Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

HOPPSAN KÄNSLIGT ÄMNE :dance1: ,,ÄVEN JAG FÅR HA EN ÅSIKT ELLLLLLER?????????.INGEN SOM BRYR SIG???? E DU INGEN ELLER????:rotfl: ..MVH FRÅN DEN GNÄLLIGA SOM ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR"TJEJER"

Det är väl knappast ett känsligt ämne, möjligen att det var det för en del för 50-60 år sen. Jag tyckte du var otrevlig som vanligt, låt folk posta sina bilder utan dina påhopp. Uppskattar du dem inte så behöver du ju inte titta på dem.

Låt oss inte förstöra tråden med massa off topic hursomhelst.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Putte alla har ej snoppar, men skit samma. Jag har respekt...mvh maitan. :drinks:

HALLÅ MAITAN..DE VA DÄRFÖR JA SKREV SNOPPAR,MEN TVIVLAR STARKT PÅ ATT ALLA DESSA"VARELSER"E KAPADE :whistle: MEN JA HAR VÄL FEL SOM VANLIGT ENLIGT EN DEL :giggle: SEEEEEEEEE YOU.... :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

HALLÅ MAITAN..DE VA DÄRFÖR JA SKREV SNOPPAR,MEN TVIVLAR STARKT PÅ ATT ALLA DESSA"VARELSER"E KAPADE :whistle: MEN JA HAR VÄL FEL SOM VANLIGT ENLIGT EN DEL :giggle: SEEEEEEEEE YOU.... :drinks:

Du har säkert rätt, men en del har säkert ingen. Kan bara säga att många thaitjejer har en katyö som vän o.s.v

Och många av dem är verkligen trevliga personer... :drinks: Mvh Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl knappast ett känsligt ämne, möjligen att det var det för en del för 50-60 år sen. Jag tyckte du var otrevlig som vanligt, låt folk posta sina bilder utan dina påhopp. Uppskattar du dem inte så behöver du ju inte titta på dem.

Låt oss inte förstöra tråden med massa off topic hursomhelst.

[/quotOTREVLIG SOM VANLIGT :rotfl: Å DE E ICKE DE FÖRSTA JA TITTAR PÅ NÄR JA VAKNAR SÅ VA INTE OROLIG.HA NU EN BRA DAG ÖVER TREVLIGE KORP,TÄNK NU INTE ALLT FÖR MYCKE PÅ DE HÄR,TÄNK PÅ HJÄRTAT....MVH DEN OTREVLIGE

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har säkert rätt, men en del har säkert ingen. Kan bara säga att många thaitjejer har en katyö som vän o.s.v

Och många av dem är verkligen trevliga personer... :drinks: Mvh Maitan. :great:

ABSOLUT.VA PRECIS UTE Å KÖRDE PÅ EN UTAN SNOPP.Å HAN HON E TREVLIG..HAR ALLLLLDRIG SAGT ATT DOM E OTREVLIGA,MEN JA VILL INTE VAKNA BREDVID EN

Link to comment
Dela på andra sajter

ABSOLUT.VA PRECIS UTE Å KÖRDE PÅ EN UTAN SNOPP.Å HAN HON E TREVLIG..HAR ALLLLLDRIG SAGT ATT DOM E OTREVLIGA,MEN JA VILL INTE VAKNA BREDVID EN

Hahahahahahah Putte vet ej hur många år du har varit i Thailand, men du kommer alldrig att veta om det var en kar eller dam. Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahahahah Putte vet ej hur många år du har varit i Thailand, men du kommer alldrig att veta om det var en kar eller dam. Maitan.

HAR BOTT,VARIT DÄR NOG MÅNGA ÅR.+ ATT MIN DAM HAR TALAT OM ATT HAN HON E STYMPAD,DEN JA KÖRDE RUNT PÅ IDAG ALLTSÅ!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

HAR BOTT,VARIT DÄR NOG MÅNGA ÅR.+ ATT MIN DAM HAR TALAT OM ATT HAN HON E STYMPAD,DEN JA KÖRDE RUNT PÅ IDAG ALLTSÅ!!!!!

Ok Putte är det den ända du haft så är ju allt glasklart, men jag tror det finns män som har haft och inte vet. :whistle: Maitan.

Ändrades av Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för bilden Kycklingen. Jag ska hålla fingrarna borta för jag har fullt upp redan ;)

Putte var har du sett thaisnoppar på MPR?

Kör ett par nya badbilder

post-3639-053543500 1285701210_thumb.jpg

post-3639-037404400 1285701224_thumb.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för bilden Kycklingen. Jag ska hålla fingrarna borta för jag har fullt upp redan ;)

Putte var har du sett thaisnoppar på MPR?

Kör ett par nya badbilder

post-3639-053543500 1285701210_thumb.jpg

post-3639-037404400 1285701224_thumb.jpg

//Broskan

DE FÅR VÄL INTE VISAS!!!! ANNARS HADE DE NOG VARIT FULLT AV DOM SOM DE VERKAR :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Putte,lite sugen är du allt.Du verkar inte kunna slita dig från denna tråd :crazy: Mvh Måne

Hehe du kanske är inne på nåt där. Han är helt enkelt frustrerat därför han SKRIKER hela tiden, han behöver få ur sej nåt :rotfl::rotfl::rotfl::dance1:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe du kanske är inne på nåt där. Han är helt enkelt frustrerat därför han SKRIKER hela tiden, han behöver få ur sej nåt :rotfl::rotfl::rotfl::dance1:

Eller i sej nåt. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kom man då hem till Pattaya igen efter badresan till Changen.

Träffade en gammal "grabb" bekant vid namn Boa som är super trevlig men som Mr.Power la beslag på

post-3639-054813600 1285910402_thumb.jpg

post-3639-032658300 1285910470_thumb.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En fin liten rumpa från igår

post-3639-089858300 1285995186_thumb.jpg

//Broskan

Den rumpan skulle man vilja känna på :whistle:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Den rumpan skulle man vilja känna på :whistle:

Mvh SWEDEMAN

Om det är en rumpa så är det en ynklig rumpa.

RUMPARNE

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Får tyvärr inte till det här med att lägga ut bilder utan att först stoppa dom i photobucket :sFun_duh:

Så det får vänta tills jag är hemma och kan börja fixa lite

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok fixat in bilderna så här kommer lite "pojkar" till er som gillar dom :whistle:

Thailand103.jpg

Thailand104.jpg

Thailand190.jpg

Thailand181.jpg

Thailand180.jpg

Var det därför du fastnade i Hua Hin ???? :ironi:

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kom man då hem till Pattaya igen efter badresan till Changen.

Träffade en gammal "grabb" bekant vid namn Boa som är super trevlig men som Mr.Power la beslag på

post-3639-054813600 1285910402_thumb.jpg

post-3639-032658300 1285910470_thumb.jpg

//Broskan

Va.. är Bua tillbaka i Pattis igen.... Stod väl inte ut att vara utan oss snyggingar vid bardisken..

Hunter

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...