Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Hej på er alla, Är nyreggad på detta forum och tänkte testa er alla direkt. En fråga till er alla: Vilket svenskt ord används i det thailändska språket? Får se vem som knäcker denna först. Mvh Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiJanne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Pung = mage Jaha inlägget var för kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 "Haj På Daj", Khun Somtam! (Hörs oftast i bardistrikt) //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 idag = byhora Hoj = vagina Hej på dej dö = Jag kan inte ge dig sorry vet inte vilket ord du menar, men säg ALDRIG idag bytte jag hoj member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2009 En ledtråd, Detta svenska/thailändska ord används definitivt inte i barmiljö Får se vem som knäcker det först- Mvh Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Vänta Peng Rom ni Kaj Jan Robert bua säng ping & pong det finns massor bara man letar Pingis som ser framemot att lära sig mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Finns bilar med Pingis, du lärde mig ett märke senast... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2009 Ett förtydligande: Ordet betyder naturligtvis samma på thai som på svenska. Inga hojar osv Mvh Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UbonBorge Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Audi Kanske inte svenskt men mer än ett bilmärke i Thailand. "Hej på dej du" är Lao och inte Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote"Hej på dej du" är Lao och inte Thai Thai, Isaan, Lao. who cares Börje? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2009 QuoteVäntaPengRomniKajJanRobertbuasängping & pongdet finns massor bara man letar Pingis som ser framemot att lära sig mer Det finns bara ett ord... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Kan det månne vara "analklåda"? Dr Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Det finns bara ett ord... Condom som betyder kondom på svenska, fast det används väl i barmiljö member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Finns bilar med Pingis, du lärde mig ett märke senast... Ja att säga att man haft 4 st AUDI brukar vara populärt bland tjejerna Sen har vi Kim Jim Maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 hej kan det vara som jannegbg mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Condom som betyder kondom på svenska, fast det används väl i barmiljö Herr Fale Agne, att ta på kondom när man skall sitta i baren är nog att betrakta som lite kinky. Oskyddade Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2009 Naturligtvis inga namn osv. Kanske inte så många thai som känner till ordet. Kom gärna med kvalificerade gissningar. Mvh Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 hej blev lite fel kan det vara som= 2 , laga , apelsin mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 QuoteHerr Fale Agne, att ta på kondom när man skall sitta i baren är nog att betrakta som lite kinky. Oskyddade Arne Weeeeeee äntligen kom du på ett sätt att skojsa till mitt nick, tog bara ett drygt år... *gäsp* member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Jag föreslår "traktor". Finns i nästan alla språk och betyder också samma sak och används ej i barmiljö (har jag för mig). //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 QuoteNaturligtvis inga namn osv. Kanske inte så många thai som känner till ordet. Kom gärna med kvalificerade gissningar. Måste juh vara nått väldigt svenskt då' Skiftnyckel Smörgåsbord dragspel lingon hallon blåbär hjortron rabarber kroppkaka palt tänker så det kanakar Mvh Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quotehej blev lite fel kan det vara som= 2 , laga , apelsin Som sagt ordet uttalas och betyder samma sak på båda språken. PS. två = Såång //Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quotehej blev lite fel kan det vara som= 2 , laga , apelsin Song är två om man skall vara korrekt Som e apelsin o nam e vatten från den = nam som = apelsinjuice member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Kaffe är ju ganska likt men jag undrar om det är ett svenskt ord Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bungalow Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Kan de kanske va Whisky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu