni tycket är bra. Som jag gjorde (dock lite liverpool inspiration). Tycker faktiskt denna låt är mäktigt bra och skön att lyssna på. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Thongchai Mcintyre Bird - Fan ja (Extended Edition) Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 svårt att kolla på när man inte har en inbjudan Mvh Karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2009 svårt att kolla på när man inte har en inbjudan Mvh Karlarpsmetz Testa denna, hört att den fortfarande funkar. http://smexdesign.se/spotify-invites/ Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 (ändrad) Sylvia's mother. http://open.spotify.com/track/4hLk7Bjz1XJWNDiqovvgBW Ändrades Augusti 2, 2009 av AnOnYm ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Jag har 9 inbjudningar kvar så skicka mig ett pm med er email så bjuder jag in er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Hur spelar ni in spotyfy. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Hur spelar ni in spotyfy. Snake Man spelar inte in utan lyssnar ia streaming! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Ba Ba Bo Bo Tanka ner Replay Music så kan du spela in från Spotyfy. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Slipknots vad jag tror enda lugna låt. Men så brutalt skön. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäst i test Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Nån som kan bjuda på en invite? Mussemannen jag pm-ade dig men dina kanske hade gått åt? Nån annan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2009 Har själv inga invites kvar. Men har en skön låt på länk åt er. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 13, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2009 En klassiker på tavlan idag. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Idag hyllar jag en låt som är skön som attans. Tracy Chapman - For my lover Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Lite spotsurfing så kom jag över denna klubb låten. Inte allt för jobbig som många sånna låtar kan vara. Donna Summer - Stamp Your Feet Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 (ändrad) Honken hur gör du för att lägga in en låt från Spotify? Har testat men får inte till det Edit: tror jag kom på det Ike& Tina Turner - Nutbush City Limits Ändrades Augusti 15, 2009 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Funka fint där lappen Riktig goding de där Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Behöver en invite, någon som har? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Behöver en invite, någon som har? Testat http://smexdesign.se/spotify-invites/ ? tar nån minut att göra, hört att det fortfarande funkar. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Testat http://smexdesign.se/spotify-invites/ ? tar nån minut att göra, hört att det fortfarande funkar. Funkar, tack mch bock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Augusti 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Funkar, tack mch bock. Glöm inte att vänta nån dag, sen loggar du in med ditt konto på www.spotify.com och ändrar land till Sverige, då tjänsten känner igen vilket land ditt IP finns i. Sen efter det är så är allt grönt, och inga meddelanden om att tjänsten kommer lägga av blaha meddelanden. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 Funka fint där lappen Riktig goding de där Är lite svag för 70tals musik Billy Swan - I Can Help Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 Är lite svag för 70tals musik Billy Swan - I Can Help Va bara kärringar som lyssna på Billy Swan hos oss på 70 talet vi grabbar lyssna mer på foghat o liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 Lappen här är ett bättre urval av gammal rock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 provar en gång till förra länk funkar inte för mig spotify:artist:04zR2ctHiCAuZ3csCocUul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu