Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

Jadu, jag kör ju hellre en dam. Däremot har jag faktist fått blåsjobb utav 2-3 grabbar. JA inte samtidigt då, utan vid olika tillfällen.

Jaha... det var alltså du. Till mitt försvar måste jag säga att jag fortfarande experimenterade en del och inte var helt trygg i min sexuella identitet. B)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Två blandnings "grabbar" som kom in på Niagara Lodge på Santos St, i AC.

Ena med farsa från Australien och den andra med farsa från Kina.

post-5965-0-04393500-1344232269.jpg

Nej, inge karma på dom inte!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag letade efter en helt annan bild på min hårddisk och fick då syn på den här "tjejen" som jag träffade för ett par år sedan.

Jättetrevlig och kul var hon och vi satt och snackade rätt mycket och hon berättade att hon ville tjäna ihop lite pengar så att hon kunde fortsätta på sin utbildning på ett technical university uppe i Chiang Mai.

post-4529-0-23669300-1344694076_thumb.jp

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

En sån där pest/kolera-fråga jag brukar ställa till min omgivning är:

Du hamnar på en öde ö och har två val, en grupp-8 (eller vad de nu kallas) feminist, som anser att alla män är potentiella våldtäktsmän eller en ickeopererad transvestit.

Givet är att "damen" i fråga hellre tar sitt liv än umgås sexuellt med dig eller ens pratar med dig, medans transvestiten gör allt för dig, pratar servar finns till...

Jag kan säga att 8 av 10 av de jag frågat hellre försöker omvända flatan än tar katoyen...

Mig givet, jag tar katoyen alla dagar om året...

Hellre samtal samkväm och lite snusk än evig ensamhet eftersom råflatan tar sitt liv...

Och vad väljer ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

En sån där pest/kolera-fråga jag brukar ställa till min omgivning är:

Du hamnar på en öde ö och har två val, en grupp-8 (eller vad de nu kallas) feminist, som anser att alla män är potentiella våldtäktsmän eller en ickeopererad transvestit.

Givet är att "damen" i fråga hellre tar sitt liv än umgås sexuellt med dig eller ens pratar med dig, medans transvestiten gör allt för dig, pratar servar finns till...

Jag kan säga att 8 av 10 av de jag frågat hellre försöker omvända flatan än tar katoyen...

Mig givet, jag tar katoyen alla dagar om året...

Hellre samtal samkväm och lite snusk än evig ensamhet eftersom råflatan tar sitt liv...

Och vad väljer ni?

Har visserligen aldrig provat en katoy, men varför dö nyfiken. Det vore väl en ypperlig chans att stilla sin nyfikenhet.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hur fasen kunde jag hamna här när jag skulle skriva Maitans tråd

Det var nog ingen olyckshändelse...

En sån där pest/kolera-fråga jag brukar ställa till min omgivning är:

Du hamnar på en öde ö och har två val, en grupp-8 (eller vad de nu kallas) feminist, som anser att alla män är potentiella våldtäktsmän eller en ickeopererad transvestit.

Givet är att "damen" i fråga hellre tar sitt liv än umgås sexuellt med dig eller ens pratar med dig, medans transvestiten gör allt för dig, pratar servar finns till...

Jag kan säga att 8 av 10 av de jag frågat hellre försöker omvända flatan än tar katoyen...

Mig givet, jag tar katoyen alla dagar om året...

Hellre samtal samkväm och lite snusk än evig ensamhet eftersom råflatan tar sitt liv...

Och vad väljer ni?

Har visserligen aldrig provat en katoy, men varför dö nyfiken. Det vore väl en ypperlig chans att stilla sin nyfikenhet.

Ingen risk för att få små elaka dvärgar heller, skulle vara skitungar då...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Dagens grabbar :ahh:post-3153-0-41583500-1348943966.jpg

Ändrades av Lung King

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu, jag kör ju hellre en dam. Däremot har jag faktist fått blåsjobb utav 2-3 grabbar. JA inte samtidigt då, utan vid olika tillfällen.

Jaha... det var alltså du. Till mitt försvar måste jag säga att jag fortfarande experimenterade en del och inte var helt trygg i min sexuella identitet. B)

Ni vet val vad likheten mellan att ga pa lina mellan ett par hoghus och att bli asugen av en bog/katoy ar?

Det gar bra tills man tittar ner!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kul, jag köpte mig en scanner idag och har ju massor av pappersbilder.

Detta är jag och en Billy boy, Annabell har jag för mig att det hette.

Från Sabang Beach Puerto Galera på Filippinerna Januari 1989.

post-3132-0-41121800-1349848180.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kul, jag köpte mig en scanner idag och har ju massor av pappersbilder.

Nice!

Ok, då kan man se fram mot tjogvis med gamla bilder i din andra tråd. :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice!

Ok, då kan man se fram mot tjogvis med gamla bilder i din andra tråd. :)

Tror nog att jag startar en ny tråd.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog att jag startar en ny tråd.

