Jump to content
IGNORERAD

Hur mycket pengar kan man ta emot på Swish?

Tommy

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Rillex:

Köpte ett kameraobjektiv på blocket i fredags kom till killen och Swishen funkade inte hade en maxgräns på 5000:- som var en standardgräns de satt på banken som jag var tvungen att ändra på en dator, det gick inte att ändra på telefonen, fick då låna killens dator medans jag satt i telefonkö på banken (lönehelg) som tog tid.

Maxgräns per dag om jag själv skall ändra är 10 000:-/dag om jag ringer banken var det 150 000:-.

Länsförsäkringarnas bank satte jag 50000:- som maxgräns själv.

Via datorn och säkerhetsdosa

Mvh. Dollemon

Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tommy

11

• Amigo

4

• Tallviking

2

• Dolemon

2

Mest aktiva i denna tråd

4 timmar sedan, skrev Rillex:

Köpte ett kameraobjektiv på blocket i fredags kom till killen och Swishen funkade inte hade en maxgräns på 5000:- som var en standardgräns de satt på banken som jag var tvungen att ändra på en dator, det gick inte att ändra på telefonen, fick då låna killens dator medans jag satt i telefonkö på banken (lönehelg) som tog tid.

Maxgräns per dag om jag själv skall ändra är 10 000:-/dag om jag ringer banken var det 150 000:-.

Kanske är olika på olika banker, jag höjde tillfälligt på datorn till 15000 per vecka,eftersom min normalgräns var 10000 och jag just skickat 5000 och 4700 (som clion skickade tillbaka) för att kunna skicka 4700 till honom igen.

Min bank har normal maxgräns på 5000 per betalning, men jag kan skicka 5000 två gånger till samma mottagare direkt, om jag inte gjort nån annan betalning samma 7-dagarsperiod.

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...