Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

Kan det varit på Gristorget?

Gristorget ? känner inte igen det , det var en eller möjligen två kvarter innan Ermita , när man kom söderifrån .

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Nice :preved:

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

Gristorget strax söder om GoGo baren Fire House. Runt omkring och på gristorget fanns det Dojjor.

Jag gick mest på fire house o pitstop, två fina kulturställen

Link to comment
Dela på andra sajter

På "Broskan´s" begäran .. NICKY .. hon är väl minst lika känd som "Emma & Areeya" vid det här laget! :P

ChokeDee!!

post-4039-124899122811_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gristorget strax söder om GoGo baren Fire House. Runt omkring och på gristorget fanns det Dojjor.

Jag gick mest på fire house o pitstop, två fina kulturställen

Ja du erik-sson, de va tider de när barerna på MH.Del Pilar var öppna. Fy tusan vad jag och kompisen blev besvikna

när vi kom till Manila i slutet på Februari 1992 ( tror jag det var ) och nästan varenda bar var stängd.

Vi brukade bo på Romansa Lodge på Santa Monica street som låg i samma byggnad som Firehouse.

Och som sagt var så var ju PigSquare ett roligt ställe, Även om toan var vedevärdig

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan 5300

Du skall veta vad jag har letat här hemma efter en t-shirt från gristorget, kan inte hitta den.

Tror den skulle ge ett bra pris för den vid en försäljning. Första resan ned till boracay i början 80 talet

var fin secken paradis ö det va då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Stefan 5300

Du skall veta vad jag har letat här hemma efter en t-shirt från gristorget, kan inte hitta den.

Tror den skulle ge ett bra pris för den vid en försäljning. Första resan ned till boracay i början 80 talet

var fin secken paradis ö det va då.

Ja, den måste det vara båda samlar- och nostalgivärde på :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett par bilder jag tog för ett par år sen under Pride

post-3639-124905749909_thumb.jpg

Bilderna här under kanske inte klarar censuren men liknande bilder visar ju

även Aftonbladet under Pride så vi får väl se om man får respass från MPR nu.

post-3639-124905764753_thumb.jpg

post-3639-124905766311_thumb.jpg

post-3639-124905771134_thumb.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt Härlgt.var på en träff för en hammarby stolle vid namn Knasen.Jag chang krögarn hakoncnx bibben + några till.men väldigt vad klena 08 är

ja han e från Uppsala men de e ju nästgårds.glad prick men hade lite svårtpå slutet. ja det var väl resan som tog ut sin rättja se dessa bajrare

sen får man ta med honom på fin fotboll på sönda enl hans önskan he he.han jobbar som lastare på arlanda.tjata på han att möta upp 28/12

vi får se enl honom

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kändes snabeln med tanke på hur du håller handen på sista bilden ;)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Enis den va bra :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Clion snart står du och jag där också på walking med nåt vackert och Balut Power tar bilder.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

JA VAD EN LÄNGTAR :dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Farangs bilder starker val teorin att vi alla egentligen ar bisexuella och att det ar omgivningen som gor att de flesta blir heterosexuella yes.gif . Personligen tycker jag att hon/han ar snyggare an minst 99% av alla brudar jag sett bland barerna i Ptt/Bkk.

Uppfattningen i den senaste tidens inlagg om hur tufft det ar att vara tillsammans med en thailandska i Sverige pga omgivningens fordomar skulle nog blekna dock om man kom hem med henne/honom till Kristinehamn :0

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kändes snabeln med tanke på hur du håller handen på sista bilden ;)

Ahhhhhhh, härligt att det inte bara är jag som kan erkänna sin nyfikenhet ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhhhhhh, härligt att det inte bara är jag som kan erkänna sin nyfikenhet ;)

touché :great:

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den lille killen i blå t-shirt e go när han håller för ögonen när nåt barbröstat går förbi på ett par av pride-bilderna, de e uppfostran de! :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag blev "kär" i Farangs donna :yes:

Jo, skulle jag prova nån gång så fick det gärna bli med hennom :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...