Gärna en i denna forumdel också då ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Allas vår Sean Banan 07Filmrec-Seanbanan_647028d.jpg

Ändrades av Stickan

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det dax för lite nya grabbbilder :iloveyou::14: :14:

En söt grabb vid polen

post-9896-0-89577200-1350835897_thumb.jp

Men vilka röda ögon du har idag vad gjorde vi inatt :nyam:

post-9896-0-81625300-1350836281_thumb.jp

En ängel

post-9896-0-79584800-1350836315_thumb.jp

Med nya vingar :iloveyou:

post-9896-0-92859900-1350836337_thumb.jp

Hans käraste ägodel :thumbsup:

post-9896-0-53896800-1350836380_thumb.jp

Vill du se vad jag kan göra med flaskan

post-9896-0-05989100-1350836424_thumb.jp

Grabbarna vid poolen

post-9896-0-36296900-1350836460_thumb.jp

Grabben i poolen

post-9896-0-09015900-1350836528_thumb.jp

Men min är ju större än din :crazy:

post-9896-0-42968400-1350836227_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha har förstått att jag inte är ensam på detta forum o gilla snygga killar också :nyam: :nyam:

Mycke karma blev det :14: :14:

Men var lugna fler bilder kommer bara jag får en stund över till "lite" censur innan jag lägger ut dem :ahh::y5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha har förstått att jag inte är ensam på detta forum o gilla snygga killar också :nyam: :nyam:

Mycke karma blev det :14: :14:

Men var lugna fler bilder kommer bara jag får en stund över till "lite" censur innan jag lägger ut dem :ahh::y5:

Kör på bara Murre...de e la nightlife eller heheee . :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör på bara Murre...de e la nightlife eller heheee . :crazy:

Falukorvar och prinskorvar undanbedes. :crazy:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

En eftermiddag i fiskebyn :nyam:

En liten story om killen nedan. Inte den vackraste men mycket snäll o med ett stort hjärta och mycket humor. Han/hon jobbade i en Beauty Shop jag brukade besöka när jag är hemma i fiskebyn.

En tidig eftermiddag beslutar jag mig för att nu är det dags att göra något åt frisyren så jag begav mig ner till honom. Denna lugna efter middag var det bara han och jag i salongen så det vart lite intimare samtal. :y5:

Han började med hårtvätt och vanlig klippning samt lite massage på olika ställen ”nä inte där ni tror” åtminstone inte än. Efter detta tyckte han att jag behövde en rakning vilket jag inte protesterade i mot. Gå o lägg dig på hårtvättdivanen sa han, så lydig falang som man är så gjorde jag som han sa. Nu började en omfattande behandling först med varma handdukar och sedan med mycket vittkladd (raklödder)

Plötsligt inser jag att framför mig har jag en mycket pilsk lady boy med rakkniv i högsta hugg. :ahh: Sakta började han/hon raka mig med långa sensuella drag (i ansikte om nu någon trodde något annat). Han började trycka sig mot mig och det kändes tydligt hur upphetsad han var, om inte annat på att hans praktfulla stånd och lätt flämtande andning.

För ett ögonblick tänkte jag nypa honom i rumpan men insåg att där låg jag med en rakkniv mot halsen och tvärkåt lady boy som höll i den. :y13: Tar ett djupt andetag och tänker, överlever jag inte detta. Så dör jag åtminstone inte nyfiken.

Medan han sakta gnuggar sitt stånd mot mig kommer en del snuskiga förslag. Det enda jag törs säga är ”up to u” and ”no problem”!

efter rakning följer mera varma handukar och massage nu även på en del andra ställen.

Snabbt beslutade han att nu var det dags att stänga stället o besöka hans rum på ovanvåningen. Efter några timmar raglar jag ut i solljuset nyklippt, nyrakad men framförallt nykn….d. :crazy: :crazy:

post-9896-0-29651000-1351093697_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En eftermiddag i fiskebyn :nyam:

En liten story om killen nedan. Inte den vackraste men mycket snäll o med ett stort hjärta och mycket humor. Han/hon jobbade i en Beauty Shop jag brukade besöka när jag är hemma i fiskebyn.

En tidig eftermiddag beslutar jag mig för att nu är det dags att göra något åt frisyren så jag begav mig ner till honom. Denna lugna efter middag var det bara han och jag i salongen så det vart lite intimare samtal. :y5:

Han började med hårtvätt och vanlig klippning samt lite massage på olika ställen ”nä inte där ni tror” åtminstone inte än. Efter detta tyckte han att jag behövde en rakning vilket jag inte protesterade i mot. Gå o lägg dig på hårtvättdivanen sa han, så lydig falang som man är så gjorde jag som han sa. Nu började en omfattande behandling först med varma handdukar och sedan med mycket vittkladd (raklödder)

Plötsligt inser jag att framför mig har jag en mycket pilsk lady boy med rakkniv i högsta hugg. :ahh: Sakta började han/hon raka mig med långa sensuella drag (i ansikte om nu någon trodde något annat). Han började trycka sig mot mig och det kändes tydligt hur upphetsad han var, om inte annat på att hans praktfulla stånd och lätt flämtande andning.

För ett ögonblick tänkte jag nypa honom i rumpan men insåg att där låg jag med en rakkniv mot halsen och tvärkåt lady boy som höll i den. :y13: Tar ett djupt andetag och tänker, överlever jag inte detta. Så dör jag åtminstone inte nyfiken.

Medan han sakta gnuggar sitt stånd mot mig kommer en del snuskiga förslag. Det enda jag törs säga är ”up to u” and ”no problem”!

efter rakning följer mera varma handukar och massage nu även på en del andra ställen.

Snabbt beslutade han att nu var det dags att stänga stället o besöka hans rum på ovanvåningen. Efter några timmar raglar jag ut i solljuset nyklippt, nyrakad men framförallt nykn….d. :crazy: :crazy:

post-9896-0-29651000-1351093697_thumb.jp

:wacko::lol: Herre jösses

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Av mig blir det ingen karma iaf.

Tja vad skall man säga "up to u"

Ännu en gubbe som är osäker på sin sexuellaläggning :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Miss International Queen 2012 transvestite beauty pageant in Pattaya.

Det vart en flapp som plockade hem seger i år. Vilken stänkare :P

http://www.pattayama...nal-queen-18188

Kevin Balot:

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...