Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Nä kim. Det är välkommen ut ur garderoben och visa din kärlek till katoyer klubben.

Aha, det var "ut ur garderoben och visa din kärlek till katoyer"-klubben. he he wink.gif

Nja, kärlek är nog ett aningen för starkt uttryck i mitt fall, föredrar hundraprocentiga kvinnor. Visst har katoyer ofta fina stjärtar, men överdrivet kvinnliga rörelser, basröst mm är direkt avtändande tycker jag. Men som fotoobjekt funkar dom skitbra, finns inga mer exhibionistiska människor än katoyer. Och på bilder hörs ju inte rösten. great.gif

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den däringa Broskan verkar ju ha stenkoll på katoyerna i Pattaya, namn, historia mm. Tänkte därför på kul passa på att kolla om han kan berätta något om dom här?

Tack för bilderna Kim många som smyger omkring i dom kvarteren wink.gif sen som du sa så är dom otroliga linslusar man behöver sällan fråga om man får ta en bild bara man är

trevlig och inte ser ner på dom.

Sara heter den översta eller har kallats för sen vet jag bara att blondinen hänger på Linda inte lika fyllig längre och är ett yaba head tror inte hon platsar på Jenny Star längre.

Damma gärna av lite fle bilder ifall du har

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Damma gärna av lite fle bilder ifall du har

//Broskan

Jag har massvis med katoybilder men dom flesta fotade i Phuket. Inte lika många från Pattaya men åtminstone några till har jag. Ska gräva fram och posta dom när jag får tid.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ha HA den va bra Knasen behöver inget morgonkaffe nu :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power, clion mfl.. dreggla inte ner tangentbordet nu :P

http://www.youtube.com/watch?v=tXxRjC5C7e8

Ja, du Knasen,

nu fick jag börja dagen med ett riktigt gott skratt, väckte antagligen grannarna men vad gör det. :mdr:

:mdr: den glada gubben :mdr:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ett par Pattaya-katoyer jag tydligen fotograferat i feb 2006 enligt exifdatan. Kompisar till Broskan?

kty8.jpg

kty10.jpg

kty9.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med Enis det ska va klass på pojkarna om man ska glo inga skräcködlor basta :o:o:(:na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för lite nytt igen. Börjar med en "bekant" från Guess Bar i BKK som jag träffade i mars i år som kallas för Gate en supertrevlig doja.

post-3639-125381946595_thumb.jpg

Sen så har Guess Bar fått nya uniformer nu i september ser stiligt ut.

Inte mina bilder ägarinnan har själv delat ut dom det är hon som håller i ett par glasögon.

post-3639-125381978378_thumb.jpg

post-3639-125381983824_thumb.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen så har Guess Bar fått nya uniformer nu i september ser stiligt ut.

Inte mina bilder ägarinnan har själv delat ut dom det är hon som håller i ett par glasögon.

//Broskan

Den där "ägarinnan" ser ut som en jag fotade under ett födelsedagsparty en nyårsafton i Pattaya. Ska lägga ut en bild om jag kommer ihåg det när jag är hemma igen (är på jobbet nu). Så får Broskan bedömma om jag inbillar mig eller om det verkligen är samma person.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens sötnos hade en utstrålning som hette duga :drinks:

post-3290-125396047063_thumb.jpg

Henne känner jag igen (även min fru:)) Skall kolla igenom lite med mina foton. Frugan blir säkert sur:(

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där "ägarinnan" ser ut som en jag fotade under ett födelsedagsparty en nyårsafton i Pattaya. Ska lägga ut en bild om jag kommer ihåg det när jag är hemma igen (är på jobbet nu). Så får Broskan bedömma om jag inbillar mig eller om det verkligen är samma person.

Är det "ägarinna" eller ägarinna? Ser väldigt trevlig ut... Men är det en doja så får det va... BP är säkert sugen isf.. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Ägarinnan, eller inte? "Hon" eller hon? Broskan får frågan.

agarinna.jpg

Sedan hittade jag pics på ett par Pattayadojjor till. Säkert gamla bekanta till Broskan, eller?

kty6.jpg

kty7.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...